שיווק יעיל ומדויק יותר: Trackonomics מגייסת 1.6 מיליון דולר

החברה הישראלית מסייעת ללקוחותיה ליצור קמפיינים שיווקיים מוצלחים ומדויקים יותר

מקור: Pixabay

הסטארטאפ הישראלי Trackonomics מציע פלטפורמה לניהול ומונטיזציה של תוכן דיגיטלי, בדגש על מסחר מקוון. כעת מודיעה החברה כי סגרה סבב גיוס ראשון בהיקף של 1.6 מיליון דולר בהובלת קרן ההון סיכון הבריטית 24 Haymarket. משקיעה נוספת בחברה היא ענקית הקמעונאות הבריטית ASOS, שהשקיעה בחברה בעבר במסגרת סבב הסיד.

קמפיינים חכמים יותר

פלטפורמת הניהול והמונטיזציה של Trackonomics (טרקונומיקס) מסייעת להפוך את תחום רשתות השותפים (״affiliate networks״) – שבמשך זמן רב נחשב ל״מוקצה״ בעולם ה-Ad Tech – לכלי מונטיזציה מיינסטרימי ורווחי. בשיחה עם גיקטיים הסביר חנן מעיין, מייסד שותף של החברה, כי הם בנו מעין מערכת הפעלה שיושבת מעל כל רשתות השותפים הקיימות (מעל ל-80 רשתות), ובכך יוצרת גישה יחידה ומרכזית לכולן. אותה מערכת מנגישה תוכן ודאטה על אודות המוצרים שנמכרים באתרי מסחר, מה שמאפשר לפשט באופן משמעותי את עבודת יצירת התוכן הדיגיטלי המסחרי וניתוח של תוצאותיו.

״אתרי תוכן רבים עושים שימוש בלינקים מסחריים בתוך התוכן שהם מפרסמים”, מסביר מעיין, “לדוגמה כתבה שסוקרת קולקציית אופנה יכולה להכיל כמה הפניות שהקלקה עליהן תזכה את יצרן התוכן בתשלום כלשהו. הפלטפורמה שלנו מאפשרת יצירה של מאות לינקים מסחריים מעשרות מפרסמים שונים תוך דקות ספורות, וכן מעקב פרטני אחר הטראפיק, המכירות וססטוס המוצרים באתרי הסחר, נניח אם היה שינוי במחיר או אם המוצר עדיין במלאי״.

טרקונומיקס הוקמה על ידי מעיין וכפיר ברנע לפני קצת פחות מחמש שנים, בעקבות ניסיון לא מוצלח בעולם ה-affiliate networks שהבהיר להם את גודל הבעיה הניצבת בפני אתרי תוכן שרוצים לעבוד במודל זה. כיום מועסקים בחברה כ-16 עובדים במשרדיה בתל אביב ובלונדון. לדברי מעיין, החברה רווחית כמעט מיומה הראשון ובין לקוחותיה נמצאים אתרי תוכן גדולים כמו CNN, BuzzFeed, Business Insider ו-Gizmodo. כספי הגיוס האחרון ישמשו אותה להאצת קצב בניית המוצרים ולשיפור מערך השיווק והמכירות העולמי שלה.

 

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

2 תגובות על "שיווק יעיל ומדויק יותר: Trackonomics מגייסת 1.6 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
מייקל
Guest

שאלת תם: מדוע החברה גייסה סכום של 1.6 מיליון דולר מקרנות?

מצויין כי החברה מעסיקה 16 עובדים והיא רווחית כמעט מיומה הראשון.
אני מניח שהמשמעות של להעסיק 16 עובדים היא סדר גודל של 2M$ בשנה ברוטו. ככל שהחברה ריווחית, היא אמורה לייצר סכום דומה או מעט גבוה יותר – מדוע היתה צריכה לגייס סכום כזה ולא פשוט לקחת הלוואה מהבנק?

רידר
Guest

בשביל פרסום עצמי, גיוס כח אדם, התרחבות מהירה, וכדומה.
יכול להיות שהמינוח ריווחי הוא לא נכון אלא מכניסה כסף כמעט מיומה הראשון.
לכתב הפתרונות?

wpDiscuz

תגיות לכתבה: