ווישבוקס מגייסת 2.5 מיליון דולר, לשידרוג מערכת ההזמנות והאירוח של מלונות והוסטלים

הפלטפורמה של Wishbox מציעה למלונות, הוסטלים ודירות נופש דרך לנהל את חוויית האורח שלהם במקום אחד. לחברה יש כבר אינטגרציה עם מערכת של ענקית התיירות Booking.com

מקור: Wishbox

הסטארטאפ הישראלי Wishbox, המפתח פלטפורמה לניהול חוויית אורח בבתי מלון ובהוסטלים, הודיע על השלמת סבב גיוס בסך 2.5 מיליון דולר. הסיבוב הובל על ידי BNF Capital, חברת ניהול עושר משפחתיות מלונדון. עד כה גייסה החברה 3.5 מיליון דולר.

לשדרג את חוויית הלקוח מהצ’ק אין ועד העזיבה

Wishbox פיתחה פלטפורמה המאפשרת ניהול מקיף של חוויית האורח מרגע שהושלמה ההזמנה במלון, בהוסטל ובדירה שבחר ועד עזיבתו. מה זה אומר חוויית אורח? ובכן, בין היתר מאפשרת הפלטפורמה לבצע צ’ק-אין אונליין לפני ההגעה; היא מאפשרת יצירה של אפליקציית אורח ממותגת למלון; הודעות אוטומטיות אישיות לאורחים; “חנות” למכירת שירותי אקסטרה לאורחים כמו הזמנת שאטלים; ניהול ביקורות האורחים לאחר השהות ועוד. החברה מוכרת את הפלטפורמה למלונות וההוסטלים השונים על בסיס מינוי חודשי ובנוסף לוקחת עמלה על רכישות שמבצעים האורחים במערכת ה-E-commerce שלה.

הפלטפורמה של Wishbox מתממשקת עם מערכות של אתרים ואפליקציות, בהם גם Booking.com ו-Guesty הישראלית, כדי למשוך את ההזמנות שבוצעו ביעדים שאיתם היא עובדת, ומשם לנהל את התהליך בתוך המערכת. בעזרת מערכת ה-E-commerce המוטמעת בפלטפורמה של Wishbox, מנהלי הנכסים יכולים להציע לאורחים גישה להזמנות ותשלום על שירותים לוגיסטיים ביעדם, שירותי הסעה, טיולים מאורגנים ועוד כשכל רכישה כזו מכניסה עוד קצת כסף לקופת המלון, ההוסטל או בעל דירה.

בשיחה עם גיקטיים אומר מנכ”ל החברה דויד מזומן כי מה שמייחד את המוצר של Wishbox לעומת המתחרים, כמו Touchstay או You’re Welcome היא היכולת לתת למלונות לתקשר עם האורחים באמצעות חיבור קל מהיר ופשוט למערכות המלונאיות שאיתן הם עובדים.

“אנחנו מציעים למלונות את כל כלים החשובים במערכת אחת, כך שהם לא צריכים להתמודד עם מערכות מרובות. במהלך ההתקשורת האוטומטית עם האורחים, המערכת יודעת להציע את השירות הנוסף המתאים בזמן הנכון וכך להביא ערך מוסף לאורחים ובו בזמן ליצור הכנסות נוספים למארחים”, הוסיף.

דויד מזומן, מייסד-שותף ומנכ”ל החברה, אמר בעקבות הגיוס כי “Wishbox תמשיך להתמקד ביצירת פלטפורמה רחבה המאפשרת לבתי מלון, הוסטלים וחברות ניהול דירות נופש לשלוט בצורה מלאה וישירה על חוויית האורח הייחודית שלהם, ולהוסיף מקורות הכנסה נוספים מבלי להתפשר על אמון האורחים”.

Wishbox הוקמה בשנת 2016 על ידי דויד מזומן וג’רמי אטלן. אל הצמד הצטרף שי באר כשותף-מייסד וה-CTO של החברה. החברה השלימה סבב גיוס נוסף ב-2017, אז גייסה מיליון דולר. בחברה מספרים כי המערכת פותחה בתחילה ככלי שיעזור לשותפים לנהל טוב יותר את חברת הניהול שלהם, ולשמור על קשר עם האורחים באופן רציף. בחברה אומרים כי סבב הגיוס ישמש להאצת התרחבות Wishbox בעולם, הגדלת הצוות המקומי והמשך פיתוח יכולות המערכת.

היי-טק, סטארטאפים וטכנולוגיה - רוצים להקדים את כולם? היי-טק, סטארטאפים וטכנולוגיה - רוצים להקדים את כולם? להורדת אפליקציית גיקטיים לאייפון ולאנדרואיד לחצו כאן

אושרי אלקסלסי

Your Friendly Neighborhood Geek. יש לכם סיפור טכנולוגי? דברו איתי: Oshry@geektime.co.il

הגב

רוצה להיות הראשון להגיב?

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: