פולקסווגן פותחת מרכז חדשנות בישראל; תחפש סטארטאפים ישראליים

יזמים בתחום הרכב, שימו לב: ענקית הרכב הגרמנית פתחה היום מרכז חדשנות בתל אביב שישמש לצורך איתור טכנולוגיות רכב ישראליות מתקדמות

מתוך אירוע הפתיחה היום

עוד הבעת אמון בסטארטאפים הישראליים בתחום הרכב החכם (“אוטו-טק”). ענקית הרכב הגרמנית פולקסווגן הכריזה היום (ג’) על הקמת מרכז החדשנות של הקבוצה בתל-אביב תחת המותג קונקט (KONNECT). המרכז יאפשר קשר ישיר בין החברה לבין סטארטאפים ישראליים בתחום.

צוות סקאוטינג לטכנולוגיות מתקדמות ישראליות

מרכז החדשנות של קבוצת פולקסווגן יעניק לחברות ולסטארטאפים ישראליים גישה ישירה וממוקדת לקבוצת פולקסווגן ולמותגיה הרבים. על פי החברה, יקדם הקמפוס שיתופי פעולה עסקיים ויתמוך בפיתוח טכנולוגיות חדשניות בתחום הרכב באמצעות ייעוץ מקצועי וליווי של מנטורים מתוך קבוצת פולקסוואגן. במקביל, יאתר צוות של החברה טכנולוגיות ישראליות מתקדמות בתחום הרכב האוטונומי, ובכללן מערכות ניווט מתקדמות, הגנת סייבר, תוכנות מתקדמות לרכב ו-Big Data.

הטקס נערך במעמד שר הכלכלה מר אלי כהן ונכחו בו גם פיטר האריס, מנהל הלקוחות הראשי בקבוצת פולקסוואגן. האריס אמר: “אני מאמין גדול בעולם הטכנולוגי המתפתח כיום בישראל. אני משוכנע ביכולתן של החברות הישראליות לסייע לקבוצת פולקסווגן לעמוד ביעד המרכזי – להוות גוף בינלאומי מוביל בניידות ובתחבורה ברת קיימא. קמפוס החדשנות KONNECT מהווה צעד נוסף בהרחבת הפעילות של קבוצת פולקסווגן בישראל ונועד לסייע למערך המותגים שלנו לשתף פעולה עם קהילת הסטרטאפים והחדשנות המקומית”.

מי שתעמוד בראש המרכז החש היא סטפני ריימן, מנכ״לית KONNECT, שתעבור לצורך כך לתל אביב. הצוות של ריימן יעבוד מקרוב עם סטארטאפים ועם מותגי הקבוצה השונים, והיא תעביר למטה סקירה מעמיקה של השוק בישראל לאיתור, תמיכה ופיתוח של פרויקטים ורעיונות ראשוניים עם סטרטאפים בתחומי הרכב הרלוונטיים. ריימן מסרה: “אני שמחה ומתרגשת לקראת המעבר שלי לישראל כדי לעמוד בראש קמפוס החדשנות החדש של קבוצת פולקסוואגן בתל-אביב ואני מצפה מאוד ללמוד מקהילת הסטארטאפים והחדשנות בישראל ולעבוד איתם כדי לאתר טכנולוגיות מתקדמות עבור פתרונות הניוד העתידים שלנו”.

לגיקטיים נודע כי בימים אלו נעשות עבודות בחניון הבניין, כדי להסב חלק ממנו למוסך ניסוי ענק עם מעבדת רכב מתקדמת, לבדיקה של הטכנולוגיות השונות.

קבוצת פולקסוואגן היא אחת מקבוצות הרכב הגדולות בעולם וכוללת 12 מותגים: אאודי, סיאט, סקודה, בוגאטי, בנטלי, למבורגיני, פורש, דוקאטי, פולקסווגן, פולקסווגן רכבי-נוסעים, ורכבים מסחריים – סקניה ומאן. בשנת 2017 סיפקה קבוצת פולקסווגן מעל 10 מיליון רכבים מיליארד יורו. זו לא המעורבות הראשונה של פולקסוואגן בעולם הרכב החכם הישראלי. לפני כשנתיים השקיעה החברה כ-300 מיליון דולר בסטארטאפ Gett.

 

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים, ובזמנו החופשי גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: