עכשיו גם סטארטאפים יכולים לעשות Crowdtesting

הסטארטאפ הישראלי uTest מביא את ה-Crowdtesting לעולם הסטארטאפים. הוצאת הבדיקה להמונים מעולם לא היתה פשוטה יותר

שירות uTest Express. יח"צ

בהודעה רשמית ששוחררה אתמול לעיתונות, הודיעה חברת הסטארטאפ הישראלית uTest על השקת שירות בדיקות חדש בשם uTest Express. השירות החדש מיועד להביא את שירות ה-Crowdsource Testing של החברה גם לקהל הסטארטאפים ולחברות צעירות, באמצעות עלויות נמוכות משמעותית ומנגנון אוטומטי המתווך בין הלקוח לבודקים ללא צורך בהתערבות אנושית מצד החברה.

מהגדול לקטן

uTest השיקה לראשונה את שירות הבדיקות שלה לפני כשלוש שנים, ומאז הצליחה לצבור לזכותה קהל בודקים הכולל מעל ל-35,000 בודקי תוכנה מקצועיים ולעבוד עם כמה מהחברות הגדולות והמוכרות בעולם הטכנולוגיה (דוגמת AOL, מיקרוסופט וגרופון) על-מנת לסייע להם בתהליכי הבדיקה של יישומי ה-Web וה-Mobile שלהם.

לפי שיטת העבודה הרגילה של החברה, כל לקוח שניגש לחברה ומבקש להשתמש בשירות ה-Crowdtesting שלה, מקבל מהחברה גם מנהל לקוח המרכז את כל פעילות הבדיקות מהצד של uTest ומהווה נקודת קשר מרכזית בין הלקוח לחברה. באמצעות שירות ה-uTest Express החדש, הצליחה החברה לייצר תהליך אוטומטי אשר יאפשר גם לסטארטאטפים בשלבים מאוד מוקדמים להנות משירותי הבדיקה של uTest, במחירים אטרקטיביים במיוחד.

“יוטסט אקספרס הוא שירות שתוכנן עבור שוק עצום שלא מקבל מענה נכון להיום: סטארט-אפים בשלבים מוקדמים. שירות האקספרס החדש של יוטסט בנוי בצורה מיוחדת על מנת לפנות לשוק זה, עכשיו כל אחד שמפתח אפליקציות מובייל, יכול לפני שהוא משיק אותה להנות מטסטינג מקצועי ופידבק ברמה גבוהה במחירים סבירים לאייפון, אייפד, בלאקברי, ווינדוס מובייל וסימביין – אפילו אם אין להם שום ניסיון בטסטינג.” מסביר דורון ראובני, ה-CEO ואחד ממייסדי uTest. “עד עכשיו, מפתחי אפליקציות מובייל שעובדים בחברות עם פחות מ50 עובדים, שהם רוב עצום בתעשייה, לא יכלו לקבל גישה או להרשות לעצמם שירותי טסטינג מקצועיים. עם יוטסט אקפרס, סטארט-אפים יכולים לוודא שהאפליקציות שלהם נבחנות בצורה מקצועית במכשירים אמיתיים עם ספקי שירות אמיתיים, לקבל תוצאות של “שימוש בטבע”, בכוונה להבין את האיכות של האפליקציות שלהם, לקבל אישור מהיר יותר מהאפ-סטור ולקבל מושג לגבי איזה סוג של דירוג הם יכולים לצפות לקבל בחנויות האפליקציות השונות.”

לבחור את הבודקים שלך

השירות החדש זמין החל מהחודש  לחברות במחיר המתחיל מ-499 דולר למחזור בדיקה (Test Cycle) ובנוסף מתכוונת החברה להציע שלוש חבילות שונות של בדיקות (ברונזה, כסף וזהב) אשר יאפשרו ללקוחות לרכוש מספר גדול יותר של מחזורי בדיקה יחד עם שירותי ערך מוסף אחרים במחירים מוזלים. המחיר הסופי יקבע לפי היקף הפרויקט, כולל דרישה לבודקים ממיקום גאוגרפי ספציפי, מספר הבודקים ובמקרה של בדיקות למובייל, סוגי המכשירים עליהם צריך לבדוק את האפליקציה ועוד.

יניב פלדמן

לשעבר העורך הראשי של גיקטיים ומייסד שותף של האתר. יזם, טכנולוג, כלכלן בהשכלה והיסטוריון חובב. התחביב האהוב עליו הוא מציאת פתרונות מסובכים לבעיות פשוטות במיוחד.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: