6 טיפים שיקפיצו את האפליקציה שלכם ל-10 הגדולים באפסטור

אפליקציה מצויינת לא תמיד תגיע לראש הדירוג באפסטור. הנה מספר טיפים פשוטים שיעזרו לכם להתפקס.

appstore

הפוסט נכתב על ידי אילן ארבע, יזם ומתמחה בפיתוח Web ואפליקציות iOS.

Zit Picker, Yo Mama ו-iFart הן כולן אפליקציות שנאמנות לשמות שלהן. יש אפליקציה לכל דבר היום, ממשחקים חסרי טעם ליישומים המנטרים את קצב הלב שלך, מארגנים את רשימות המטלות שלך ואפילו עוזרים לך לרגל אחרי בן/בת הזוג שלך. טלפונים חכמים ומחשבי לוח נמכרים פי שלוש ממחשבים, ואין כל סימן לשינוי – בשביל אנשים רבים הניסיון הראשון עם האינטרנט הוא בטלפון חכם במקום במחשב.

זה לא משנה כמה טובה או מקורית האפליקציה שלך, סביר מאוד להניח שרק כמה אנשים יגלו ויתקינו אותה, ולכן אתה חייב להשיג תכנית שיווק והפצה אם אתה רוצה לזכות גם לחשיפה ולהורדות.

באפסטור דירוג אפליקציה מבוסס בין היתר על מספר ההתקנות, ולכן בכדי להשיג דירוג גבוה האפליקציה שלך חייבת להפיק הרבה התקנות בפרק זמן קצר. ברוב המקרים, זה מאוד קשה בלי עזרה כלשהי כמו פרסום ויחסי ציבור ובנוסף, למרות שדירוג יכול להבטיח התפשטות מהירה של התקנות, זה לא מבטיח הצלחה לטווח ארוך.

אז הנה כמה טיפים שעשויים לעזור לכם לעלות בדירוג בחנות האפליקציות של אפל:

1. צור מוצר טוב

היישומים הטובים ביותר עושים רק דבר אחד, אבל הם עושים את זה מאוד, מאוד טוב. חשוב שהאפליקציה תהיה מקורית, תשפר אפליקציה אחרת, תפתור בעיה או תבדר. היא חייבת להיות מתוכננת היטב, הן מבחינה חזותית והן ברמת חוויית המשתמש (UX). אם האפליקציה טובה, יהיה קל יותר גם לשווק אותה.

2. ויראליות מובנית

שלב כמה מנגנונים ויראליים בליבה של האפליקציה, כך שכל משתמש שנהנה מהאפליקציה יוכל למשוך רשת של משתמשים חדשים. זה אומר שהאפליקציה טובה יותר או מעניינת יותר כאשר משתמשים מזמינים חברים להשתמש בה. קחו למשל את Instagram ו-WhatsApp: שתי האפליקציות הן כיפיות רק אם משתמשים יכולים לגרום לחבריהם להשתמש בהן גם.

3. שקול שווקים קטנים

כולם רוצה להגיע ל-Top 10 בשוק האמריקאי, אבל לפעמים קל יותר להתחיל בשווקים קטנים יותר באמריקה הלטינית או אסיה. היקף ההתקנות שאתה צריך כדי להגיע ל 25 האפליקציות הראשונות בארה”ב הוא גבוה משמעותית מאשר במדינה כמו מקסיקו והמדדים גם כן זולים יותר.

4. שיווק נכון

ודא שיש לך תקציב לקידום האפליקציה. זה עניין חיוני על מנת למשוך מנה ראשונה של משתמשים כדי לבדוק את המדדים ולהבין את הערך האמיתי של כל משתמש לפני שתמשיך עם יותר קמפיינים שיטתיים.

5. עקוב ומדוד הכל

השתמש בכלי מעקב כדי למדוד מה קורה בתוך האפליקציה (איזה אנשים לוחצים ומשתמשים), את מקורות התנועה שלך ואיזה מקורות מביאים אלייך את המשתמשים הטובים ביותר.

6. תן אותה בחינם

עבור משתמשי אפליקציה פוטנציאליים, יש הבדל ענקי בין $0.00 ו-$ 0.99. אתה יכול להרוויח כסף מהאפליקציה שלך עם רכישות בתוך היישום, אבל כדי להגדיל באופן ניכר את הסיכויים שמישהו ינסה בכלל את האפליקציה שלך, רק השתמש במילת הקסם: חינם.

לפתח אפליקציה מצליחה/לא מצליחה זהו אתגר לא קל, אבל זהו אתגר מהנה שממכר ואסור להתייאש כי מי שעובד קשה ומאמין במוצר והולך עד הסוף איתו כמעט מבטיח לעצמו הצלחה.

הטיפים האלו אולי יעזרו לך לקפוץ בדירוג, אבל תצטרך למצוא קודם רעיון מבריק ו-iFart כבר תפוס ;)

Avatar

כתב אורח

אנחנו מארחים מפעם לפעם כותבים טכנולוגים אורחים, המפרסמים כתבות בתחומי התמחות שלהם. במידה ואתם מעוניינים לפרסם פוסט בשמכם, פנו אלינו באמצעות טופס יצירת קשר באתר.

הגב

1 תגובה על "6 טיפים שיקפיצו את האפליקציה שלכם ל-10 הגדולים באפסטור"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
למען האמת
Guest

לחברים בגיקטיים, התגובה של אנטולי פה
היא פרסומת לכל דבר.
בוודאי ובוודאי נוכח הנושא שבחר לתגובה.

לא אתי.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: