Totango הישראלית מגייסת 15.5 מיליון דולר [גיוס]

חברת ToTango, שעוזרת לעסקים לקבל תובנות אודות הלקוחות שלהם ובכך לשפר את איכות השירות שמציעים להם, מודיעה על השלמת סבב גיוס שני בסך 15.5 מיליון דולרים.

מקור: צילום מסך

מקור: צילום מסך

חברת טוטנגו (Totango) הישראלית, המציעה שירותי תמיכה מתקדמים לחברות SaaS, מודיעה על השלמת סבב גיוס שני בסך 15.5 מיליון דולרים. את סבב הגיוס הנוכחי הובילו קרנות ההון Canvas Venture Fund ו-Interest Partner ביחד עם המשקיעים הקיימים בחברה, קרן פיטנגו וקרן ג’מיני.

לתת שירות טוב יותר

טוטנגו הישראלית עומדת מאחורי פיתוח חבילת שירותי תוכנה לחברות, המיועדת לעזור להן להבין ולשרת את לקוחותיהן בצורה הטובה ביותר. כלומר, מטרתה של החברה היא לאפשר לצוותי שירות הלקוחות והמכירות להפוך ליעילים יותר, בזכות מידע המגיע אליהם בזמן אמת אודות הגולשים או המשתמשים במוצר.

המערכת שפיתחה טוטנגו מסוגלת ללמוד ולנתח את התנהגות הלקוחות, הקיימים והפוטנציאליים, כשאלה משתמשים בשירותים  ובמערכות השונים שמציע העסק. כלומר, הכלי הניהולי מציע פתרונות ייעול לא רק ללקוחות הקיימים והמשלמים, אלא מסוגל להציע מגוון רחב של אפשרויות כבר מרגע הפנייה הראשונית של לקוח פוטנציאלי.

כך, חברות המספקות שירותי SaaS יכולות להשתמש ביכולותיה של הפלטפורמה על מנת לעקוב אחר הפעולות השונות של לקוחותיהן, להציע בזמן אמת אפשרויות שיעזרו להעלות את ערכן של החברות וכמובן, לעזור להן לשפר את איכות השירות שמציעות.

בין המידע הזמין לצוותי המכירות והתמיכה, אלה יכולים ללמוד איזה מודולים נמצאים בשימוש, מתי ובאיזה תדירות הלקוחות משתמשים בהם וכמובן, מהו זמן השימוש הממוצע. המודולים הללו כוללים אפשרות לעקוב אחר התקדמות הלקוחות במוצר, לקבל מידע מפורט אודות פעולות של חשבון משתמש ספציפי, לקבל הודעות והתראות על מצב לקוח ברגע שמשתנה (בזמן אמת), לסנן לקוחות על פי אלמנטים שונים (קצב התקדמות, מודול שימוש, תכיפות שימוש) ושאר פרמטרים נוספים.

החברה מציינת כי במהלך השנה האחרונה צמחה בלמעלה מ-400 אחוזים והפכה לאחת מהחברות המובילות בשוק התמיכה. נכון להיום, טוטנגו עובדת עם יותר מ-100 חברות שונות, הכוללות שמות מוכרים ובינלאומיים כגון Zendesk, Zoho, Jive, Optimizely, SendGrid, OpenDNSKeynote Systems ואחרים.

גיא נירפז, מייסד-שותף ומנכ”ל החברה ציין כי “מטרתנו לסייע לחברות להבין כיצד הם יוצרים ערך מבלי לתת להם להתנהל בחוסר וודאות ברשת. החזון שלנו הוא להתוות לחברות את הדרך, לנהל ולהרחיב את קשרי הלקוחות ולמקסם עבורם את ההכנסות, כל זאת בעידן שבו פעילות הלקוחות והאינטראקציות עם עסקים עוברות במהירות לאינטרנט ולמכשירים הניידים”.

טוטנגו נוסדה ב-2010 על ידי גיא נירפז ועומר גוטליב, ומעסיקה כ-17 עובדים היושבים במשרדיה של החברה בתל אביב ובפאלו אלטו.

וידאו: Totango Customer Success

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: