האיום על אמזון מתחיל כאן: הצצה למשרדים של סטראטוסקייל

היזם הסדרתי אריאל מייסלוס כבר מכר חברה שהקים לאפל; Stratoscale, שהקים יחד עם איתי בוגנר, מאפשרת לכל ארגון לקבל ענן פרטי עם חוויה של הענן הציבורי וגייסה כבר 70 מיליון דולר. קפצנו למשרדים של החברה בהרצליה

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

לא רבים הם היזמים הישראליים שמכרו את הסטארטאפ שלהם לחברה קטנה ומבטיחה בשם אפל. עוד פחות מהם עשו את זה תמורת כחצי מיליארד דולר, ואפילו פחות מהם עשו את זה אחרי שכבר מכרו חברה קודמת שהקימו. אריאל מייסלוס, שחתום על ההצלחות הללו, הקים ב-2013, יחד עם איתי בוגנר, שגם באמתחתו 2 אקזיטים, את חברת Stratoscale (סטראטוסקייל), שמציעה טכנולוגיה שמאפשרת לכל ארגון לקבל ענן פרטי עם חוויה של הענן הציבורי (דוגמת Amazon AWS). ללא צורך במשאבים מיוחדים וללא פרוייקטים מסובכים.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

אותנו סיקרנה החברה כבר בימיה הראשונים, סקרנות שרק הלכה וגברה עם זרם ההשקעות שגייסה, שעומד כרגע על 70 מיליון דולר, כולל מחברות מתחרות לכאורה כמו אינטל וקוואלקום. החברה מעסיקה כ-90 עובדים במשרדים בחיפה, סיליקון וואלי ובהרצליה, לשם קפצנו, כדי לראות קצת מה קורה מאחורי הקלעים.

הכירו את ‘הלופט הביתי’

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

המשרדים מעוצבים בקונספט המשרד הפתוח באווירת הלופט הביתי. רון גרינברג ואלעד כהן ממשרד א.ר.גרינברג אדריכלים, שאחראיים על העיצוב בנו את המשרדים כחלל אחד גדול ומעוצב המחולק לתתי חללים של עמדות אופן ספייס שבכל חלל ממוקמים חדרי ישיבות סגורים בגדלים שונים וזאת כדי לתת מענה לישיבות עבודה סגורות הדורשות חלל אינטימי וסגור.

צוות ה-IT, אורן ורוסלן, בישיבת צוות. צילום: גיקטיים

צוות ה-IT, אורן ורוסלן, בישיבת צוות. צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

בפרויקט נעשה שימוש בחומרי גמר טבעיים כמו פלדה, בטון אדריכלי חשוף ועץ ותוכננו מערכות חשופות וזאת כדי לחזק את הקונספט של משרד צעיר ודינמי המתאים לדרישות וצורכי עובדי ההיי-טק המבלים הרבה שעות בעבודה ותוך שמירה על הקונספט הראשוני של לופט ביתי.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

פינות הישיבה בפרויקט נבחרו ונרכשו מהתחום הביתי (הן בצורה והן בצבעוניות) וזאת לחיזוק תחושת הלופט הביתי והן מסודרות כסלונים קטנים בהם אפשר לשבת ולעבוד בצוותי עבודה קטנים או בינוניים או לבד.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

סימון באחת מפינות הישיבה הפזורות ברחבי המשרד. צילום: גיקטיים

סימון באחת מפינות הישיבה הפזורות ברחבי המשרד. צילום: גיקטיים

תעלו לסטראטוסקייל לקפה?

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

אנחנו מכירים לא מעט משרדים עם מכונות קפה מקצועיות ומפנקות, שעוזרות לעובדים להתניע את הבוקר. אבל בסטראטוסקייל, בזכות שריטה של היזמים, שהדביקה אחריה לא מעט מהעובדים, הציבו במרפסת מכונת קלייה לפולים. כן, אין יותר טרי מזה. אלא אם החברה תחליט לנטוע מטעי קפה באמצע גלגלי הפלדה.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

המרפסת

המרפסת של החברה מורכבת מדק חיצוני מאוד גדול עם פינות ישיבה מרווחות המאפשר לכולם מרחב פתוח לניהול שיחות טלפון, ארוחה משותפת, קצת כושר ולמפגשי חברה ומיט-אפים שנערכים בה.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

אלון מנהל קבוצת ה-Storage בארוחת צהרים עם החבר'ה. צילום: גיקטיים

אלון מנהל קבוצת ה-Storage בארוחת צהרים עם החבר’ה. צילום: גיקטיים

לא מעט עובדים עושים את דרכם מתל אביב להרצליה על גבי אופניים. צילום: גיקטיים

לא מעט עובדים עושים את דרכם מתל אביב להרצליה על גבי אופניים. צילום: גיקטיים

ואם כבר דיוושתם עד לכאן… דאגו לכם

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

הראש בענן (הציבורי) אבל הרגליים על הקרקע

אייל מצוות Management, אייל מצוות Storage ועידו מצוות Network בישיבת עבודה. צילום: גיקטיים

אייל מצוות Management, אייל מצוות Storage ועידו מצוות Network בישיבת עבודה. צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

;”echo “Hello world

נועם "הדוגמן" בפעולה. צילום: גיקטיים

נועם “הדוגמן” בפעולה. צילום: גיקטיים

גיא ראש צוות UI מציג את הפיתוחים האחרונים. צילום: גיקטיים

גיא ראש צוות UI מציג את הפיתוחים האחרונים. צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

במקרה, בזמן הצילום, זה היה השקף במצגת. במקרה, כן? צילום: גיקטיים

במקרה, בזמן הצילום, זה היה השקף במצגת. במקרה, כן? צילום: גיקטיים

כשעדי, מנהלת מכירות, סימון, מנהל מוצר ועמי, Customer Success Manager, נפגשים מול מסך אחד. צילום: גיקטיים

כשעדי, מנהלת מכירות, סימון, מנהל מוצר ועמי, Customer Success Manager, נפגשים מול מסך אחד. צילום: גיקטיים

ה-Symphony של סטראטוסקייל

אלון, ראש צוות Storage, על הקלידים, וניר, חבר בצוות, על הגיטרה.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

סוג של גיטרה. צילום: גיקטיים

גם סוג של גיטרה, לא? צילום: גיקטיים

ניפגש ב-11:00 בצ’ובאקה?

כל חדר ישיבות קרוי בשם של גיבור אחר ממלחמת הכוכבים.

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

אדיר ברגע של ריכוז. צילום: גיקטיים

אדיר ברגע של ריכוז. צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

תאכלו משהו?

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

 

דרור ויוגב באמצע בריינסטורמינג. צילום: גיקטיים

דרור ויוגב באמצע בריינסטורמינג. צילום: גיקטיים

סרגיי חושב על שורת הקוד הבאה. צילום: גיקטיים

סרגיי חושב על שורת הקוד הבאה. צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

זה לא סטארטאפ בלי NERF

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

או שולחן ביליארד

תגידו שלום לרפי ומיקי. צילום: גיקטיים

תגידו שלום לרפי ומיקי. צילום: גיקטיים

או הצעצועים האלו…

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

מסתבר שלא רק הסנדלר הולך יחף

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

ענת, ה-CFO של החברה. צילום: גיקטיים

חוץ מאריאל, המייסד והמנכ”ל

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

שיחת עדכון של מנכ״ל סטרטוסקייל, אריאל מייסלוס עם עוזי קריגר, סמנכ"ל השיווק. צילום: גיקטיים

שיחת עדכון של מנכ״ל סטרטוסקייל, אריאל מייסלוס עם עוזי קריגר, סמנכ”ל השיווק. צילום: גיקטיים

שיושב אגב כמו כולם באופן-ספייס

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

That’s all Folks

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

 

יניב אביטל

גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

7 Comments on "האיום על אמזון מתחיל כאן: הצצה למשרדים של סטראטוסקייל"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
אריה
Guest

הרבה שטויות ובזבוז כסף במקום להתעסק במוצר עצמו… המשקיע רוצה הכנסות על מוצר לא לממן מותרות, משכורות ענק, רכבים ובונוסים… זה פשוט מגעיל אלא אם כן החברה רווחית, כלומר היא הכניסה יותר משגייסה… עד אז זה נטו בזבוז…

גדגד
Guest

אל תיכנס לכיס שלהם. אם הם גייסו 70 מיליון דולר כנראה שהם מביאים את התוצאות. די כבר עם המרמור

ההוא
Guest

גדי
שי אמר שאתה מכוער

אלירן
Guest

כשגוגל הביאו מסאזיסטים בשנות ה90 אנשים הגיבו כמוך, וזה היה הגיוני כי אף אחד עוד לא ראה דברים כאלו עדיין.
אבל לכתוב תגובה כזו ב2016…

אופיר
Guest

המטרה של עיצוב טוב יחד עם מותרות אחרות היא לגרום לעובד להרגיש נוח במקום עבודה. זה ווין-ווין – העובד מרוצה בגלל סביבת העבודה והמותרות, החברה מקבלת תפוקה יותר טובה יחד עם עוד שעות עבודה איכותיות. עדיף שהעובד יהיה בעובדה 10 שעות, שמותכן הוא אפקטיבי 7, מאשר עובד שבא לעשות 8 שעות שמתוכן הוא אפקטיבי 5.

השכן מגלגלי הפלדה
Guest
השכן מגלגלי הפלדה

משרדים יפים מאוד. בדרך לאוכל כל הזמן עובר מתחת – עכשיו אני גם יודע מה יש שם

אסאס
Guest

כל השטח הזה ובסוף המפתחים מצטופפים עם אוזניות באופן ספייס צפוף ורועש. לא תודה…
איום על אמזון? באמת? לא נראה לי שבזוס מודאג.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: