כדי שטכנאי שירות לא ייבשו אותנו: Timing מגייס מיליון דולר

הסטארטאפ הישראלי פיתח מערכת לטכנאי שירות שעושה אופטימיזציה בין מסלולי נסיעה מהירים ביותר, שיבוץ יעיל יותר של טכנאים ועדכון הלקוח בזמן אמת; את הגיוס הובילה קרן Terra Venture Partners

 

מקור: Timing

אם גם אתם שונאים לחכות ולהתייבש לטכנאי שירות, יכול מאוד להיות של-Timing יש את הפתרון עבורכם. החברה, שמפתחת מערכת ניווט לספקי שירות, הודיעה היום (ב’) על גיוס של מיליון דולר מקרן Terra Venture Partners.

גם מנווטת, גם מעדכנת

Timing (טיימינג) פיתחה מערכת ניווט לספקי שירות, שמנטרת את צי המכוניות של עובדי שירות שמגיעים לבית הלקוחות. מדובר באתגר לא פשוט מכיוון שקיימים פרמטרים רבים שמשפיעים על תכנון המסלול של כל נציג וזמן הגעתו ללקוח. המערכת של Timing מבצעת אופטימיזציית מסלולים מראש ובצורה דינאמית במהלך היום, תוך כדי התחשבות בחלונות זמן, בקשות מלקוחות, זמני מציאת חנייה, מזג האויר, תנועה אופיינית ועוד. בחברה טוענים, שבזכות האופטימיזציה הזו, ספקי השירות מסוגלים להגיע ליותר קריאות שירות ביום.

המערכת מורכבת מ-3 חלקים עיקריים: מערכת ניהול עבור הארגון – מאפשרת צפייה בנציגים בשטח בזמן אמת, ניתוח מדדים, מסלולים ויעילות; אפליקציית נציג שירות – להצגת פרטי הלקוח, צ’אט עם המנהל, ניווט אופטימלי; ואפליקציית לקוח – אפליקציית ווב, שמציגה ללקוח זמן הגעה משוער, פרטי נציג עם תמונתו, מפת מעקב ועוד.

Timing הוקמה ב-2015 על ידי אילן פרידמן, המכהן כמנכ”ל ומעיין דרכי, המכהנת כסמנכ”לית השיווק בחברה ועובדים בה כיום 4 עובדים. בשיחה עם גיקטיים מסר אילן פרידמן, מנכ”ל החברה, שהחברה מתכננת להשתמש בהון שגייסה, לצורך גיוס עובדים נוספים והמשך פיתוח המוצר. סבב הגיוס הנוכחי של החברה הוא הראשון של החברה והוא הובל על ידי קרן Terra Venture Partners.

בהתייחסו להשקעה ב-Timing, מסר אסטורה מודנה, שותף מנהל בקרן Terra: “אנחנו מאוד שמחים לגבות את מעיין ואילן ב-Timing. בעזרת משאבים מוגבלים מאוד, הם הוכיחו שהם יכולים לשנות את הדרך שבה ציי נציגי שטח מנוהלים, תוך השפעה גדולה על היעילות ושביעות רצון הלקוחות. כעת, אחרי הצלחות הפרויקטים בשנה הנוכחית אנחנו מצפים להתרחבות לשוק הגלובלי בשנה הבאה”.

מעיין דרכי, שותפה-מייסדת ב-Timing, אמרה: “בניגוד לפתרונות קיימים, Timing מכניסה למערכת השיקולים של תכנון המסלול את השאלה ‘מתי?’. כיום, ספקים משתמשים בכלי תכנון שאינם לוקחים בחשבון את שעת הנסיעה וזה כמובן חסר ערך, שכן מסלול נסיעה בשעת עומס כגון 8 בבוקר שונה לגמרי ממסלול נסיעה ב-12 בצהריים. אנחנו עושים שימוש באלגוריתם חדשני המאפשר דיוק מירבי ותכנון יעיל ואמיתי, המשקף את המציאות. כשמדובר ב-14 קריאות שירות ביום עבור טכנאי, תכנון אופטימאלי של המסלול מתבטא בחיסכון חד משמעי של כסף, זמן ומשאבים עבור החברה”.

לקריאה נוספת:

עם אפליקצית Timing לא תחכו יותר לטכנאי

יניב אביטל

גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג’טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

5 Comments on "כדי שטכנאי שירות לא ייבשו אותנו: Timing מגייס מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
Urior oman
Guest

Amazing.. sounds like it can realy make a difference.. wating for a tow truck is very hard whan you dont know whan it will come..

אחד
Guest

לא בדיוק נכון.
בדרך כלל לכל טכנאי יש איזור מסויים
ובכל יום הוא מקבל רשימה סגורה של לקוחות (גומרים הולכים)
וכן מעמיס ברכבו את חלקי החילוף שקשורים לאותם לקוחות ובעיות שיש להם…
בכל אופן נשמע נחמד.. הבעיה היא שרוב היזמים חושבים על פתרונות “קסם”
כלומר היזם לא מכיר את התחום, מעולם לא היה טכנאי שירות או רכז של טכנאים, פה הבעייתיות… מצד שני ליזם יש את האפשרות לחשוב מחוץ לקופסא, אך יש פה סיכון – האם המוצר באמת נוח ומתאים לשוק ולא רק תאורטית

יודעת
Guest

המוצר נבדק בשטח כולל מספר פיילוטים בחברות ענק בישראל. יש התחשבות כמובן בכל האילוצים בדרך. פיתרון אמיתי – לא קסם.

אחד
Guest

אז מגניב :)
הלוואי ותצליחו

IF.net
Guest

נשמע כמו בולשיט שהצליח בדרך נס לגייס כסף שילך לאשפה.
אבל שיהיה בהצלחה

wpDiscuz

תגיות לכתבה: