מעבירים הילוך: איך תזנקו מהשוק המקומי לזירה הבינלאומית?

ב-5 בנובמבר הבוטקאמפ של חברת הבנקאות האיטלקית UniCredit יגיע לשיאו עם אירוע פיץ’, שיציג את שיטות העבודה המובילות של סטארטאפים ישראלים להשתדרג לעבודה גלובלית

תמונה: Pixabay

החדשנות הישראלית בולטת בשוק הבינלאומי זה שנים. האקו-סיסטם הטכנולוגי של ישראל הוליד חברות משמעיות רבות, שצמחו לצד חברות מקומיות והפכו לבינלאומיות בזכות הטכנולוגיות פורצות הדרך שלהן. במקרים רבים, הדרך של סטארטאפים אל השוק הגלובלי יכולה להיות מאתגרת, ואף דורשת טיפה מסוימת של מזל.

יחד עם זאת, יש סיבה עיקרית לכך שישראל מזוהה כל כך עם תואר ה”אומת הסטארטאפ”: הסטארטאפים הישראליים מתחילים כבר עם אסטרטגיית go-to-market בגישה בינלאומית ואינם מכוונים רק לשוק המקומי המוגבל. הם חושבים בטווח הרחוק לשוק הבינלאומי ומסרבים להגביל את עצמם. צורת החשיבה הבינלאומית הזו מקנה להם יתרון משמעותי.

את צורת החשיבה הזו, הרגלי העבודה והשיטות הייחודית – חשוב וכדאי להפיץ לכולם. כאן נכנסת לתמונה חברת UniCredit Start Lab, סטארטאפ איטלקי אקדמאי, שיצא בשיתוף פעולה עם TrekFounders – גוף הסדנאות של קבוצת Challengy, כדי ליצור את הבוטקאמפ הראשון שלהן: UniCredit Bootcamp TLV, שיתקיים אונליין.

UniCredit Bootcamp TLV יביא לישראל 20 סטאטראפים הממוקמים באיטליה וכולם בשלבי גדילה מתחומים שונים: BioTech, Clean Tech ודיגיטל. כל המשתתפות בבבוטקאמפ הן יזמות, נשים, שיקבלו הצצה בלעדית לאקו-סיסטם הישראלי ולדרכים השונות שלו להצלחה בינלאומית. את ההדרכה הזו הן יקבלו ממנטורים ומובילי דעה בתעשיית הייטק הישראלית, ביניהם:

לעזור ליזמיות לצאת מהקופסה לשוק הבינלאומי

השלב הראשון של הבוטקאמפ הווירטואלי יתקיים בימים שני-רביעי, 2-4 בנובמבר – שלושה ימי לימוד מהטאלנטים הישראלים. הטאלנטים יקנו ליזמיות האיטלקיות המשתתפות בפרויקט תובנות על שני נושאים עיקריים: מעבר לשוק הגלובלי ואסטרטגיות מימון. בנוסף, הבוטקאמפ יספק ליזמות האיטלקיות רשת קשרים והזדמנויות לשיתוף פעולה עם טאלנטים ישראליים מקומיים. המטרה היא לנסות להרחיב את האופקים של הסטאטראפים שלהן, בשאיפה לצאת מאזור הנוחות של השוק המקומי באיטליה ולהפוך לגלובליים.

הבוטקאמפ יגיע לנקודת השיא שלו בדמו דיי שייערך ביום חמישי, 5 בנובמבר, ובו 20 היזמות האיטלקיות יחלקו עם הקהל את הכלים השונים עליהם למדו ויציגו את האסטרטגיה האישית שלהן בפני מגוון משפיענים, משקיעים ובעלי מניות בשוק הבינלאומי והישראלי.

פרנססקו גיוראנדו, מנכ”ל שותף במחלקת בנקאות מסחרית במערב אירופה ב-UniCredit, אמר: “הבוטקאמפ בתל אביב הוא יוזמה המשלבת שני נושאים בעלי חשיבות אסטרטגית רבה ל-UniCredit. מצד אחד, שוויון הזדמנויות, גיוון והכלה, שהם ערכי מפתח עבור הקבוצה שלנו, כאשר אנו פועלים ברוחם עם פעילויות ספציפיות להגדיל ולתמוך במגוון בכל הרמות. מהצד השני, חדשנות – שהיא אחת מכלי הצמיחה היעילים ביותר הן למשק והן לחברות”.

אירוע הפיץ’ שיחתום את הבוטקאמפ הוא חינמי ופתוח לקהל הרחב ולכל מי שמתעניין באסטרטגיית go-to-market בינלאומית ממיטב המוחות והמשפיענים בתעשיית ההייטק הישראלית.

לפרטים נוספים והרשמה

מערכת גיקטיים

גיקטיים, אתר חדשות הטכנולוגיה הגדול בישראל, פועל משנת 2009, ומהווה הבית של קהילת ההייטק, הסטארטאפים והטכנולוגיה בישראל

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: