Ubimo הישראלית מגייסת 7.5 מיליון דולר, מייצרת קמפיינים פרסומיים בזמן אמת [גיוס]

חברת הסטארטאפ הישראלית Ubimo מפתחת פלטפורמת פרסום שמתבססת על מידע בזמן אמת. עתה היא משלימה סבב גיוס של 7.5 מיליון דולר

מקור: צילום מסך

פרסום מותאם למצב הרוח, לא רק למיקום. מקור: צילום מסך

פרסום מבוסס מקום אינו דבר חדש, אולם Ubimo הוא סטארטאפ ישראלי שמפתח פלטפורמה לקמפיינים פרסומיים שמתבססים, בנוסף למיקום המשתמש, גם על מידע רב בזמן אמת. היום מודיעה החברה על השלמת סבב גיוס בגובה 7.5 מיליון דולר בהובלת Pitango Venture Capital.

מידע מדוייק בזמן אמת

הפלטפורמה של Ubimo מוצעת כ-SaaS ומציעה לחברות פאנל ניהול, שמאפשר להן לנהל את הקמפיינים הפרסומיים שלהן בהתבסס על מידע שעשוי להשפיע על האפקטיביות שלהם ולייצר החלטות רכישה. בין היתר מדובר על פרמטרים כמו אירועים שמתרחשים בקרבת מקום, מקומות בילוי קרובים, שעה ביממה, מזג אוויר צפוי, נתונים דמוגרפיים על האיזור כמו חתך גילאים ומין. כך למשל אם המערכת מזהה שאתם מבקרים באצטדיון “סמי עופר” בחיפה, וצפוי מזג-אוויר גשום, היא תציג לכם פרסומות לרכישת מטריות ממותגות של מכבי חיפה בחנות של המועדון וכשהמשחק מסתיים, תוצג לכם פרסומת למסעדה סמוכה לאצטדיון. בנוסף למידע הזה, מציעה המערכת גם מידע ייעודי שמתבסס על המובייל כמו שימוש במצלמה, תנועות סויייפ, מפות ועוד. הפלטפורמה שפיתחה החברה מאפשרת לתכנן מראש את רכישת המדיה של המפרסם ומציעה 2 טכנולוגיות, עליהן היא רשמה פטנט: TRANSLOCAL ו-SOM (מצב רוח, State Of Mind). לאחר הקמפיין מציגה המערכת בפני המפרסם נתונים ותובנות לגבי האפקטיביות של הקמפיין.

Ubimo, הוקמה בשנת 2012, על ידי רן בן יאיר, עודד פונץ, אודי גרף וגלעד אמיתי, קבוצת היזמים שעמדה מאחורי חברת LabPixies, שנרכשה על ידי גוגל תמורת 25 מיליון דולרים בשנת 2010. LabPixies התמחתה בפיתוח אפליקציות מבוססות ענן ואפשרה למעשה לאלפי מפתחים ליצור יישומים עבור משתמשים מכל העולם.

החברה הספיקה לגייס 2.2 מיליון דולר ב-2013, כך שסך הגיוסים שלה עד עכשיו עומד על 9.7 מיליון דולר. את סבב ההשקעות הנוכחי הובילה Pitango Venture Capital והוא נערך בהשתתפות של OurCrowd ושל Yahoo Japan Capital, לה זו ההשקעה הראשונה בסטארטאפ ישראלי. החברה מתכננת להשתמש בהון שגוייס כדי להמשיך לפתח את פלטפורמת הפרסום שלה ולהמשיך במאמצי השיווק לשוק האמריקאי, אליו פרצה בספטמבר 2014.

 

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים, ובזמנו החופשי גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: