Upstream Commerce מגייסת 3 מיליון דולרים [גיוס]

חברת הסטארטאפ הישראלית אשר מפתחת פתרון איסוף מודיעיני לגבי מוצרים ומחירים של חברות מתחרות, עתידה להשתמש בהשקעה על מנת להרחיב את שירותיה בתחום

מקור: צילום מסך

מקור: צילום מסך

חברת הסטארטאפ הישראלית Upstream Commerce, אשר מפתחת פתרונות מקוונים אוטומטיים לניהול וניתוח מחירים במודל SaaS שמסייע לקמעונאים לשנות את המחירים בצורה מהירה ויעילה בהתאם לטרנדים בשוק, הודיעה היום על סבב גיוס בהיקף של 3 מיליון דולרים.

את סבב הגיוס הובילו חברות ההשקעה YL Ventures ו-Bright Capital, בנוסף למשקיעים פרטיים נוספים. זהו סבב הגיוס השני של החברה, לאחר שבפברואר 2011 השלימה סבב גיוס ראשון בהיקף 1.25 מיליון דולרים בהובלת YL Ventures גם כן.

בהודעה לעיתונות שפירסמה החברה, נמסר כי ההשקעה תשמש לפיתוח הטכנולוגיה ומוצרי הליבה של החברה ובהרחבת הפתרון שמציעה על מנת לספק יכולות איסוף מודיעין על מתחרים מעבר למחירים ולמבחר המוצרים שמציעה.

לדעת בזמן אמת את מחירי המוצרים המתחרים בשוק

עולם ה-Retail עובר מהפכה בימים אלו המתבטאת בעיקר בתחום המחירים, זאת מכיוון שרוב עסקי ה-Retailers מעבר לים נעשה דרך רשת האינטרנט, כאשר רוב האנשים מסתובבים עם סמארטפונים בכיס. כיום, אנחנו עדים לתופעה שנקראת Showrooming: הלקוחות לא פראיירים, מגיעים לחנות, מסתכלים על המחיר, עושים השוואת מחירים דרך הסמארטפון ממש בתוך החנות ומחליטים אם לקנות שם או לא. חברות שרגילות למחזור מכירות של מיליארדם דרך החנויות הפיזיות שלהן, צריכות לקחת את זה בחשבון ומכאן מגיע הצורך בשירות כמו ש-Upstream Commerce מציעה.

המערכת מבצעת חיפושים ומנתחת את פעילות המתחרים עבור החברות, על מנת לאפשר להן להגיב בזמן אמת לשינויים במחירי מוצרים שונים כדי להשאר “עם האצבע על הדופק” ולהציע ללקוחות את המחירים הטובים ביותר ואת המוצרים הפופולאריים ביותר. בין לקוחותיה של החברה, ניתן למצוא רשימה של חברות מרחבי העולם, כולל חברת הצעצועים הקמעונאית הגלובאלית Toys R US וחברת הציוד המשרדי Staples. כיום, מאגר הנתונים של החברה כולל מיליוני מוצרים ומיליארדי נקודות נתונים מודיעיניות.

החברה עובדת במודל SaaS, כלומר אין צורך בהתקנת תוכנה או חומרה באופן מקומי על מנת להפעיל את השירות, במטרה לסייע לקמעונאים לשנות את המחירים בצורה מהירה ויעילה בהתאם לטרנדים בשוק. התאמת המחירים של המוצרים הפופולאריים על בסיס הניתוחים שהמערכת מציגה, מאפשרת לחברות לנהל תחרות על כיסו של הצרכן תוך כדי תנועה וכמובן להגדיל את הרווחים הפוטנציאליים שלהן.

“אנו נחזק את שירות ניתוח הנתונים שלנו, כמו כן גם את יכולות ההמלצה והחיזוי של המערכת, בכדי לספק ללקוחותינו נתונים מעשיים על מוצרים ומחירים של חברות מתחרות בזמן אמת”. מסר עמוס פלג, מנכ”ל החברה. “בנוסף, באמצעות ההשקה האחרונה של שירות ה-Analytics שלנו המותאם אישית ללקוחות, אנו משפרים את הפלטפורמה הגמישה שלנו בכדי להציע ללקוחות חבילה מלאה של עיבוד נתונים ויכולות מתקדמות של צפייה וניתוח נתונים.”

חברת Upstream Commerce נוסדה ב-2009 על ידי עמוס פלג וד”ר שי גבע, אשר עבדו יחד בחברת מרקדו הישראלית, שנרכשה על-ידי אומניצ’ר. כיום יושבת Upstream בדרום תל אביב.

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: