הרצאת אונליין: איך יוצרים כלכלת מטבעות דיגיטליים?

טכנולוגיית הבלוקצ’יין פתחה שווקים חדשים להתחרות בהם ואפשרות לכינון כלכלה חדשה. ביום חמישי הבא גיקטיים יקיים וובינר בו שלושה כלכלנים יסבירו על הדרכים לעשות זאת

קרדיט צלם\תמונה: David Malan/ Getty Images Israel

קרדיט צלם\תמונה: David Malan/ Getty Images Israel

הופעתן של טכנולוגיות הבלוקצ’יין, המטבעות הדיגיטליים וה-ICO פתחו איתן מגוון רחב של שווקים שבעבר לא היו זמינים, וכן דרכים חדשות להתחרות בגופים המסורתיים שליבת עסקיהם מושרשת היטב אצל הלקוחות. נכון, רבות מהחברות שיפעלו בענפים החדשים לא ישרדו, אבל אלה שיצליחו יעשו זאת בגדול.

אנחנו מאמינים שאחד הגורמים המהימנים ביותר שיקבעו אם מיזם יצליח או ייכשל הוא Token Economics. מה זה בדיוק? ויליאם מגווייר, משקיע ומנטור ומי שכתב במשותף את הספר “The Business Blockchain”, מגדיר זאת ככה: יחידת ערך שארגון יוצר כדי לנהל את המודל העסקי שלו ולהעצים את המשתמשים לקיים אינטראקציה עם מוצריו, תוך הקלת ההפצה והשיתוף של תגמולים והטבות עם כל בעלי המניות.

לעצב את הכלכלה הטובה ביותר

אם זה נשמע לכם מסובך זה כנראה בגלל שכלכלת המטבעות המבוזרים היא תחום חדש שצריך ללמוד ולהכיר. בשביל לצלול לנושא ולהבין אותו קצת יותר תוכלו להצטרף להרצאת אונליין (וובינר), שתועבר על ידי שלושה מומחים לכלכלה.

גיקטיים יקיים את הוובינר “The Emerging Science of Token Economics ”, ביום חמישי, 6 בנובמבר, בשעה 22:00-21:00. כל אחד מהדוברים יביא את נקודת המבט שלו וידבר על איך לעצב את כלכלת המטבעות הדיגיטליים הטובה ביותר, איך בדיוק היא מתנהלת ומה אפשר לעשות בה בנוסף לסחר. לאחר דברי המומחים יישאר זמן לשאלות מהמשתתפים.

הכלכלנים שישתתפו הם:

טום בוליך – CTO ב-MadHive, חברה לניהול נתונים שמבוססת על טכנולוגיית בלוקצ’יין. בוליך הוא אחד ממייסדי Zynga, שם עזר ליצור את כלכלות המטבעות עבור משחקים כמו FarmVille ו-Mafia Wars. בנוסף בוליך מייעץ לחברות המופיעות ברשימת 500 Fortune על גיימיפיקציה.

מארק סמארג’ון – מייסד ומנכ”ל של Colu – ספקית המטבעות המקומיים שפועלת כיום בלונדון, תל אביב, ליברפול וחיפה. מארק היה בעבר מייסד-שותף של Bitgo, פלטפורמה לביטחון האבטחה של Bitcoin וחלוצה של טכנולוגיה רב-סיגית.

ג’ייק ברוכמן – מייסד שותף ושותף מנהל של CoinFund, חברת מחקר וייעוץ לטכנולוגיית בלוקצ’יין.

לפרטים נוספים ולהרשמה

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

להגיב

אין תגובות

תגיות לכתבה: