הקרן שהשקיעה בפייסבוק, סלאק, דרופבוקס וספוטיפיי מובילה גיוס שני בחצי שנה ל-Unit

סטארטאפ הפינטק הישראלי מדווח על זינוק משמעותי במספר המשתמשים שלו, תוך חצי שנה בלבד מאז שהשיק את שירות ה-Banking-as-a-Service שיצר

צילום מסך

סטאטראפ הפינטק הישראלי Unit, המפתח פלטפורמה להטמעת שירותים פיננסיים במוצרים קיימים, מודיע היום (ה’) על השלמת סבב B בהיקף של 51 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילה קרן Accel – אחת  מהקרנות הבולטות בעולם, שהשקיעה כבר בחברות שאולי אתם מכירים כמו פייסבוק, סלאק, ספוטיפיי ו-DJI – והשתתפו בו המשקיעים הקיימים: TLV Partners, קרן Aleph, Better Tomorrow Ventures ו-Flourish Ventures.

יאפשרו למפתחים לבנות שירותים היישר ב-Sandbox של החברה

המערכת של Unit (יוניט) מאפשרת לחברות לבנות פיצ’רים פיננסיים בתוך המוצרים הקיימים שלהן, כמו חיבור לחשבונות בנק, כרטיסים, סליקת תשלומים, מתן הלוואות ועוד. המערכת נותנת ללקוחות של יוניט לספק למשתמשים שלהן שירותים פיננסיים המוטמעים בתוך טכנולוגיית הליבה שלהם תוך כמה שבועות.

המערכת של הסטארטאפ הישראלי נוצרה כדי לספק לחברות גדולות בעלות קהל לקוחות רחב את היכולת לספק שירותים פיננסיים מבלי להיתקע בתוך הרגולציה הבנקאית. המערכת משמשת ככלי תשתית (Banking-as-a-Service) וחוסך לחברות את המו”מ מול הבנקים ועמידה ברגלוציות מסוגים שונים. הם עושים זאת תוך חתימה על הסכמים מוקדמים עם הבנקים מצד אחד ועם עמידה בכל המגבלות שהעמיד אותו הבנק – ומתן ממשק plug-and-play לבניית השירותים עבור החברה המעוניינת בכך.

בשיחה עם גיקטיים אומר איתי דמתי, אחד ממייסדי יוניט והמנכ”ל של הסטארטאפ הישראלי, כי מה שמייחד את המערכת שפיתחו הוא העובדה שכיום חברות טכנולוגיה שמעוניינות להציע שירותים פיננסיים יכולות לבחור באחת מ-3 גישות: התממשקות ישירה עם בנק, שימוש בחברת טכנולוגיה כמתווך (middleware), או שימוש ב-Unit. “התממשקות ישירה לבנק נמשכת כשנה וחצי, וכרוכה בעלות של כ-2 מיליון דולר, שימוש במתווך חוסך חלק מההשקעה (שנת עבודה והשקעה של כמיליון דולר). Unit מאפשרת ללקוחותיה לחסוך 90% מהזמן והמאמץ, בעלות של פחות מ-5% מהעלות המקורית”, אומר דמתי.

עוד ועוד חברות בוחרות בגיקטיים אינסיידר עוד ועוד חברות בוחרות בגיקטיים אינסיידר רוצים לראות את ההייטק הישראלי מבפנים? היכנסו עכשיו

עם ההודעה על הגיוס, יוניט מודיע על Unit Go, מוצר חדש המאפשר לחברות ליצור חשבונות בנק
ולהנפיק כרטיסים פיזיים ו-וירטואליים תוך דקות ספורות מרגע ההרשמה לשירות. בנוסף, עם ההרשמה יוכלו מנהלי חברות ואנשי פיתוח לבנות שירותים ב-Sandbox של יוניט ולבדוק באופן מיידי את מוצריהם
עם לקוחות אמיתיים. המוצר נמצא כעת בגרסת בטא ויהיה זמין לציבור בסתיו 2021.

ביוניט אומרים כי מאז שהשיקו את המערכת שלהם בדצמבר האחרון – אז גם יצאו ממצב Stealth עם פרסום שני סבבי הגיוס שלהם – הם הפכו לפלטפורמה המובילה ליצירת חשבונות, כרטיסים, תשלומים ומוצרי אשראי. בנוסף מדווחים ביוניט כי רק בשלושת החודשים האחרונים מצמיחה מהירה וכי מספר המשתמשים במערכת שלה זינק ב-600%.

את יוניט ייסדו דמתי ודורון סומך, שייסדו ב-2008 את Leverate. עד היום גייס הסטארטאפ הישראלי כ-70 מיליון דולר. ביוניט מועסקים 20 עובדים, 9 מהם במשרדי הסטארטאפ שבישראל ו-11 בארה”ב. הגיוס ישמש את יוניט להמשך שדרוג המערכת של החברה והוספת שירותים נוספים, לצד הרחבת הצוות של החברה.

אושרי אלקסלסי

Your Friendly Neighborhood Geek. יש לכם סיפור טכנולוגי? דברו איתי: Oshry@geektime.co.il

הגב

1 תגובה על "הקרן שהשקיעה בפייסבוק, סלאק, דרופבוקס וספוטיפיי מובילה גיוס שני בחצי שנה ל-Unit"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אורח
Guest

נראה לי לא היו מספיק כתבות שהבהירו שאקסל השקיעו בסלאק ודרופבוקס בעבר

wpDiscuz

תגיות לכתבה: