Wannabiz הישראלית מגייסת 2.2 מיליון דולר, כדי לעזור לעסקים קטנים לפרסם [גיוס]

למרות שעסקים קטנים חייבים פרסום, לא תמיד הם יכולים או רוצים להתעסק בזה. האפליקציה שמפתחת Wannabiz מאפשרת ניהול של קמפיינים בכמה פלטפורמות במספר דקות בלבד. היום היא הודיעה על גיוס של 2.2 מיליון דולר

מקור: Wannabiz

מקור: Wannabiz

עם המעבר של העסקים הקטנים מה-Web לעמודי פייסבוק התחדד הצורך שלהם בפרסום ובשיווק השירותים שלהם, כדי לבדל את עצמם וכדי לגייס לקוחות. אולם מעצבת אופנה, גם היא נחשבת לעילוי בתחומה, לא בהכרח יודעת או יכולה להתעסק עם פרסום. גם לאחר הפרסום, יש צורך במעקב אחרי התוצאות והביצועים, להסיק מסקנות ולשנות את גל הפרסום הבא בהתאם. בדיוק לשם כך קם הסטארטאפ הישראלי WannaBiz שמתכנן להפוך את המשימה המורכבת הזו לעניין פשוט של כמה דקות על ידי פיתוח של אפליקציית מובייל ייעודית.

ניהול כל פעילות הפרסום ב-5 דקות ליום

היום (ד’) הודיעה החברה על השלמת סבב גיוס של 2.2 מיליון דולר בהובלת חברות ההשקעה TheTime ו-Firstime Ventures שייסד אילן שילוח, יחד עם משקיעים נוספים מתחום הטכנולוגיה והניו מדיה, כגון זוהר גילון. החברה שנוסדה ב-2012 על-ידי היזמים הישראלים תמר שור, יואב רייך ואבי קפויה, פיתחה אפליקציה בעלת ממשק ידידותי המסייעת לעסקים קטנים לנהל שיווק דיגיטלי חכם ואפקטיבי, תוך השקעה מינימלית של זמן – רק 5 דקות ביום. הגיוס האחרון נועד להשיק את האפליקציה החדשה, אשר עד כה היתה זמינה באופן מצומצם, ולהביאה לכלל משתמשי האנדרואיד שכולל עשרות מיליוני עסקים קטנים. גרסת iOS נמצאת כרגע בבטא.

האפליקציה מאפשרת לבעלי עסקים קטנים לנהל קמפיינים פירסומיים דיגיטליים מקצועיים בתקציבים נמוכים ומאפשרת יצירה והפצת תוכן בערוצים השונים, כגון פייסבוק, טוויטר או הבלוג של העסק. על ידי השימוש באפליקציה יכולים העסקים הקטנים להגדיל הן את כמות העוקבים והן את המעורבות שלהם. כרגע, שוק העסקים הקטנים סובל ממחסור בכלים מתאימים לשיווק דיגיטלי ברשתות חברתיות ולפרסום באינטרנט, בעיקר בשל מחסור בידע, זמן ומשאבים לקידום העסק ברשת. בשנה האחרונה דיווחו משתמשי הפיילוט של Wannabiz על תרומה משמעותית לפעילות שלהם, עם גידול של 130% בממוצע במספר אוהדי הפייסבוק, והגברת תדירות הפוסטים שלהם ב-122% בממוצע.

בתגובה לגיוס מסרה תמר שור, מייסדת-שותפה ב-Wannabiz: “אנחנו נרגשים מההצלחה שראינו עד כה ושמחים על הצטרפותם של משקיעים בולטים כל כך בתחום השיווק הדיגיטלי ובחירתם לקדם את פתרון השיווק החדשני של Wannabiz. גיוס זה יסייע לנו להפיץ את אפליקציית האנדרואיד שלנו לבעלי עסקים קטנים ברחבי העולם, בכדי שיוכלו לנהל בקלות את מערך השיווק הדיגיטלי של העסק שלהם ישירות מהטלפון הנייד”. שור הוסיפה: “השקת האפליקציה מגשרת על הפער העצום בכך שהיא מאפשרת לבעלי עסקים קטנים, ללא תלות בכישורים טכנולוגיים או ידע שיווקי, לנצל את מעט הדקות הפנויות שיש להם ביום לטובת ניהול השיווק הדיגיטלי באמצעות הסמארטפון. באופן זה, ניתן לשמר לקוחות ולגייס חדשים באמצעות הערוצים המרכזיים בהם הלקוחות מבלים את זמנם”.

אילן שילוח, יו”ר קבוצת הפרסום מקאן אריקסון ישראל, מסר: “Wannabiz מביאה את השיווק האוטומטי לרמה חדשה של נגישות ותחכום, המאפשרת למיליוני עסקים קטנים לבצע פעילות שיווק מפולחת וממוקדת, באופן שהיה שמור עד כה לחברות גדולות בלבד. עסקים קטנים מייצגים שוק עצום, הזקוק נואשות לשיווק מקצועי בעלות מתאימה. ל-Wannabiz יש גישה מוכחת להצלחה ארוכת טווח של קמפיינים שיווקיים ופרסומיים עבור משתמשים אלו, והיא ממשיכה להתרחב ולהשתפר בקצב מהיר”.

גילוי נאות: The Time היא מבין המשקיעות באתר גיקטיים.

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים, ובזמנו החופשי גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

1 תגובה על "Wannabiz הישראלית מגייסת 2.2 מיליון דולר, כדי לעזור לעסקים קטנים לפרסם [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
יויו
Guest

מדהים שאחרי ההצלחה המדהימה של sociopal, החבורה הזאת עוד מצליחה לגייס כסף ממישהו.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: