ThinkNext 2010 דמו – Scentcom

מתי בפעם האחרונה יצא לכם לדבר עם מישהו בטלפון והוא אמר לכם הלוואי שהייתם יכולים להריח את מה שאני מריח כאן? יכול להיות שכן ויכול להיות שלא, אבל חברת Scentcom מצאה את הדרך להפוך את החלום הזה למציאות.

צלם: מאיר פינטו

חברת סנטקום מפתחת טכנולוגיית ריח דיגיטאלי המאפשרת חויית משתמש עשירה יותר. הטכנולוגיה של החברה מציגה מימד חדש ועוצמתי של ריח דיגיטלי למגוון של שווקים ויישומים כגון: משחקי מחשב, טלפונים ניידים, קולנוע ביתי, צעצועים, מכוניות ואפילו סימולטורים צבאיים.

בכנס הציגה את הגרסה הממוזערת של טכנולוגית הריח הדיגיטאלי ותאפשר טעימה והתנסות אישית בחוויית משתמש הכוללת את מימד הריח.

סרטון דמו של טכנולוגית הריח הדיגיטלי ב-ThinkNext 2010

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

5 תגובות על "ThinkNext 2010 דמו – Scentcom"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אורן
Guest

טעיתם בסרטון… הוא של הכתבה הקודמת.

יניב פלדמן
Admin

תוקן. תודה :-)

43דגכ
Guest

אני מניח שהם התכוונו לסרטן הזה.

אלמוג בקו
Guest

ואוו!!

איל
Guest

אחלה רעיון, רק למה כל הסטרטאפיסטים מדברים 50% מהזמן באנגלית, אי אפשר להגיד “אביב” במקום Spring? אי אפשר להגיד “בקר” במקום Controller? אי אפשר להגיד “בושם” במקום Perfume? קצת עברית אנשים

wpDiscuz

תגיות לכתבה: