טוויטר בוחנת עיצוב חדש – בהשראת פייסבוק

משתמשי טוויטר הוותיקים לא יאהבו את העובדה כי הרשת החברתית שלהם בוחנת עיצוב שנראה דומה מאוד לזה של הרשת החברתית המתחרה. בינתיים, בטוויטר מנסים לשפר עמדות ולפנות לקהל כמה שיותר רחב.

מקור: יח״צ

מקור: יח״צ

האם טוויטר בוחנת עיצוב חדש ומשמעותי במיוחד לאתר האינטרנט שלה, בהשראת לא אחרת מאשר המתחרה הגדולה ביותר שלה – פייסבוק? על פי דיווח באתר Mashable, יכול מאוד להיות שכן. אחד מעורכי האתר הבחין פתאום כאשר נכנס לפיד הטוויטר שלו, כי הוא חלק מקבוצה ניסיונית עליה נבדק עיצוב חדש של דף הבית, אשר נראה כי מטרתו לחקות את המראה וההרגשה של הרשת החברתית המתחרה.

מעתיקים מפייסבוק

על פי Mashable, דף הפרופיל החדש שנבדק כולל תמונה ראשית קטנה (Avatar), בדומה למה שניתן להגדיר לפרופיל הטוויטר שלכם כבר היום, לצד ביוגרפיה קצרה אודות המשתמש הממוקמת בצידו השמאלי של הדף, דבר שמשאיר מקום רב לתמונה ראשית (או כמו שמכנים אותה בפייסבוק – Cover Photo) אשר גדלה מ-1252×626 פיקסלים בפורמט העיצוב הנוכחי של טוויטר, ל-1500×500 פיקסלים. לאחר שב-Mashable גילו את העיצוב החדש, עיתונאים נוספים מאתרים כמו Business Insider, TIME ו-Wired דיווחו גם הם על השינויים החדשים בעיצוב פרופיל הטוויטר שלהם.

צילום מסך. קרדיט תמונה: Mashable

צילום מסך. קרדיט תמונה: Mashable

הניסיונות האחרונים של טוויטר לשנות את עיצוב האתר שלה ולבחון עיצוב חדש מגיעים, ככל הנראה, לאחר הדו״ח הרבעוני האחרון של החברה, שהונפקה לא מזמן והצביעה על האטה מסויימת בקצב הגדילה שלה וכמות המשתמשים החדשה בפלטפורמה. בשיחת הוועידה של ההנהלה הבכירה של טוויטר עם אנליסטים מהתעשייה, נאמר כי טוויטר מבינה שחווית המשתמש הנוכחית שלה לא כל כך אופטימלית עבור משתמשים חדשים, וכי בשנה הקרובה ישיקו תכונות חדשות במטרה לשפר את חווית המשתמש באתר.

מלחמת ההעתקות בין טוויטר לפייסבוק לא מהווה נושא חדש לכשלעצמו במסגרת התחרות הגדולה בין 2 הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר בעולם.לפני מספר שבועות, דיווחנו כי פייסבוק עומדת להשיק פיצ׳ר חדש בדף הבית שלה בשם Trending, אשר קיים זה מכבר בטוויטר ומהווה בעצם מודול נוסף אשר שם את אור הזרקורים על הנושאים הפופולריים ביותר, או נושאים אשר תופסים את התאוצה הגבוהה ביותר ברשת החברתית בכל רגע נתון.

בעוד העיצוב החדש, שמזכיר מאוד את פייסבוק לא צפוי להגיע כל כך מהר אל כל המשתמשים ברשת החברתית, יכול מאוד להיות כי טוויטר תאבד במהלך השנים הקרובות את כל מה שייחד אותה לעומת פייסבוק, וזאת במטרה להגיע אל קהל יעד כמה שיותר רחב ולהראות דו״חות רבעוניים מוצלחים יותר למשקיעים.

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: