הזהב הירוק: סטארטאפ ישראלי פיתח טכנולוגיית אצות כדי להפחית דלקות אצל נשים

חברת AlgaMed פיתחה ג’ל טבעי ביו-אקטיבי המיועד לנרתיק ומהווה פתרון טבעי למיליוני נשים הסובלות מיובש, דלקות וזיהומים. כעת יוצאת החברה לגיוס השקעות המונים

“הזהב הירוק”. סגולות ריפוי ותכונות אנטי-דלקתיות (צילום: Dreamstime)

מאת מאיה נוריאל, מנהלת פרויקטים שיווקיים בפיפלביז

בשנים האחרונות הולכת וגדלה בישראל תעשיית אצות חדשנית ועתירת ידע, המפתחת מוצרים על בסיס טכנולוגיות מתקדמות. האצות, המכונות “הזהב הירוק”, הן בעלות סגולות ריפוי ותכונות אנטי-דלקתיות. המודעות הצרכנית הגוברת ליתרונות הבריאותיים של מוצרים אלה מביאה לצמיחת השוק, שמושך אליו משקיעים רבים.

סטארטאפ רפואי ישראלי בשם AlgaMed, שלו מספר פטנטים רשומים על טכנולוגיית אצות חדשנית לנשים, פיתח ג’ל טבעי ביו-אקטיבי ייחודי לנרתיק הנותן מענה להתייבשות, מחלות וזיהומים – ללא חומרים מלאכותיים. אחרי פיילוט מכירות מוצלח, החברה נמצאת לקראת פריצה אל שוקי ארה”ב וקנדה.

החברה פיתחה טכנולוגיה בשם A-SPS המבוססת על מיקרו-אצות אנטי דלקתיות המפחיתות גירוי ומחזירות את הלחות לאזור. הג’ל בעל יכולת הגנה טבעית מהתייבשות, דלקות וזיהומים ואין בו חומרים מלאכותיים – בשורה אמיתית למיליוני נשים שעד היום קיבלו מענה לא מספק במוצרים סינטטיים שאינם מותאמים לנרתיק ואף מזיקים לבריאותן. הטכנולוגיה שפיתחה החברה לא רק מונעת זיהומים, אלא גם מטפלת בהם.

שווי שוק של 47 מיליארד דולר עד 2027

ממשלות וארגונים פרטיים שונים מתמקדים בבריאות האישה ברחבי העולם, ושווי השוק הזה צפוי להגיע ל-47 מיליארד דולר עד 2027. תוכניות הכיסוי הניתנות לנשים הן אחד הגורמים המרכזיים הצפויים להניע את השוק במדינות מפותחות, תוך צמיחת טרנד של העדפת פתרונות טבעיים ומוצרים ידידותיים לסביבה.

המודל העסקי של החברה נשען על שלושה עוגנים: הראשון – מכירות ישירות ללקוחה באונליין בישראל וקבלת משוב מהיר. בדרך זו ניתן לחדד את התשתית השיווקית ולהתכונן לקראת מכירות, בהשקעה נמוכה יחסית בשיווק ובמלאי.

העוגן השני הוא חדירה לשוק הבינלאומי באונליין לארצות הברית וקנדה ומעבר למודל מינוי בישראל ובארצות הברית. במודל הזה הלקוחה מקבלת את המוצר לביתה כל חודש, חודשיים או שלושה, על פי הצורך.

העוגן השלישי הוא התבססות והרחבת הפעילות באמצעות מפיצים ברחבי העולם – המפיצים יוכלו לבחור לעבוד בטריטוריות שלהם גם באונליין וגם דרך גופים עסקיים קיימים.

פטנטים ופיילוט מכירות מוצלח

החברה מורכבת מצוות מקצועי ומנוסה בתחום בריאות האישה ובתחום הביומד. את הפיתוח מובילות המנכ”לית אפרת רמתי וה-CTO יעל דבורי, עם צוות של מומחים בעלי שם עולמי, בהם עודד בשן היזם, התעשיין ומייסד OTI שהונפקה בנאסד”ק ופרופ’ משה הוד, מומחה בינלאומי לגניקולוגיה.

היתרונות הבולטים של הפיתוח לעומת חלק מהמוצרים הקיימים בשוק הם היעדר חומרים סינתטיים, רמת Ph מותאמת לנרתיק, רמת מלחים מאוזנת, היעדר הורמונים ותמצית אצות טבעית להגנה מזיהום פטרייתי. זוהי הפעם הראשונה שפותח מוצר הכולל בתוכו את כל היתרונות הללו יחד.

פיילוט המכירה המוצלח החל בתחילת השנה בישראל עם המוצר הראשון של החברה, המיועד לנשים אחרי גיל המעבר, מחלימות סרטן שד ושחלות שאסור להן לקבל הורמונים, נשים מניקות, משתמשות בגלולות, חולות סוכרת ועוד.

לחברה מספר פטנטים רשומים על טכנולוגיית האצות והיא קיבלה מענקי חדשנות. בנוסף, המוצר ברישיון משרד הבריאות ונמצא לקראת תהליך קבלת אישור ה-FDA. החברה מתכוננת להגדלת מכירות והפצה עולמית, ובהמשך מתכננת להימכר לאחת החברות הגדולות בתחום בריאות האישה או לבצע הנפקה בורסאית.

לפרטים והשקעה באלגמד >

הכתבה בחסות פיפלביז

פיפלביז היא פלטפורמת השקעות ההמונים הראשונה, המובילה והמתקדמת ביותר בישראל שגייסה בהצלחה כבר עשרות מיליוני שקלים לסטארט-אפים ישראלים. פיפלביז מספקת את הפלטפורמה הנוחה והחכמה ביותר הן למשקיעים והן לחברות מגייסות. הפלטפורמה מהווה מנוף לחברות ומספקת להן אפיק מימון אטרקטיבי ולמשקיעים הזדמנות להנות מפירות ההצלחה החל ממאות שקלים בלבד. לפרטים נוספים, לחצו כאן.

כתבת אורחת

הגב

1 תגובה על "הזהב הירוק: סטארטאפ ישראלי פיתח טכנולוגיית אצות כדי להפחית דלקות אצל נשים"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
הקוסם
Guest

אם כבר ריח של דג, אז מוסיפים אצות????

wpDiscuz

תגיות לכתבה: