צ’אט לייב אצלכם באתר עם Webleads [סטארטאפ]

בעלי אתרים יכולים היום לשכור חבילת שירותים, באמצעותה יכולים להוסיף צ’אט אנושי באתר שלהם, בין אם זה אתר מכירות, שיווק או תדמית

מקור: יח"צ

ערוץ הסטארטאפים בניוזגיק מפורסם בחסות תוכנית Microsoft Bizspark, המשתפת פעולה עם ניוזגיק במסגרת תוכנית Geekspark. רוצים לחשוף גם את הסטארטאפ שלכם בניוזגיק ולהיכנס לתוכנית Bizspark של מיקרוסופט? הכנסו לכאן לפרטים נוספים.


אינטראקציה עם הגולש היא אחת מהשאיפות הגדולות ביותר של אתרים ברשת. באמצעותה, יכול הגולש לא רק לקבל את המידע בצורה פאסיבית, אלא לקבל משוב מיידי לדרישותיו ולצרכיו, ומענה מהיר שיגרום לו להישאר באתר שלכם קצת יותר. במסגרת אפיקי האינטראקציה עם הגולשים, על צ’אט טקסטואלי כבר כנראה שמעתם. את הצ’אט לקחה חברת Webleads צעד נוסף קדימה, והיא מציעה לכם היום להוסיף לאתר שלכם אפשרות שכל גולש יפעיל צ’אט חי עם אדם נוסף, שיידע לענות על השאלות שלו.

לא רק אדם

החברה מציעה פתרונות המבוססים על טכנולוגיה של חברות כמו LivePerson, אבל מספקת ערך מוסף מעבר לכך. לקוחות החברה מקבלים לא רק את האפשרות להוסיף צ’אט באתר שלהם, אלא גם את המשאבים האנושיים הנדרשים כדי לקיים ממשק שכזה. כך נחסך מהלקוחות הצורך בהקמת מערך שלם של תמיכה בצ’אט, הדרכה, וכולי. בנוסף, החברה יודעת להציע חבילות במגוון גדלים, כך שיתאימו ללקוח הספציפי והוא יוכל לשלם עבור השירות סכום שמתאים לצרכים וליכולות שלו.

עם ההרשמה, החברה לוקחת את המושכות בצד הטכני, ויודעת להתממשק עם האתר הקיים, ולתאם את כל הצד הטכני עם האנשים הטכניים של הלקוח, או חברה שנשכרה לצורך כך מטעמו. לאחר הטמעת הקוד הייעודי באתר החברה, גולשים שיגלשו לאתר יוכלו לבקש להצטרף לצ’אט עם נציג שירות אמיתי, שאינו תוכנת מחשב (כפי שקורה לא אחת באתרים אמריקניים).

בנוסף, החברה מספקת ללקוח מגוון אפשרויות בצורה של הגדרת פרמטרים של פנייה ללקוח. למשל, ניתן להגדיר שאם לקוח הכניס מוצר לסל הקניות ולא סיים את הרכישה, אלא יצא חזרה לאתר הכללי, תקפוץ לו חלונית ג’אווה-סקריפט שתציע לו עזרה או מענה לשאלות מנציג אנושי, שישמח לעזור לו. כך, יכול כל בית עסק להגדיל את אחוזי העסקאות שנסגרות.

חבילה שלמה

הרעיון של צ’אט באתר לכשעצמו אינו חדש, וקיים כבר מספר שנים. בארצות הברית, תפוצתם של הצ’אטים באתרים מסחריים נפוצה משמעותית יותר מאשר בארץ, ושם ניתן לקבל מענה לשאלות נפוצות ושירות נוסף מנציגי שירות הלקוחות שעונים לשיחות הטקסטואליות בצ’אט.

בארץ, הרעיון מתחיל להתפשט, וכמות גדולה יותר של חברות רואות את הפוטנציאל שבהתקנת צ’אט חי באתר שלהן. חברות גדולות, כמו חברות התשתית הגדולות, הן חברות אידיאליות לשילוב שירות שכזה באתר שלהן, שכן הנציגים בצ’אט יכולים לענות על חלק מהשיחות שהיום מנותבות למענה קולי (והמתנה ארוכה עד שאחד מהם יתפנה). בנוסף, לחברות אלו יש גם את המשאבים הדרושים לבצע התקנה והתאמה של מערכות עצמאיות, וחלק מהן עושות שימוש בזה כבר היום.

בנוסף, החברה מציעה היום לחברות את הפונקציונליות של הצ’אט גם לדפי חברות באינטרנט. באמצעותן, יכולים מנהלי מותג ואחראים על מדיה-חברתית לשלב בתוך אתרים של לקוחות את האפשרות לקבל מענה אנושי בזמן אמת על כל שאלה או פנייה. תוכלו לראות, למשל, את דף הפייסבוק של ירין שחף, והקישור בצד שמאל לצ’אט עם נציג החברה.

1000+

אם יש לכם מעל 1000 גולשים בחודש, ואתם חברה מסחרית, אתם בהחלט נמנים על קהל היעד של שירותי החברה. אתם עשויים להרוויח מהם אפילו יותר אם אתם מוכרים שירותים או מוצרים, ויש לכם נוכחות ברשת. בראיון לניוזגיק סיפר אסף ניאגו, מנכ”ל החברה, כי הרעיון התחיל כאשר הוא עבד בחברה, ושילב באתר שלה את האפשרות לקבל מענה לשאלות דרך צ’אט. האפשרות הפכה לפופולארית כל כך, שהעובדת שהיתה אחראית על מענה לשאלות מהצ’אט לא הצליחה לעמוד בעומס לצד ההתחייבויות האחרות שלה. כך הוא יצא לחפש מענה הולם לצורך הזה, והחליט לפתח אחד כזה בעצמו.

הפופולאריות של הצ’אט היתה, אגב, דו-כיוונית. מצד אחד, גולשים רבים רצו לקבל תשובה מנציג אנושי לשאלה שעלתה להם באתר. מצד שני, אנשי השיווק של החברה רבו על הלידים שהגיעו מהצ’אט, משום שאחוז סגירת העסקאות מלידים שהגיעו מהצ’אט היתה גבוהה משמעותית מכל מקור אחר. כך הפך הצ’אט מתפקיד של שירות לקוחות, למקור ללידים.

עוד ציין ניאגו, כי החברה מספקת ללקוחותיה נתונים סטטיסטיים על השימוש בצ’אט, שאלות נפוצות, ועוד. בנוסף, החברה יודעת להתאים את עצמה לדרישות הלקוח, האם יש לו מסרים שחשוב לו להעביר, כגון מסרים שיווקיים, או אולי חשוב לו לקבל משוב מלקוחות קצה שמגיעים לאתר לאחר רכישת המוצר.

היום, החברה מציעה לכל מי שרוצה לבוא ולהתנסות במשך חודש ימים. בסוף התקופה ניתן לסיים את ההתקשרות ללא התחייבות, וללא כל תשלום. מי שיבחר להישאר עם החברה, ייבחר באחת מחבילות ההתקשרות שהיא מציעה, עבור אותו חודש ותקופה נוספת המתאימה לו (פרטים מלאים באתר החברה). כך, אתם יכולים לנסות את המוצר, לראות אם אתם מרוצים ואם אתם מרוויחים את הערך המוסף שאתם מחפשים, ולהחליט בעצמכם, לאחר התנסות שלכם, האם המוצר הזה מתאים לכם או אם לאו.


בחסות תוכנית Bizspark


Microsoft Bizspark היא תוכנית גלובלית שפותחה במטרה לסייע להצלחת סטארטאפים בשלבים המוקדמים על-ידי אספקת מספר משאבי מפתח, בזמן שהכי צריך אותם:

תוכנה – במסגרת התוכנית, תקבלו גישה מלאה למגוון הרחב של כלי הפיתוח, הפלטפורמות השונות ורשיונות לכל מוצרי מיקרוסופט לשימוש מיידי למשך 3 שנים, לצורך פיתוח וחדירה לשוק של פתרונות וטכנולוגיות חדשות. כל אלו, יחד עם כל ההטבות האחרות בתוכנית, מגיעות ללא תשלום.

תמיכה – התחברו לשותפים נוספים בתוכנית מרחבי העולם – חממות, משקיעים, יועצים, משרדי ממשלה וספקי הוסטינג – כולם מעורבים ומושקעים באופן שווה בתחומי החדשנות והיזמות בתחום התוכנה והאינטרנט ומציעים מגוון רחב של פתרונות שיוכלו לסייע לכם בפתרון בעיות טכנולוגיות ועסקיות.

חשיפה – מעבר לשיתוף הפעולה עם ניוזגיק, תוכנית Bizspark חושפת את הסטארטפים החברים בה לקהל רחב של משקיעים, לקוחות ושותפים פוטנציאליים. כחברים בתוכנית Bizspark של מיקרוסופט, תזכו לגישה לאקו-סיסטם עשיר של עמיתים למקצוע, שותפים ומגבים משאבי תמיכה מכל העולם, אשר יסייעו לכם לגדול ולהצליח. Microsoft Bizspark זו הדרך המהירה ביותר להזניק את הסטארטאפ שלכם קדימה.

נדב דופמן-גור

עו"ד העוסק בתחומי דיני הטכנולוגיה, דיני פרטיות וקניין רוחני. מרצה ומנטור לסטארטאפים, ובעל ניסיון רב-שנים בפיתוח ווב (http://about.me/nadavdg).

הגב

3 תגובות על "צ’אט לייב אצלכם באתר עם Webleads [סטארטאפ]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
א
Guest
דוקטור
Guest

אבל יש מלא חברות שמספקות שירותי תמיכה ואפילו מכירות דרך צ’ט לייב שמתקינים באתר בצורה מאוד פשוטה. גם אנושי…
לא הבנתי כל כך מה החידוש

lאסף
Guest

שלום דוקטור,

אכן קיימות מעל 150 טכנולוגיות בעולם, שכל אחד יכול להטמיע באתר שלו. החידוש הוא שאנחנו מספקים גם את המענה. קיים קושי לתפעל את הצ’אטים מאחר ונדרשת רמת זמינות מאוד גבוהה וכן יכולת ניתוח ומקסום הטכנולוגיה. לכן, אנחנו מצד אחד ממקסמים את יכולות מערכות הצ’אט על ידי ביצוע שינויים מתמידים באתרי הלקוחות שלנו ומצד שני מספקים גם את המענה על פי מטרות הלקוח (מכירות, לידים, שירות וכיוצ”ב).

wpDiscuz

תגיות לכתבה: