טראקס הישראלית במסע קניות: רכשה 2 חברות בחודש אחד

מצוידת ב-100 מיליון דולר, טראקס לא מפסיקה לרכוש חברות

תמונה: Survey.com

רק כמה שבועות לאחר שהודיעה על רכישת חברת קופיוס הצרפתית, מודיעה Trax הישראלית, ששווה כבר יותר ממיליארד דולר, כי היא רוכשת את Survey.com האמריקאית. שתי הרכישות מתאימות למטרת העל של טראקס והיא יצירת מערכת שתאפשר לקמעונאים לסדר את המדפים שלהם בצורה הטובה ביותר, ובכך להביא להגדלת המכירות.

מצד אחד רובוטים שסורקים את המדפים, מצד שני 700,000 נציגי שטח שסורקים את המדפים


הסטארטאפ הראשון אותו רכשה טראקס, אשר נקרא Qopius, מאפשר לבצע דיגיטציה למדפים ה״טיפשים״ של החנויות. בין אם באמצעות רובוט, מצלמות מדף, רחפנים או סמארטפונים, המערכת של החברה מסוגלת לזהות ולסווג את המוצרים שעל המדף, ומעבירה את המידע למערכת חכמה שמאפשרת לחנות לקבל החלטות חכמות בזמן אמת. כך למשל ניתן לזהות מוצרים שעומדים לאזול מן המלאי, מוצרים שקיימים במלאי אך לא נמצאים על המדף, מוצרים שהמחיר שלהם שגוי, מוצרים שנמצאים במקום הלא נכון, ועוד.

הסטראטאפ השני שטראקס הודיעה על רכישתו היום (ד׳) נקרא Survey.com, והוא משלב בין פתרון טכנולוגי לבין פתרון Crowdsourcing. החברה מחזיק בכ-700,000 נציגים אנושיים שנמצאים בשטח ומייצרים מידע, נתונים ואנליטיקות ישירות מהחנויות. כך קמעונאים ומותגים יכולים לדאוג שהמוצרים שלהם תמיד נמצאים במלאי ומוצגים במקום ובדרך הנכונה.

רוצים לראות איפה החברים שלכם עובדים? רוצים לראות איפה החברים שלכם עובדים? ללוח מיתוג המעסיק גיקטיים אינסיידר לחצו כאן >

“אנו שמחים לקבל את Survey.com למשפחת טראקס”, אמר דרור פלדהיים, Chief Commercial Officer ומייסד חברת טראקס. “עם הצטרפות חברת Survey.com לחברת טראקס נחזק את האפשרות שלנו לסייע לקמעונאים ולמותגים לקבוע אסטרטגיות שונות ברמה הטובה ביותר. בנוסף, רכישה זו מאפשרת לטראקס לשרת את הצרכים הייחודים של עסקים שונים בשוק – פלח המהווה מקום משמעתי לצמיחה כיום״.

צמד המייסדים מימין לשמאל: יואל בר-אל ודרור פדלהיים. צילום: יניב אסא

Trax מפתחת טכנולוגיית ראייה ממוחשבת, שמאפשרת ללקוחותיה לצלם את המדפים בחנויות ולקבל נתונים וניתוח של אופן סידור המוצרים והשפעתו על המכירות הצפויות. כך, בזמן אמת ניתן לבצע פעילויות מיידיות על בסיס תובנות אלה. החברה נוסדה ב-2010 על ידי יואל בר-אל ודרור פלדהיים. מטה החברה ממוקם בסינגפור, ובמקביל אליו פועל מרכז פיתוח גדול בתל אביב. בנוסף, החברה מפעילה משרדים ברחבי אסיה פסיפיק, אירופה, המזרח התיכון, צפון אמריקה ודרום אמריקה. מאז הקמתה, גייסה החברה למעלה מ-350 מיליון דולר משורת משקיעים בהם Warburg Pincus, Boyu Capital, Investec ו-GIC. לחברה למעלה מ-175 לקוחות בהן קוקה קולה, שופרסל הישראלית וענקית המשקאות AB InBev.

2019 ו-2020 יזכרו כשנים די טובות עבור החברה: רק בחודש יולי האחרון הודיעה החברה על השלמת סבב גיוס ענק של 100 מיליון דולר במטרה להגדיל את הפריסה הגלובאלית שלה, וכמו כן לגייס עוד עובדים לחברה. בפרק זמן של פחות משנה, הספיקה טראקס לרכוש גם את Shopkick האמריקאית.

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

4 תגובות על "טראקס הישראלית במסע קניות: רכשה 2 חברות בחודש אחד"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
קייזר סוזה
Guest

למרות הסיפור הטוב, אני סקפטי.

יורי
Guest

למה?

קייזר סוזה
Guest

מדובר על שוק עם מרווח אפסי.. וכל שרשרת הערך בשוק הזה חיה על הקשקש. אז עם כל הטרארם הטקי נחברה לא מצדיקה מכפיל של הייטק. ולכן מדובר על שווי מנופח.
שלא ייגמר בםיאסקו

יורי
Guest

זה תלוי עבור איזה שוק המוצר. טרקס פונה גם לקימעוניים, גם לסיטונאיים(כאן הכסף הגדול – ניהול סחורה, סטטיסטיקות, הצעות יעול, מצב עדכני על המדף, משימות שותפות וכ׳ו) וגם בפתחים עבור לקוחות קצה. זה או שהם יהיו מונטפול ויצליחו, ונראה שלשם הם מכוונים, או שהם ידשדשו שנים

wpDiscuz

תגיות לכתבה:

נותרו עוד
00
ימים
:
00
שעות
:
00
דקות
:
00
שניות
לכנס המפתחים הגדול בישראל