צריכים לפרק את החברה? וידאו קצר מראה איך עושים את זה נכון

עולם העסקים הוא הפכפך ולא פעם חברות נותרות ללא פעילות וללא חובות כספיים, אך אי אפשר פשוט לשכוח מהן ולהמשיך הלאה. מה כן כדאי לעשות? סרטון קצר נותן לכם את התשובה על קצה המזלג

בישראל קמים מאות סטארטאפים מדי שנה, אך מספר דומה של חברות גם נאלצות לסגור. מהן האפשרויות שעומדות בפני היזמים לפירוק חברה ומה ההשלכות של השארתה בחיים אך ללא פעילות? מאיה מלין ממחלקת ההייטק בשבלת נותנת את כל התשובות:

לא כל החברות מצליחות לשמור על פעילות לזמן רב, ולעיתים יש לפרק חברה. אחת האפשרויות שקיימות היא פירוק מרצון, שמאפשר ליזמים להמשיך הלאה בעסקיהם ואף להקים חברות נוספות. מה ההשלכות של אי פירוק ומתי חברה שאינה פעילה תוגדר כמפרת חוק? צפו בסרטון.

הצילומים נערכו במשרדי LABS TLV

הכתבה בחסות משרד עו"ד שבלת

שבלת, פירמת עורכי דין מהגדולות והמובילות בישראל, הקימה את אתר JumpStart המיועד ליזמים וסטארטאפים בראשית דרכם, הנדרשים לחתום על הסכמים משפטיים החיוניים להתנעת פעילות החברה מחד, אך אינם זקוקים עדיין למעטפת שירותים משפטיים מלאה, ועלויות משפטיות נרחבות עלולות להכביד על פעילות החברה. באמצעות הפלטפורמה הכוללת מחולל (Wizard) הסכמים המותאם לחוקי מדינת ישראל, יכולים היזמים לייצר הסכמים ראשוניים ברמה המקצועית הגבוהה הנהוגה בשבלת, ללא עלות. לפרטים נוספים, לחצו כאן.

Avatar

כתב אורח

אנחנו מארחים מפעם לפעם כותבים טכנולוגים אורחים, המפרסמים כתבות בתחומי התמחות שלהם. במידה ואתם מעוניינים לפרסם פוסט בשמכם, פנו אלינו באמצעות טופס יצירת קשר באתר.

הגב

2 תגובות על "צריכים לפרק את החברה? וידאו קצר מראה איך עושים את זה נכון"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
רועי
Guest

נושא מאוד חשוב, חבל שלא התעמקתם יותר ונתתם ערך משמעותי. ב2 דקות של סרטוון אי אפשר באמת “לתת את כל התשובות” כמו שהכותרת מבטיחה.
לצוות של שיבולת, מובן שאתם רוצים לפרסם את עצמכם ולמשוך אנשים לבוא לעבוד איתכם, אבל אם כבר טרחתם והפקתם סרטון, למה לא לתת בו ערך אמיתי? מה תהליך פירוק חברה כולל? ממה להזהר? מי יכול לפרק? מה ההבדל בין פירוק מרצון לפירוק לא מרצון? מה סדר גודל של העלויות? וכו’.

קאטוביץ
Guest

הפרסום של שיבולת לוקה בחסר.
ואם גם לאחר שהבהירו להם בדיוק את אותן הערות בדומה לפרסומים קודמים. צריך להסיק לגבי השירותים שהם מספקים וההתעלמות המופגנת שלהם.

שיבולת, תתעוררו, הפרסומים שלכם לא מביאים ערך לאתר שעוסק ביזמות וצריך להציג ערך כדי לשכנע יזמים לבחור בכם.

מי שאחראי על תכני הפרסום חוטא למטרתו.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: