מישהו פיצח את מודל כרטיסי הביקור, וכך זה נראה

קמפיין אינדיגוגו שעלה לרשת מציג טכנולוגיה חדשה להטמעה בכרטיסי ביקור, ומייתר את השימוש בטכנולוגיות אלחוטיות וזוללות סוללה בכדי להעביר פרטי קשר ממשתמש אחד לשני. הכירו את TouchBase.

מקור: צילום מסך

מקור: צילום מסך

נדמה שכרטיסי הביקור עדיין לא עשו את המעבר המלא לעולם הדיגיטלי ותקועים כמה שנים מאחור. במשך הזמן, הגיעו לעולם מספר טכנולוגיות כגון Bump (שנרכשה על ידי גוגל), NFC (שלא מוצאת את מקומה במכשירי האייפון) ודרכי קישוריות נוספות להעברת פרטים בין שני מכשירים, אך אף אחת לא הצליחה באמת להגיע למיינסטרים ולהחליף את כרטיסי הביקור המיושנים. בעוד מרבית האנשים עסוקים בלהתלונן על השימוש בכרטיסי הביקור מנייר, העובדה המוגמרת היא שאנשים ממשיכים להדפיס את הכרטיסים הללו, כך שהם לא הולכים להיעלם בעתיד הקרוב.

להמציא מחדש את כרטיסי הביקור

חברת הסטארטאפ TouchBase, מאוניברסיטת MIT חשבה על פתרון יצירתי במיוחד בכדי לפתור את הבעיה הזו ובעצם להפוך את כרטיסי הביקור לאלקטרוניים, ללא תלות בטכנולוגיית קישוריות כזו או אחרת, אלא תוך שימוש במכנה המשותף של כל הסמארטפונים מהדורות האחרונים – מסך מגע. ב-TouchBase הבינו שכרטיסי הביקור הם עדיין הדרך המועדפת על המשתמשים להעביר מידע, ולכן עשו שימוש בטכנולוגיה הכוללת דיו מוליך, אשר בעת קירוב למסך מגע מדמה לחיצות על המסך, בדפוס ייחודי לאותו המשתמש. לאחר הזיהוי, הסמארטפון יפתח את כתובת ה-URL המובילה לפרטים של המשתמש ולהוספה פשוטה לאנשי הקשר שלכם בסמארטפון.

מקור: יח״צ

מקור: יח״צ

כרטיסי הביקור צריכים להיות כאלו שרכשתם דרך TouchBase במיוחד, בכדי שהחברה תוכל להבטיח שהכרטיס של כל משתמש מכיל את הדפוס הייחודי לו ושתיפתח כתובת ה-URL המתאימה לו עם פרטי הקשר שלו. פרט לכך, המשתמשים יכולים להתאים אישית את מראה הכרטיס שלהם, ואפילו להעלות עיצובים מותאמים אישית לכרטיס במידה והם מעוניינים בכך. החברה השיקה לפני יומיים את קמפיין האינדיגוגו שלה, באמצעותו היא מקווה לגייס לפחות 30 אלף דולר בכדי להניע את הפרוייקט. עד כאן הצד החיובי של העניין – עד שהגענו למחיר הכרטיסים.

TouchBase מעניקה למשתמשים מספר אופציות לרכוש כרטיסים תואמים, כאשר 36 כרטיסי ביקור יעלו לא פחות מ-25 דולר – כ-2.5 שקלים לכרטיס. בכל מדרגה המחיר של הכרטיסים הופך זול יותר – המדרגה האחרונה מציעה 576 כרטיסי ביקור תמורת 250 דולר – כ-1.5 שקלים לכרטיס. נכון לעכשיו, הפרוייקט לא הצליח להתרומם ממש וגייס קצת יותר מ-2,500 דולר, אך יש לו עוד 39 ימים בכדי להגיע אל היעד הנכסף. בכל מקרה, נראה שב-TouchBase עלו על רעיון מעניין שיכול לפתור בעיות נוספות של העברת תוכן באמצעים שאינם זוללים סוללה כגון NFC, Wi-Fi, או Bluetooth, גם אם לא לכרטיסי ביקור, אז לצרכים אחרים.

לדף הפרוייקט באינדיגוגו

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

10 תגובות על "מישהו פיצח את מודל כרטיסי הביקור, וכך זה נראה"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
sussd
Guest

וואו גאוני

אורח
Guest

נחמד,
אבל אני עושה על הכרטיס שלי קוד QR שנסרק מוסיף לך משתמש לנייד… יותר פשוט וקיים.

משה
Guest

רעיון גרוע, ביצוע בינוני ויקר להחריד. אני לא רואה שום סיבה להשתמש בשירות שכזה.

מאור
Guest

ארהב השקיעה כשלוש מיליון דולרים על פיתוח עט מיוחדת שיכולה לכתוב בחוסר כבידה

הרוסים השתמשו בעפרון

אלון
Guest

זה מיתוס:
http://www.snopes.com/business/genius/spacepen.asp

העיפרון לא מתאים לחלל בגלל שפירורים מהכתיבה ושברים של החוד צפים באוויר ועלולים להכנס לעניים.

אלברט
Guest

אלון, דווקא ההסבר שלך עוד יותר מוכיח שהרוסים אכן בחרו להשתמש בעיפרון

אלי
Guest

אוי באמת…
זה כמו לפתח תוכנה לפתיחת פחיות בירה. איזה בולשיט. מה יותר פשוט מ- QR Code בצד השני של כרטיס הביקור וסריקה שלו ע”י אחת ממאות תוכנות החינם בתחום?

גלעד - מפתח - "איש קשר זמני"
Guest
גלעד - מפתח - "איש קשר זמני"

QR פתרון הרבה יותר טוב ופשוט וזול.
כנראה שיש סיבה שהפרוייקט לא מצליח.

ללא קשר כדאי להשתמש באפליקציה שלי להכניס אנשים מזדמנים לספר הטלפונים.

יובל
Guest

מסוג הכתבות של מוצרים שקל מאוד לראות שהן אוטוטו עוברות להיסטוריה.
מוצר מוגבל , יקר ולא רלוונטי
מספיק לראות שהשקיעו במוצר רק 2500 $ , סכום זה מראה שאפילו אלה שהקימו אותו לא רוצים להיות פראיירים ולהשקיע בו

דג
Guest

הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל ולאנדרואיד?
זה לא פרדוקס?

wpDiscuz

תגיות לכתבה: