כך תגרמו לתמיכה הטכנית להתקשר אליכם

במקום לחכות על הקו, תנו לאפליקציה לחכות בשבילכם, וקבלו אפליקציית פתקים שלא תבינו איך חייתם בלעדיה

עיצוב: גיקטיים

לכל אחד מאיתנו יש את הטיפ הסודי הזה שלו, Hack שחוסך שעות של עבודה או פשוט מקל על משימה מעיקה. בכל שבוע חברי מערכת גיקטיים יחשפו לכם את הטיפים הקטנים שלהם. בחלקם אתם אולי משתמשים, על חלקם אולי כבר שמעתם אבל פשוט לא ניסיתם מעולם, אבל דבר אחד בטוח: כדאי לכם להכיר את כל הטיפים האלו.

יש לכם טיפ מנצח? כתבו אותו בתגובות

עידן: לא לחכות יותר על הקו לנציגים

תקלה באינטרנט. אתם צריכים להתקשר למוקד שירות או מוקד תמיכה טכנית. אתם מנווטים בתוך תפריטים מסועפים שנועדו למוטט את העצבים שלכם, מזינים תעודת זהות, מספר טלפון, צירוף DNA ו-4 ספרות אחרונות של אמצעי תשלום, ואז אתם צריכים לחכות זמן רב על הקו עד שנציג יענה בטובו (עם עשרות פעמים שהמוזיקה נעצרת ואתם חושבים שהוא ענה. אבל זו פאדיחה לפעם אחרת). אז מה אם הייתי אומר לכם שאתם יכולים לגרום לנציגים להתקשר אליכם במקום לחכות שהם יתפנו?

Robohold היא אפליקציה ישראלית שבכל פעם שאני מגלה שיש עוד מישהו שלא הכיר אותה, אני נדהם. לרובוקול יש מאגר של חברות (לצערי לא גדול מספיק) שעובדות איתם, ובכל פעם שאתם רוצים ליצור קשר עם החברה, אתם לוחצים על השם שלה, ועל המוקד הרלוונטי. מכאן האפליקציה פשוט ״מחכה״ בשבילכם על הקו, וכשנציג יהיה מוכן עבורכם, הוא זה שיתקשר אליכם. בהמון מקרים החזרה היא מיידית והנציג פשוט מתקשר אליי דקה אחרי שסגרתי את האפליקציה, וזה עדיין חוסך לי דקות של מעבר בתפריטים והמתנה. אני למשל משתמש ברובוקול בכל פעם שיש לי תקלה באינטרנט של הוט (ולצערי יש לא מעט מקרים כאלו), ואני חושב שהייתי קצת פחות סבלני כלפי הנציגים אם הייתי צריך גם לחכות על הקו. מי יתן וכל החברות יצטרפו ליוזמות כמו רובוקול, אבל נראה שהיום הזה רחוק.

להורדה בחינם לאייפון ולאנדרואיד

עומר: אפליקציית פתקים על טורבו

כמה מכם משתמשים באפליקציות פתקים וניהול משימות? מנהלים אירועים חשובים בגוגל קלנדר? מה אם הייתי אומר לכם שאתם יכולים לתכנן את כל אלה ועוד הרבה יותר בתוכנה אחת? תכירו את Notion, כלי תיכנון ה… בעצם, הכלי שמשמש לתיכנון כל דבר אפשרי. אתם יכולים לפתוח דפים כאשר כל דף במבנה אחר – החל מלוח שנה, דרך טבלאות ורשימות ועד ללוחות “שעם” מלאים בפתקים – וכל משבצת תוכן בכל אחד מהדפים כוללת אפשרות לשיבוץ דדליין, צירוף קישורים רלוונטיים, תיוג אנשים שאתם יכולים לקשר ללוח ספיציפי ועוד.
זה יכול להישמע קצת overwhelming, אבל Notion פיצחו את מה שאפליקציות אחרות מתקשות להתמודד איתו – וזה מגוון פונקציות שמסודרות בצורה פשוטה ונוחה. אם אתם זקוקים לקצת השראה, מעריצי התוכנה כבר הספיקו להקים אתרים כמו Notion Pages כדי שתוכלו ליצור דפים במבנה שאחרים כבר בנו והחברה אף הספיקה ליצור תוסף לכרום כדי לצרף עמודי אינטרנט לדפים שיצרתם.
להורדה:

הורדה לאנדרואיד | הורדה ל-iOS

מקור: צילום מסך

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

5 תגובות על "כך תגרמו לתמיכה הטכנית להתקשר אליכם"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
ישראלי גבר
Guest

האפליקציה נקראת RoboHold ולא Robocall!

I am Groot
Guest

האפליקציה Robohold ביסודה רעיון נחמד מאד. רק שקרוב לשנה לא מתעדכנת, גם לא רשימת החברות שהיא משתמשת בהם. שהיא די דלה. בזמנו הייתה הבטחה שעוד חברות יצטרפו למאגר. לא כך קרה לצערנו. חבל, היה לה פוטנציאל טוב.
כמו גם ל- שירות.נט‎, סקיפופ ועוד כמה שבקושי פועלות. כשאין עוד אופציות דומות שקיימות בשוק זה מרגיש כיח”צ או עבודה עיתונאית חלשה.

מישהו
Guest

גם אצלי האפליקציה עדיין מותקנת בתקווה שעוד יוסיפו חברות כמו שהבטיחו…. בנתיים אין יותר מידי חוץ מHOT

דודי
Guest

מהניסיון שלי, האפליקציה של שירות.נט לא התעדכנה כבר כמה שנים ונראית מיושנת אבל עדיין עושה את העבודה (מקליטה שיחות). האתר שלהם דווקא נראה מעודכן ועוזר לי לפעמים כשצריך

ראש צוות
Guest

נושא השרות בארץ ירד ברמה בצורה ממש גרועה.
אמרו פה על הרובוהולד, יש שם כמה חברות מצומצמות וגם אלו שכן רלוונטיות הפניה נשארת באוויר ולא חוזר אליך נציג. ואם חוזר אז זה בזמן שהכי לא נוח לך. בעבר היה לחברות אפשרות לצ’ט באתר אבל גם את זה הורדו. נשאר לנו דרך האתר לשלוח מייל ולקוות שיחזרו אלינו או להתקשר ולחכות שעה על הקו שיענו. בפייסבוק מפנים אותך להשאיר פרטים מזהים ונציג יחזור אליך אבל גם לא חוזרים. בקיצור.. השרות בארץ שווה לתחת.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: