Trax הישראלית השלימה סבב גיוס של 15 מיליון דולר [גיוס]

חברת Trax הישראלית, שמתמחה בפיתוח שירותי עיבוד תמונה לשוק הקמעונאי וליצרנים, הודיעה היום על השלמת סבב גיוס של 15 מיליון דולר

זיהוי מוצרים במקרר על ידי האלגוריתם של Trax. מקור: יח"צ

זיהוי מוצרים במקרר על ידי האלגוריתם של Trax. מקור: יח”צ

מעקב אחרי סידור המדפים, רכישות המוצרים וניהול המלאי יכולים להיות משימה מייגעת, שאורכת זמן רב וכרוכה בהשקעה כספית לא קטנה. חברת הסטארטאפ הישראלית Trax (טרקס) מפתחת מוצרים לשוק הקמעונאי, שיכולים לבצע את המשימות הללו, בעזרת טכנולוגיה של עיבוד תמונה. היום (ב’) מודיעה החברה על השלמת סבב גיוס, הרביעי במספר, בסך 15 מיליון דולר.

המצלמה של הסמארטפון חוסכת זמן וכסף

נכון להיום כמעט כל הפעילויות הקמעונאיות הן ידניות, כאשר לעיתים המידע מגיע מאוחר מידי ובהפרש רב מידי עבור המפיצים השונים, ולעיתים מלווה בטעויות מה שהופך את התהליך ל-לא יעיל ולא אידיאלי עבור כל הצדדים המעורבים. בדיוק בנקודה זאת נכנסת הטכנולוגיה של Trax, המבוססת על עיבוד תמונה בזמן אמת ומסוגלת לפענח את מצב המוצרים על מדפי החנות השונים. עובד החנות או נציג הספק יכול פשוט לצלם את המוצרים השונים בחנויות באמצעות כל סמארטפון או טאבלט ולהעלות את המידע אל שרתי החברה. מאחורי הקלעים, המערכת מפענחת את התמונות המגיעות אליה ומסוגלת לזהות את המוצרים עד לרמה של מיקומם המדוייק על המדף, וברקוד המוצר. המידע המעודכן נשלח למנהלים הבכירים או אפילו למפיצים עצמם, שיכולים לעקוב בזמן אמת אחר קצב המכירה, מלאי המוצרים וכדומה.

Trax נוסדה ב-2010 על ידי קבוצת יזמים בראשות יואל בר-אל, כאשר מטה החברה ממוקם בסינגפור ומרכז המחקר והפיתוח בישראל. עד היום הספיקה החברה לגייס כ-37 מיליון דולר בהשקעות קודמות, כשהסבב הנוכחי, בהיקף של 15 מיליון דולר, גוייס מבעלי מניות קיימים ומקרן הון גדולה בסינגפור, שהשקיעה כבר בעבר בחברה. על פי החברה, חלק נכבד מן הסכום יושקע במרכז הפיתוח הישראלי של החברה, האחראי על הטכנולוגיה של עיבוד התמונה. לצורך כך מתכננת החברה בקרוב לגייס כ-30 עובדים חדשים. לטראקס מעל 175 לקוחות, ב -52 מדינות. נכון להיום עיבדה החברה מעל ל-23 מיליון תמונות שונות שנלקחו על ידי לקוחותיה.

בתגובה לגיוס מסר בר-אל מנכ”ל ומייסד טראקס: “בישראל מצויים המוחות מהטובים ביותר בעולם בתחום עיבוד תמונה אשר מגיעים מרקע בטחוני ואותם אנו רוצים לגייס”. בר-אל הוסיף: “החברה מחויבת לחדשנות מתמדת ולכן אנחנו תמיד יכולים לענות על צרכי לקוחותינו ולספק להם הצעות מותאמות לתעשיית הקמעונאות המשתנה ללא הרף. סבב גיוס זה יאפשר לנו להמשיך ולספק ללקוחותינו מתחומי הייצור והריטייל שירותים שבסופו של דבר יאפשרו להם לקבל החלטות טובות יותר, ובכך לסייע לשפר את המכירות ולהגדיל את נתח שוק”.

 וידאו: כך עובדת הטכנולוגיה של Trax:

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים, ובזמנו החופשי גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: