Toonimo מגייסת 2.5 מיליון דולר בזכות הדמויות הוירטואליות שלה [גיוס]

החברה, המציעה דמויות וירטואליות שנועדו להגדיל את האינטרקציה של הגולשים עם האתר, משלימה סבב גיוס בסך 2.5 מיליון דולרים

מקור: צילום מסך

מקור: צילום מסך

חברת הסטארטאפ הישראלית טונימו (Toonimo), המאפשרת לאתרים להוסיף דמויות אנימציה לעזרת הגולשים, מודיעה על השלמת סבב גיוס בסך 2.5 מיליון דולר. את סבב הגיוס הנוכחי הובילה קבוצת מיליארדים אמריקאית שבראשה טוביה ברק, המזוהה עם קבוצת Carlyle האמריקאית.

דמויות וירטואליות לשירותכם

החברה הישראלית מציעה פלטפורמה שנועדה לעזור לבעלי אתרים להגדיל את האינטרקציה עם הגולשים, להגדיל את ה-Conversion Rate ולעזור לגולשים עם שאלות או בעיות שהתפתחו בעת הגלישה, בעזרתן של דמויות וירטואליות. הדמויות, המופיעות באיזורים אסטרטגיים ברחבי האתר, מסבירות למשתמשים אודות איזורים שונים בעמוד, מציעות עזרה בעת הצורך וכמובן מעודדות אותם לא לעזוב את האתר.

במטרה לא לעצבן את גולשי האתר, הדמויות מופעלות על בסיס סט חוקים וטריגרים בהתאם לדרישותיו של בעל האתר. כך לדוגמה, ניתן להציג את הדמויות רק למשתמשים שהגיעו בפעם הראשונה אל האתר, או לזהות כשהגולש עומד עם סמן העכבר על איזור מסויים לאורך זמן ולהציע עזרה או הבהרה בנושא. בנוסף, בעלי האתרים יכולים להגדיר שהדמות תקפוץ במידה והגולש מתקרב עם סמן העכבר אל עבר כפתור האיקס, על מנת שלא יעזוב.

לצד האפשרות לבחור את הדמות המתאימה ביותר לאתר, ניתן להתאים אותן גם אל קהל היעד באמצעות תמיכה במגוון רחב של שפות. המשמעות היא שאתר המיועד לקהל הגולשים האנגלי יוכל להציע דמות עם מבטא בריטי, בעוד שאתר ספרדי יוכל להציג את אותה הדמות, שתדבר אל המשתמשים בספרדית.

תהליך היצירה וההטמעה קצר ופשוט, ומאפשר לבעלי האתרים לקבוע כבר בתהליך הראשוני היכן הדמות תמוקם, לקבוע את האנימציות השונות שלה ולקבל בתמורה שורת קוד אחת, אותה יהיה עליהם להטמיע באתר. החברה עובדת במודל Freemium, במסגרתו מציעה לבעלי אתרים סט מוגבל של אנימציות, טקסטים וכדומה להטמעה באתריהם. במידה ומעוניינים בסט רחב יותר של אנימציות ופקדים, יתבקשו לשלם בהתאם.

לצד הדמות שתופיע בקדמת האתר, מאחורי הקלעים לקוחות החברה יקבלו מערכת ניהול, שתאפשר להם לצפות בסטטיסטיקות ודו"חות אודות אופן הפעילות של הדמות, ללמוד כיצד משפרת את יחסי ההמרה ולקבל מידע נוסף הרלוונטי עבורם. בעלי האתרים אף יוכלו לבצע A/B Testing על מנת לוודא שהדמות אכן עושה את פעולתה, ומצליחה לגרום למשתמשים להשאר, להשקיע, לרכוש וכדומה.

Toonimo. מקור: יח"צ

Toonimo. מקור: יח"צ

מהקולנוע לאינטרנט

טונימו נוסדה ב-2013 על ידי אוהד רוזן ודן קטליצקי, במטרה להכניס את דמויות האנימציה המוכרות והאהובות ממגוון סרטי פיקסר, אל העולם המקוון. נכון להיום עובדת החברה עם עשרות לקוחות משלמים הכוללים חברות ידועות כגון אינטל, Iron source ועוד לצד חברות מגרמניה, יפן וכמובן ישראל. עבור כל אחת מהמדינות יוכלו הלקוחות ליצור דמות אישית המותאמת עבורה, המסוגלת לדבר בשפה הרצויה על ידי הלקוח – כשהדיבוב נעשה גם הוא על ידי טונימו כחלק מהשירות שמציעה.

בראיון לגיקטיים הסביר רוזן כי המטרה של החברה היא להפוך את האינטרנט, מקום סטטי ומשעמם הכולל יותר מידי טקסט ולעיתים אינו ברור לגולשים, לידידותי למשתמש באמצעות מולטימדיה המותאמת לצרכיו.

החברה מתכננת להשתמש בסכום הגיוס הנוכחי על מנת להמשיך לשפר את מוצריה ולהביא את יכולות המולטימדיה למגוון רחב של בעלי אתרים, ובעתיד מתכננת החברה להרחיב את היצע מוצריה ולצד הדמויות לכלול מגוון רחב יותר של אנימציות ומולטימדיה, שיהוו עזרים שונים ברחבי האתר.

וידאו: Toonimo – Custom Animations

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

2 תגובות על "Toonimo מגייסת 2.5 מיליון דולר בזכות הדמויות הוירטואליות שלה [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
מתתיהו
Guest

געגועי לקליפר ולמרלין בWORD 95

שלגיה
Guest

לגמרי עוד משהו שימאס ויעלם מהר

wpDiscuz

תגיות לכתבה: