שירות הלקוחות עובר לווטסאפ – החלה לסמן עסקים ב-V ירוק

בקרוב יותר בתי עסק יתקשרו אתכם דרך וואטסאפ, והאפליקציה תסמן אותם עבורכם

קרדיט צילום: ullstein bild, Gettyimages Israel

וואטסאפ מנסה למשוך יותר עסקים להשתמש באפליקציה כפלטפורמה נוספת לשירות לקוחות, ולמשוך יותר משתמשים לראות באפליקציה דרך תקשורת נוחה ויעילה מול עסקים. כעת היא בוחרת לעשות זאת באמצעות סימן ויזואלי פשוט: תג ירוק.

התכתבויות עם בתי עסק יסומנו בצבע מיוחד ולא יהיו ניתנות למחיקה

לפי דף שהתגלה באתר הבית של וואטסאפ, החברה החלה בפיילוט להוספת תג ירוק לעסקים שאומתו על ידי וואטסאפ. במידה ותתקלו בתג ירוק לצד שם בית העסק באפליקציה, משמע שוואטסאפ אימתה את מספר הטלפון של בית העסק ושייכה אותו לאותו חשבון עיסקי. בנוסף, ככל הנראה בכדי לסמן בצורה ברורה למשתמש שהוא כרגע מצ’וטט עם בית עסק, בועות הצ’אט של השיחה עם החשבון העיסקי יסומנו בצבע צהוב. לפי דף החברה, לא יהיה ניתן למחוק הודעות שנכתבו בתוך הצ’אט עם בית העסק. ככל הנראה כדי להבטיח שאף צד לא יסלף הודעות או יוציא אותן מהקשרן. זוהי עוד דרך של החברה למצב את השירות החדש כפתרון אמין הן ללקוחות והן לבית העסק.

במידה ובית העסק נמצא ברשימת אנשי הקשר שלכם, השם שבחרתם לו בעצמכם הוא השם שיופיע בצ’אט. במקרה שבית העסק לא נמצא ברשימת אנשי הקשר שלכם, השם שבית העסק בחר לעצמו בפתיחת החשבון העסקי שלו, הוא השם שיופיע לכם בחלונית הצ’אט.

האם תושק אפליקציה ייעודית לבתי עסק?

התג החדש מזכיר במידה את התקופה בה פייסבוק, החברה שוואטסאפ נמצאת בבעלותה כמובן, סימנה מותגים, עיתונאים, חברות מדיה ואושיות ציבוריות בתג כחול. נכון לעכשיו, גם במקרה הזה וואטסאפ היא זו שבוחרת אילו עסקים יקבלו את התג החדש. סביר להניח שלאחר תקופת הפיילוט, בית עסק שירצה לתקשר עם לקוחותיו דרך וואטסאפ ולקבל את התג, יצטרך להוריד אפליקציה ייעודית לעסקים (כיוון שאנחנו לא מאמינים שוואטסאפ תוסיף את האפשרות להזדהות כבית עסק מהאפליקציה הרגילה שלה), ולאחר מכן להגיש בקשה לוואטסאפ לאימות המספר. במידה ותושק אפליקציה ייעודית לעסקים, סביר להניח כי הממשק שלה יהיה מותאם לניהול קשרי לקוחות ויכיל אפשרויות אשר מיועדות רק לעסקים.

כיום, בעלי מקצוע רבים משתמשים בוואטסאפ כדרך תקשורת עם לקוחותיהם הקיימים. הכיוון החדש של וואטסאפ מעיד על כך שהחברה מעוניינת שיותר בתי עסק סטנדרטיים יבחרו בפלטפורמה שלה, ומי יודע, אולי גם יצטרכו לשלם עבור פתיחת חשבון עסקי.

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

3 תגובות על "שירות הלקוחות עובר לווטסאפ – החלה לסמן עסקים ב-V ירוק"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
geek2chick
Guest

מה יש מאחורי זה ?
מקור: יח”צ

פייסבוש
Guest

יפה שכתבתם שמדובר בכתבת יח”צ.
אין לי בעיה עם כתבות יח”צ .
לגיטימי , משלמים לכם אתם מקדמים משהו , אנחנו קוראים ובוחרים אם להשתמש / לרכוש וכו’.
מפריע לי שפה מדובר בכלום. אין שירות , אין מוצר , אן תחזית אפילו קידום אין.
להבא פשוט שימו פרסומת בלי טקסט , תחסכו מאיתנו….

רועי לטקה
Editor

לא מדובר בכתבת יח״צ, ווטאסאפ לא מקדמת את עצמה בקמפיינים פרסומים

wpDiscuz

תגיות לכתבה: