היוניקורן הישראלי Next Insurance משתף בטיפים השיווקיים ששווים 4 מיליארד דולר

כשחברה מכוונת להוביל שוק, מיתוג הוא קריטי בדרך להצלחה. אבל איך (והאם בכלל) ניתן למדוד השפעה של השקעה במותג, כיצד ניתן לראות את האימפקט הישיר על הצלחת העסק ואיך אפשר לוודא שנעשה שימוש נכון בתקציב? האזינו לפרק חדש של Ads & Tech Podcast

כיצד פעילות ברנד משפיעה על רכישות של לקוחות חדשים? (צילום: pexels)

“להשקיע במותג זאת החלטה לא פשוטה. זה מצריך אומץ, משאבים, אורך רוח והנהלה שמבינה את משמעות התהליך”, אומרת נועה גרינפלד, Head of Brand בחברת Next Insurance. גרינפלד התארחה בפרק השלישי בסדרת הפודקאסטים של גוגל, בו סיפרה על המודל הפרסומי של החברה, על האבולוציה שהם עברו בסוגי הקמפיינים ועל האופן שבו Next הצליחה לפצח שיטת מדידה להשקעה במותג שלהם. באותו פרק התארחה גם נועה צור, מנהלת הלקוחות של Next בגוגל.

על קצה המזלג: Next Insurance פיתחה שיטות מדידה המאפשרות לאמוד את ההשקעה במותג ולהוכיח החזר על השקעה לטווח ארוך. נפגשנו עם גרינפלד על מנת להבין לעומק את השינוי שהם עברו ואיך הוא משפיע על השורה התחתונה: דיברנו על פעילות שיווקית המשלבת בין מותג לתוצאות, כיצד פעילות ברנד משפיעה על רכישות של לקוחות חדשים וכמובן – הטיפים הכי חשובים שלה לחברות שמוכנות לצאת להרפתקה הזו.

אם חייתם מתחת לסלע בשנים האחרונות, נזכיר שנקסט היא חברת סטארטאפ אינשורטק ישראלית, שמתמקדת בביטוחים לעסקים קטנים בארצות הברית. החברה הצליחה להציג חידוש בתעשיית הביטוח המיושנת: היא מציעה פוליסות שניתן לרכוש תוך 10 דקות, ומספקת גישה 24/7 לשירותים כמו תעודות ביטוח והוספת מבוטחים נוספים. המוצר, שמבוסס על בינה מלאכותית, מפשט ומוזיל את תהליך הרכישה. מאז שהיא נוסדה ב-2016, היא גייסה 881 מיליון דולר ושוויה מוערך היום במעל 4 מיליארד דולרים. לחברה משרדים בפאלו אלטו, כפר סבא ואוסטין.

האזינו לפרק המלא >

נועה גרינפלד מתארחת ב”Ads & Tech Podcast”


הפרק שלמעלה הוא הפרק השלישי בפודקאסט של גוגל ישראל בנושאי פרסום ושיווק. בכל חודש נארח אנשים מתעשיית השיווק והדיגיטל בחברות הגדולות ביותר שיפתחו לנו צוהר לאחורי הקלעים של חברות ישראליות ובינלאומיות: איך מתקבלות החלטות, מה מניע קמפיינים ואיך מתמודדים עם הקצב המהיר והשינויים התכופים ברשת. בכל פרק נכיר קמפיין שיווקי אחר, נחשף למהלכים אסטרטגיים ולחשיבה יצירתית בכל הקשור לפעילות דיגיטלית. האזנה נעימה.

מערכת גיקטיים

גיקטיים, אתר חדשות הטכנולוגיה הגדול בישראל, פועל משנת 2009, ומהווה הבית של קהילת ההייטק, הסטארטאפים והטכנולוגיה בישראל

הגב

3 תגובות על "היוניקורן הישראלי Next Insurance משתף בטיפים השיווקיים ששווים 4 מיליארד דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
דג ברשת
Guest

הבעיה שלי בדברים אלו היא הסגידה של מנהלים, בעידן הנוכחי, למערכות מדידה והתועלת שלהן לחברה.
בדרך כלל מציגים את הדברים שרוצים ונראים טוב כדי לקדם מטלה/רעיון של מישהו הכל נראה יפה בגרפים ובמצגות – אבל בתכלס, בשטח – מתרחשים דברים אחרים, לפעמים ההיפך הגמור. את האחרונים – לא מדויים ולא מנתחים, כי הכל נפלא וכולם נהדרים.
משקיעים טונות זמן (ועלות אנשים) למדידות, עיבוד המידע, הצגת נתונים.
לי יש ספק את התועלת מהן מצדיקה את המחיר וההשקעה הגדולה בהן.
אז אני לא אופנתי ונגד הזרם, אפילו לומר את האמת אסור היום.

$3ptic
Guest

אתה צודק ולבטח מבין שהכל הכל זה עניין של אסטרטגיה… ואסטרטגיה יכולה להיות גם קוסמטיקה והפקה מדוקדקת עם סט וסטינג מוקפדים.

nope
Guest

היה מחקר של גרטנר לפני שנתיים שהראה ש70% מהמנהלים לא יודעים על 70% מהדברים שהשכבה מתחתיהם עושה

wpDiscuz

תגיות לכתבה: