טריפל דאבל: Trio מארגן דייטים בין שלוש בנות לשלושה בנים

אתרי היכרויות? טינדר? פגישות בברים? ב-Trio, סטארטאפ ישראלי חדש, חושבים שהגיע הזמן להתקדם לפגישות של 3 על 3

דברים טובים באים בשלשות. מקור: Trio

דברים טובים באים בשלשות. מקור: Trio

אם שמים בצד את הסווייפים של טינדר, נדמה שלא הרבה התחדש בעשורים האחרונים באתרי השידוכים וההיכרויות. לתוך העולם הזה מנסה להיכנס Trio, סטארטאפ ישראלי צעיר, שקורא תיגר על אחד היסודות החזקים של עולם הדייטים. במקום פורמט הדייט המקובל של פגישה אחד-על-אחת, או אחת-על-אחד, או אחד-על-אחד, או… בקיצור, הבנתם – במקום זה, פגישה של שלישיה מול שלישייה.

3 בנות + 3 בנים = טריו דייט

Trio הוא אתר חברתי שיוצר מפגש בין שתי קבוצות: אחת שכוללת 3 בנים ואחת שכוללת 3 בנות. הפורמט המעניין נועד כדי ליצור אווירה אינטימית ונוחה יותר מאשר אלטרנטיבות הדייטינג הקיימות. כדי להגיע לטריפל-דייט של Trio, יש קודם כל להירשם באתר השירות בעזרת הפייסבוק (לצורך אימות המשתמשים), ולסמן העדפות שונות לגבי בני הזוג הרצויים. Trio מתאימה בין משתמש ומשתמשת ולאחר שנמצאת התאמה, מבקשת המערכת מהבנים להביא איתם 2 חברים ומהבנות להביא 2 חברות. מקום הפגישה הוא פאב על פי בחירת החברה, כשהתשלום עבור השירות כולל גם משקה ראשון.

אל הקונספט הגיעו 3 המייסדים של החברה: נח קליין, דן גרין ואורי מזרחי, לאחר שקליין נתקל בניו יורק בשירות דומה בשם Grouper; לאחר שהשלושה ערכו מחקר שוק, הם החליטו לייבא את הרעיון לישראל, לבצע התאמות לשוק המקומי ומינו את ארי קליין, אחיו של נח, לכהן כמנכ”ל.

בראיון לגיקטיים מסביר ארי קליין על הסיבות להקמת השירות. לדבריו: “זה מאתגר למצוא אווירה רגועה שבה אפשר להרגיש בנוח בהיכרויות עם רווקים. דייטים מאורגנים הם לעיתים קרובות מביכים, לאתרי דייטים יש סטיגמה ולהתחיל עם מישהו או מישהי בבר כרוך בדרך כלל בלחץ ומאכזב. Trio מבטלת את הלחץ ומבוכה של המפגש עם אנשים חדשים על ידי הסדרת היכרויות בקבוצות של שלושה”.

מקורף Trio

מקורף Trio

קהל היעד של השירות כולל כמובן את כל אוכלסיית הרווקים בישראל, שלדברי קליין, דומה מאוד לזו של ארצות הברית. לדבריו, גם בישראל וגם בארצות הברית “אנשים נוטים ליהנות במלואם מחיי הרווקות לפני שהם מתחתנים, כשגיל הנישואין הממוצע מתקרב ל-29″. קליין מוסיף שההתמקדות של החברה היא בבנים ובבנות בגילאי ה-20-30 ש”נמאס להם לפגוש אנשים בדרך הקונבנציונלית ורוצים לפגוש אנשים בדרך חדשנית יותר”.

למרות שהרעיון הראשוני היה קיים כבר לפני כשנה וחצי, הרי שרק לפני כחצי שנה החלו השותפים לקדם אותו , נרשמו כחברה והחלו לעבוד לקראת השקה מלאה. בשלב הפיילוט של השירות השתתפו מעל ל-50 איש בהיכרויות בסגנון Trio, כשבימים אלו מתכוננת החברה לשלב הבטא שלה והקימה לצורך כך אתר שמותאם הן למחשב והן למובייל. כיאה לסטארטאפ צעיר ורזה מונה עתה החברה 4 עובדים ופועלת מתל אביב.

אתם נכנסים לשוק תחרותי למדי. מי המתחרים שלכם? “המתחרים שלנו, ישירים ועקיפים, הם כל פלטפורמה שבה רווק יכול להכיר מישהי חדשה. התחרות הכי ישירה היא הפלטפורמות הקיימות באינטרנט כמו JDate וטינדר. התחרות העקיפה היא הדרך הקונבנציונלית שבה מכירים בבר בלי סיוע חיצוני. אנחנו רואים את היתרון התחרותי שלנו בזה שאנחנו לוקחים את הטוב משני העולמות. הלקוחות שלנו פוגשים אנשים חדשים בסביבה נוחה עם החברים שלהם”.

אל מי אתם פונים בשלב הראשון? “בשלב הראשון אנחנו מתמקדים באזור תל אביב, ואז נתרחב לערים אחרות. הסיבה לכך היא בהשוואה לערים אחרות בישראל, יש לתל אביב אוכלוסיה גדולה של רווקים: 45 אחוזים מהגברים ו-37 אחוזים מהנשים, לעומת ממוצע ארצי של 34 אחוזים ו-27 אחוזים בהתאמה. בנוסף לכך, גרה בעיר אוכלוסייה גדולה של סטודנטים, שמונה כמעט ארבעים אלף תלמידים באוניברסיטאות ובמכללות. ערכנו מספר סקרים באוניברסיטאות בתל אביב רבתי, ומצאנו שמעל ל-90 אחוזים מהנבדקים המתאימים לשוק היעד שלנו היו מסכימים להיצטרף לפגישת Trio, אם היו מוזמנים על ידי חבר. הולידציה המוצלחת ביותר שלנו היתה הפיילוט שלנו, במסגרתו שלחנו 50 איש להיכרויות דרך Trio וקיבלנו פידבק חיובי מאוד”.

האם תאפשרו גם ליצור קבוצות טריו של בנים+בנים או בנות+בנות? “כן, בודאי”.

ואיך אתם מתכוונים לייצר הכנסות? “המודל העסקי שלנו הוא מאוד ישיר: כל משתמש משלם חמישים שקלים עבור שירות שאנחנו מספקים ולסיבוב הראשון של שתייה בפגישה. אנחנו משלמים מחיר מוזל על המשקאות במקומות שאנחנו עובדים איתם בשיתוף פעולה, מכיוון שאנחנו שולחים קבוצות של 6 איש במועדים ובזמנים שרוב הברים מתקשים בלמלא מקומות. הרווח שלנו הוא השלוש מאות שקל שאנחנו מרוויחים מכל קבוצה, מינוס עלות המשקאות לסיבוב הראשון בבר”. ולמרות שמדובר בסטארטאפ צעיר, ולא תאגיד ענק, נחמד לשמוע שהחברה תורמת 5 אחוזים מההכנסות שלה לצדקה.

כרגע, פועלת החברה מבתי המייסדים במתכונת רזה במיוחד כשגם המימון מגיע מכיסי היזמים עצמם. לדברי קליין: “אנחנו חברה של 4 איש, שמחויבים להביא את מיזם הזה להצלחה. אנחנו משקיעים בעסק בעצמנו, חסכוניים עד הסוף כולל מקום עבודה”. לדברי קליין: “חלק מהיופי של המיזם הוא שאפשר להפעיל אותו מהנוחות של הסלון שלנו, אבל אנחנו כל הזמן נמצאים בברים השותפים שלנו, כדי לוודא שהכל פועל בצורה חלקה ואנשים נהנים ב-Trio שלהם”.

וידאו: סרטון ההשקה של Trio

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים, ובזמנו החופשי גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

1 תגובה על "טריפל דאבל: Trio מארגן דייטים בין שלוש בנות לשלושה בנים"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
מהנדס תוכנה
Guest

אפליקציה חדשה, לא סטארטאפ עם כל הכבוד ..

wpDiscuz

תגיות לכתבה: