רוצים לגלות את אמריקה? הוובינר הזה יסביר לכם איך לחדור לשוק בארה”ב

הוובינר Go-To-Market in the USA בחסות חברת אפלאוז יעסוק בנושאים טכנולוגיים מהותיים החל משלבי האפיון והפיתוח ועד לשלבי ההשקה. נארח מומחים שידונו בשאלות מהותיות הקשורות לשוק האמריקאי ויענו לשאלות המשתתפים. ההשתתפות ללא עלות.

השוק האמריקאי מהווה את היעד המרכזי עבור חברות רבות מרחבי העולם. גודל השוק, מרכיביו ומאפייניו הפכו אותו לכלכלה הגדולה בעולם. זו כמובן הסיבה העיקרית שכל כך הרבה חברות מנסות להיכנס לשוק הזה. עם זאת, החדירה לשוק האמריקאי דורשת מיומנות רבה, משאבים רבים, והיכרות מעמיקה עם הנהלים והנפשות הפועלות בו.

אמנם בישראל אנחנו מנסים בדרכים רבות להידמות למעצמה שמעבר לים, אבל ישנם הבדלים מהותיים בגישה של המשתמש האמריקאי אל מול הישראלי. ההבדלים האלה, יחד עם ההתאמות הטכניות הנדרשות יעמדו במרכז הוובינר Go-To-Market in the USA שיתקיים ביום שלישי, ה-27 באוקטובר, שכולו מוקדש לדרכי הפריצה לשוק האמריקאי.

הוובינר, שיחל בשעה 20:00, ידון במספר נושאים הקשורים לשוק האמריקאי – התאמות UX לצרכים של המשתמש, תמיכה בתקנות הנגישות השונות, בדיקת אמצעי התשלום ועמידה ברגולציות השונות. האירוע יציף נושאים טכנולוגיים מהותיים החל משלבי האפיון, דרך שלבי הפיתוח ועד לשלבי ההשקה, אותם יש להביא בחשבון כדי להבטיח את ההצלחה העסקית של פתרונות דיגיטליים המיועדים לשוק הצרכנים האמריקאי.

הדוברים ידונו בחשיבותו של מיצוב נכון, הגדרת השוק וקהלי היעד ובניית הצעת ערך מתאימה, וכך המשתתפים ייחשפו לאתגרים והפערים הקיימים בחדירה לשוק האמריקאי ודרכי ההתמודדות איתם.

כלים שימושיים בהתאמה לשוק האמריקאי

חבר הנהלת חברת אפלאוז, לוק דמיאן, ידבר במהלך הערב על הכלים השונים שהחברה מציעה למען מטרות אלה – מחקרי UX בשלב המוקאפ והשוואתו למתחרים בשוק, וידוא ההתאמה לרגולציות הנגישות האמריקאיות ובדיקות פונקציונליות של מערכות התשלום והסליקה.

בנוסף, באירוע ישתתף גם מיכה ברכוז, מייסד חברת Buyme, שידבר על הפעולות שהחברה מבצעת בימים אלה כדי לחדור לשוק האמריקאי. בחינת הסיפור של Buyme תאפשר למשתתפים הצצה בזמן אמת למהלך go to market, עוד לפני שהסתיים. לצדו תיקח חלק גם כרמית ידין, מייסדת שותפה בחברת ArcusTeam, תדבר על הפערים והאתגרים שיש לחברות B2B בחדירה לשוק האמריקאי ותשתף את הסיפור האישי שלה עם ArcusTeam.

את המפגש ינחה אדיר צימרמן – סמנכ”ל המכירות של חברת Lightico, מייסד RAINMAKERS IL היוזמה לקידום תחום המכירות בקרב יזמים ואנשי מכירות בישראל, ומנחה הפודקאסט, ‘עוד פודקאסט למכירות – מורידי הגשם’

הוובינר מיועד למנהלי מוצר פיתוח, מנהלי בדיקות, ו-CTO בחברת טכנולוגיות שמשיקות פתרונות דיגיטליים בעולמות האפליקציות, Web, IoT.


לפרטים נוספים והרשמה


 

מערכת גיקטיים

גיקטיים, אתר חדשות הטכנולוגיה הגדול בישראל, פועל משנת 2009, ומהווה הבית של קהילת ההייטק, הסטארטאפים והטכנולוגיה בישראל

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: