ענקית התוכנה Vistex מגיעה לישראל כדי להשקיע בסטארטאפים

ענקית התוכנה האמריקאית Vistex פתחה בישראל מעבדת חדשנות וירטואלית, ומחפשת השקעות ויצירת שיתופי פעולה עם מיזמים ישראליים בכל השלבים עבור לקוחות כמו MGM, Paramount, סיסקו, סוני, בארילה, Viacom ואדובה

תמונה: Pexels

חברת התוכנה האמריקאית Vistex נכנסה לפעילות בישראל ופתחה תוכנית חדשנות פתוחה, בה היא מחפשת ומשקיעה בטכנולוגיות בינה מלאכותית. החברה קיבלה לאחרונה השקעה של 105 מיליון דולר מענקית ההשקעות בסיליקון ואלי Accel-KKR, לביצוע רכישות והשקעות אסטרטגיות שיאיצו את צמיחת החברה.

לחברה שני קווי מוצרים עיקריים: ניהול זכויות יוצרים ותמלוגים ומערכות לניהול אסטרטגיות שוק, והיא מחפשת בישראל טכנולוגיות בתחומי ה-AI שישלימו את מוצריה. החברה מעסיקה למעלה מ-1,600 עובדים, סכום מכירותיה מגיע לכ-250 מיליון דולר בשנה ובין לקוחותיה נמצאות החברות הגדולות ביותר בעולם ובהן: Viacom, MGM, Paramount, סיסקו, סוני, בארילה, אדובה ועוד.

כדי למצוא את הטכנולוגיות המתאימות לה הקימה החברה אתר אינטרנט ייעודי לאקוסיסטם הישראלי, ובו מפתחים, יזמים וסטארטאפיסטים יכולים להיחשף לאתגרים בפניהם עומדת Vistex ולהציע רעיונות חדשניים. הרעיונות יכולים להיות בכל שלב של פיתוח – ממוצר עובד ומוכר ועד רעיון גולמי וראשוני, שיכולים להוליד השקעה או פרויקט משותף.

לעזור ל-MGM וקוקה קולה

האתגרים המוצגים באתר קשורים כמובן לתחום הפעילות של החברה, למשל בתחום ניהול זכויות יוצרים ותמלוגים מחפשת Vistex כלי אנליטי המבוסס Predictive Analytics לחיזוי טרנדים וביקוש לסרטים, סדרות ותכנים, על מנת להציע אותו ללקוחותיה ענקיות המדיה כמו Viacom, MGM ו-Paramount. באתר נמצא תיאור מפורט של האתגר ומסד נתוני זכויות ותמלוגים שעל בסיסו יכולים מפתחים לנסות ולפתח מודלים בתחומי ה-Predictive Analytics.

גם בתחום אסטרטגיות שוק מול מפיצים, קמעונאים, ספקים ולקוחות סופים מתמודדת Vistex עם אתגרים שעליה לפתור עבור לקוחות כמו סיסקו, אדובי, קוקה קולה, בוש וברילה. כיום המוצר של Vistex מותקן על מערכות ה-ERP הארגוניות, ודרכו מתנהלות כל טרנזקאציות המכירה, הרכש, המבצעים וההנחות. כעת היא מחפשת להשקיע בטכנולוגיות לבניית מודלים שימליצו לחברות על אסטרטגיית שוק: איך לתמחר, אילו אחוזי הנחה להעניק, אילו מבצעים להציע ללקוחות, כיצד ליצור אופטימיזציה של תוכניות תגמול לאנשי מכירות ועוד.

כדי לקחת חלק יש כאמור להיכנס לאתר הייעודי ולהירשם לתוכנית. אתגרי השוק שאותם החברה רוצה לפתור יופיעו לצד בסיסי נתונים להתרשמות ולאחר מכן אפשר להציע רעיון חדשני ולהתחיל בדו שיח עם החברה.

חברת Vistex הוקמה לפני 20 שנה על ידי היזם מר סנג’אי שאה, המנהל את החברה עד היום. בסיס החברה הוא בשיקגו, אך היא מפעילה משרדים ב-21 ערים ברחבי העולם.

לפרטים נוספים והרשמה

מערכת גיקטיים

גיקטיים, אתר חדשות הטכנולוגיה הגדול בישראל, פועל משנת 2009, ומהווה הבית של קהילת ההייטק, הסטארטאפים והטכנולוגיה בישראל

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: