גיוס: חברת Klear הישראלית, לשעבר Twtrland, מגייסת 1.5 מיליון דולר

החברה שמה לה למטרה לסייע לאנשי שיווק דיגיטליים ומנהלי יחסי ציבור לנהל אסטרטגיה שיווקית מדוייקת באמצעות ניתוח משתמשים במדיה החברתית

מקור: Klear

מקור: Klear

Twtrland, המפעילה פלטפורמת אינטליגנציה חברתית, הודיעה היום (ג׳) על השלמת סבב גיוס בסך 1.5 מיליון דולר מ-Altair, GIG ו-TMT. הגיוס יעזור לחברה בהגדלת המכירות עבור השוק הדיגיטלי הגלובאלי. ביחד עם הגיוס, Twtrland מודיעה על מיתוג מחדש, ומציגה את שמה החדש – Klear, המשקף את התמקדותה בפתרונות שמציעה עבור משווקים בפלטפורמות החברתיות השונות.

מסייעת לחברות לגבש אסטרטגיות שיווקיות טובות יותר

בתחילת דרכה Twtrland הציעה שירות ניתוח לפרופילים בטוויטר, אשר אפשר לכל המעוניין ניתוח של פרופיל פומבי או פרטי. תוצאות הניתוח הוצגו בצורה של דף פרופיל, אשר הכיל מידע סטטיסטי שונה על המשתמש כדוגמת מספר העוקבים שלו, אחרי כמה אנשים הוא עוקב, התפלגות ציוציו ועוד. כעת החברה הודיעה כי אינה מגבילה עצמה רק לפלטפורמת המיקרו בלוגינג, שכן מציעה את שירותיה גם עבור פייסבוק ואינסטגרם.

מטרתה של Klear היא למדוד ולכמת את המתרחש ברשתות החברתיות, ולהפוך את המידע לנגיש ושימושי עבור מותגים וחברות ברחבי העולם. בצורה זו, אלו יכולים להשתמש במדיה חברתית בצורה יעילה יותר בכדי לבנות ולשפר את המותג שלהם באופן משמעותי.

המודל הכלכלי של החברה מבוסס על תוכניות שמחירן נע בין 99 ל-599 דולר בחודש. למרות הפנייה למשווקים דיגיטליים ומותגים, השירות עצמו רלוונטי גם עבור כל אחד שמעוניין ללמוד קצת יותר על הנוכחות והשפעתו ברשת, לגמרי בחינם, קצת כמו Klout.

אגב Klout, שאלנו את גיא אביגדור, COO ואחד משלושת מייסדי החברה, במה הפתרון שלהם מתעלה על פלטפורמות קיימות. הוא בתגובה ענה כי Klear בעצם משלבת את כל הכלים אותם מציעות פלטפורמות שונות כדוגמת Topsy, המאפשרת לבצע חיפוש אחר ציוצים בטוויטר משנת 2006, Traacker – מנוע חיפוש אחר מובילי דעה ו-Klout, הבונה מעין פרופיל חברתי ברשת. ״המוצר שלנו דוגל בפשטות, מתאים לשימוש של כל אחד ללא הדרכה מראש, שלא כמו מוצרים אחר בתחום. כמו כן, הדאטה שלנו מכיל מידע אישי אשר נאסף באמצעות טכנולוגיות פרי הפיתוח שלנו״.

את תחילת דרכה התחילה Klear בתור Twtrland, שכן אז התמקדותה הייתה להוות כלי לניתוח ולהסקת תובנות מטוויטר, בכדי לסייע למשתמשים להחליט האם לעקוב אחר צייצן מסוים או לא. גיא אביגדור, מנכ״ל החברה סיפר לגיקטיים כי הרעיון למוצר עלה מרצונו של איתן, אחיו, ליצור פרופיל של משתמשי טוויטר, בכדי להבין קצת יותר טוב מי עומד מאחוריו.

Klear הוקמה בשנת 2012 על ידי שלושת האחים גיא, איתן ונועם אביגדור. כיום לחברה כ-500 לקוחות בהם IMG, MSL ו-McCann, אשר עושים שימוש בפלטפורמה בתור SaaS בכדי ליצור קמפיינים שיווקיים ממוקדמים יותר וניתוח תחרותי. מדובר בסבב הגיוס השני של החברה, אשר בשנת 2012 השלימה סבב גיוס סיד ממגמה וג’ף פולבר. במשרדי החברה הממוקמים בחיפה מועסקים כיום כעשרה עובדים והיא נמצאת כעת בהתרחבות מתמדת ומחפשת אחר עובדים בתחום הפיתוח, האלגוריתמיקה והשיווק. 

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

1 תגובה על "גיוס: חברת Klear הישראלית, לשעבר Twtrland, מגייסת 1.5 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
מורגן פרימן
Guest

אבל למה לוגו של קודי?

wpDiscuz

תגיות לכתבה:

נותרו עוד
00
ימים
:
00
שעות
:
00
דקות
:
00
שניות
לכנס המפתחים הגדול בישראל