גיוס: WeissBeerger הישראלית מגייסת 4 מיליון דולר, תמצאו אותה בבר השכונתי שלכם

המערכות של WeissBeerger מתחברות לצנרות המשקאות בברים ובמסעדות. מרגע התקנתן אוגרות מידע רלוונטי ושימושי אודות נקודות המכירה השונות, מידע המועבר ליצרניות המשקאות או מבשלות הבירה

מקור: צילום מסך, WeissBeerger

מקור: צילום מסך, WeissBeerger

WeissBeerger הישראלית, המפתחת מערכת לניטור משקאות, הודיעה על השלמת סבב גיוס A בסך 4 מיליון דולר בהובלת ICV ובהשתתפות Innovation Endeavors, גיגי לוי ומשקיעים נוספים. סבב הגיוס הנוכחי יסייע לחברה להטמיע את מערכת ה-IoT והאנליטקה מבוססת ביג דאטה שלה, לצד בניית מערכת אקולוגית של התקנים מחוברים לרשת בעזרת הצינור שמוזג את המשקאות השונים. השאיפה היא להטמיע את הטכנולוגיה בכל מבשלת בירה או יצרנית משקאות קלים, ובעצם להוות את עמוד השדרה של המפעלים הללו.

מי שותה מה ומתי

חברת WeissBeerger רוצה לקחת חלק ממהפכת הביג דאטה והאינטרנט של הדברים; אורי פינגרר, אחד מצמד היזמים הסביר לגיקטיים כי ״אנחנו הפיתרון היחיד מסוגו בעולם המאפשר ליצרניות הבירה והמשקאות הקלים לדעת מה קורה בזמן אמת בשוק (הברים, המסעדות, המלונות). המערכות שלנו מתחברת לצנרות הבירה בברים או למערכות ה-Soda Fountains (המערכות שמוזגות קוקה קולה ברשתות המזון המהיר המשלבות סירופ ומים). מרגע ההתקנה הפשוטה אנו אוגרים מידע אודות נקודות המכירה ומעבירים למבשלת הבירה או יצרנית המשקאות הקלים על בסיס לוח בקרה אינטרנטי מידע סופר מעניין, המאפשר להם להגדיל מכר, לוודא שהבירה נמזגת באיכות המקסימלית, לייעל את שרשרת האספקה שלהם, להפחית את העלויות הלא יעילות שלהם ולמקסם את יעילות הוצאות השיווק שלהם. בשורה התחתונה-עוזרים להם מקצה לקצה״. הפתרונות שלהם למעשה משרתים גם את יצרן המשקאות, וגם את נקודות המכירה השונות.

WeissBeerger הוקמה בשנת 2012 על ידי אורי פינגרר ועומר עגיב. נכון להיום המוצר מוטמע בלמעלה מ-13 מדינות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה, בשיתוף פעולה עם היצרניות המובילות באותן מדינות. במשרדיה המרכזיים של החברה הממוקמים בתל אביב מועסקים כ-25 עובדים, לצד צוותים מקומיים נוספים בכל מדינה בה פועלים. לאחרונה הצטרף אל שורותיה של WeissBeerger אילן סובל בתור סמנכ״ל, בכיר בתעשיית המשקאות ששימש בתפקידים בכירים בין היתר בקוקה קולה העולמית.

״המוצר שפיתחנו משנה את התעשיה העולמית ופותח ליצרניות המשקאות חלון אדיר של אפשרויות חדשות להבנת הנעשה בשוק והשפעה עליו בזמן אמת״, הוסיף ואמר לגיקטיים פינגרר.

וידאו – Beverage Analytics – the revolutionary solution by WeissBeerger

Avatar

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

1 תגובה על "גיוס: WeissBeerger הישראלית מגייסת 4 מיליון דולר, תמצאו אותה בבר השכונתי שלכם"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Jako
Guest

על פי הקישור הבא, נצרכים בכל העולם כ-100 מיליון ליטרים בירה בשנה, או 300 מיליון כוסות לשנה, או כ-800,000 כוסות ליום.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_beer_consumption_per_capita

נניח שכל רשומה כזו דורשת כ-100 בייטים (מזהה מכונה – 8 בייטים, שעה – 8 בייטים, סוג בירה – 4, ועוד כמה נתונים).
הגענו ל-80MB ביום.

לא ביג דאטה.

בהצלחה במיזם.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: