חברת Trax רכשה את Shopkick האמריקאית

זו היא כבר הרכישה השלישית של Trax בשנתיים האחרונות, שנעזרת בראייה ממוחשבת כדי לסייע לחנויות לסדר את המוצרים שלהן; שוויה של החברה הישראלית מוערך במיליארד דולר

מקור: Trax

חברת Trax הישראלית-סינגפורית, אשר מסייעת לקמעונאים להגדיל את מכירותיהם באמצעות סידור נכון יותר של מוצריהם על המדפים, הודיעה על רכישת אפליקצית הקופונים הפופולארית Shopkick. פרטי העסקה לא נחשפו, אך גורמים בשוק מעריכים כי Trax שילמה בין 100 ל-200 מיליון דולר.

כדי לדעת הכל על הלקוחות

Trax (טראקס) מפתחת טכנולוגיית ראייה ממוחשבת, שמאפשרת ללקוחותיה לצלם את המדפים בחנויות ולקבל נתונים וניתוח של אופן סידור המוצרים והשפעתו על המכירות הצפויות. כך, בזמן אמת ניתן לבצע פעילויות מיידיות על בסיס תובנות אלה. המערכת של Trax מסוגלת לפענח באמצעות צילום של מוצר על המדף את מספר הברקוד של המוצר, זמינותו במלאי, מעקב על חוסרים, קצב מכירת המוצר ומיקומו המדויק על המדף.

החברה הנרכשת, Shopkick, פיתחה אפליקציית אנדרואיד ו-iOS שהפכה די פופולארית הודות לעובדה שהיא מצ׳פרת את משתמשיה בקופונים וגיפט קארדס. על מנת לקבל את ההטבות הללו על המשתמשים לסרוק ברקודים של מוצרים ספציפיים תוך כדי שהם משוטטים בחנויות פיזיות, או לחילופין לצפות במוצרים ספציפיים אונליין. לאורך התהליך, שהופך את חוויית הקניות לקצת יותר אינטראקטיבית ומסקרנת, המשתמשים נחשפים למבצעים והטבות של חברות שעובדות בשותפות עם האפליקציה, שעשויות להוביל לקופונים נוספים – ברגע שתוכיחו שאכן רכשתם מוצר שהמליצו לכם עליו (סריקה של הקבלה).

שילוב היכולות של Trax בכל הקשור לסידור המוצרים והרגלי הקנייה של Shopkick יחד יאפשר לספק עוד נתונים ותובנות לגבי התנהגות הלקוחות ונאמנותם – ובסופו של דבר, ללמוד כיצד לגרום להם לחזור שוב לאותה חנות, ולקנות עוד. בעקבות הרכישה, Shopkick תמשיך לפעול באופן עצמאי מהמטה שלה בקליפורניה תחת המותג של Trax.

Trax נוסדה ב-2010 על ידי יואל בר-אל (המשמש גם כמנכ”ל החברה) ודרור פלדהיים. מטה החברה ממוקם בסינגפור, אך מרכז המחקר והפיתוח פועל מתל אביב. כמו כן, היא מחזיקה בסניפים נוספים בארה”ב, סין, אנגליה, רוסיה וברזיל. מאז הקמתה היא גייסה כ-235 מיליון דולר, והיא צפויה לגייס עוד כ-100 מיליון דולר ולצאת להנפקה בעתיד הלא-רחוק.

זו אינה הרכישה הראשונה של החברה הישראלית; החברה התמזגה עם LenzTech, סטארטאפ סיני מתחרה שמספק תובנות רלוונטיות לקמעונאיות בהתבסס על ניתוח תמונה. בתחילת 2018 היא רכשה את Quri האמריקאית הנעזרת בלקוחות סמויים כדי להעביר מידע רלוונטי, בעיקר ויזואלי, מחנויות שונות, שוב – במטרה לשפר ולייעל את המכירות.

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

1 תגובה על "חברת Trax רכשה את Shopkick האמריקאית"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אבי
Guest

סבבה לגמרי

wpDiscuz

תגיות לכתבה: