דיווח: טסלה תשיק פעילות בישראל כבר בחודש הבא

אחרי שנים של המתנה, טסלה צפויה לפתוח את ההזמנות המוקדמות לרכבים החשמליים שלה בחודש ינואר, אבל לאור פקודות מיסוי חדשות, המחיר לא צפוי להיות נוח במיוחד

תמונה: טסלה

אחרי שבחודש נובמבר דיווחנו כי טסלה מתכננת כניסה רשמית לשוק הישראלי, נראה כי השקת פעילות המכירה של החברה בארץ קרובה מתמיד ותתרחש כנראה כבר בחודש הבא.

כבר בינואר תוכלו להזמין מראש את הרכבים המפורסמים

על פי דיווח של ידיעות אחרונות מהבוקר, טסלה לא מעוניינת לחכות להקמת אולם התצוגה הרשמי של החברה, או אפילו להגעת מלאי מכוניות ראשוני, אלא להקים חנות Pop-Up בקניון רמת אביב, שם יהיה ניתן להתרשם מדגמי המכוניות השונים. עם זאת, טרם ברור אילו מדגמי טסלה יושקו גם בישראל ומתי צפוי להגיע מלאי הרכבים הראשון. החברה מתכננת ככל הנראה לאפשר הזמנה של המכוניות מראש בחנות הפופ-אופ במחיר מוזל יחסית – כפי שהיא עושה עם כלי הרכב שלה בארצות הברית.

בהמשך, טסלה גם צפויה להפוך ליצרנית הרכב הראשונה שמשווקת את המכוניות שלה בישראל בכוחות עצמה, ולא באמצעות יבואן ישראלי, ואמורה להקים גם אולם תצוגה ראשי ממנו היא צפויה גם לאפשר את נסיעות המבחן ברכביה. טרם נמסר כל מידע בנוגע להקמת תשתית ה-Superchargers הידועות של החברה אשר אמורות לאפשר טעינה מהירה של הרכבים ובפועל מחליפות את תחנות הדלק בדרכים.

מעכשיו גיקטיים גם בטלגרם מעכשיו גיקטיים גם בטלגרם להצטרפות לערוץ הטלגרם שלנו לחץ כאן

עדיין לא ברור כמה יעלו אותם דמי רצינות שטסלה מתכננת לגבות מהמתעניינים שירצו לשמור את מקומם בתור לקבלת הרכבים היוקרתיים, אך בארצות הברית היא גבתה 1,000 דולר עבור המודל 3 הפופולארי לה, ותמורת הסייברטראק שהושקה רק בחודש שעבר היא גבתה 100 דולר. בישראל, כך לדברי הדיווח, מקובל לדרוש 2,000 שקלים בעבור הזמנת רכב מראש. על פי הדיווח, מספר מכוניות של טסלה כבר הגיעו לארץ לצורך בדיקות אך טרם קיבלו את אישור משרד התחבורה הנדרש לצורך עליה לכביש.

עם זאת, לא הכל שמח בהשקת המכונית החשמלית המפורסמת בעולם: בעקבות עדכון גובה הנחת המס המירבית למכוניות חשמליות בישראל על ידי משרד האוצר, המחיר של רכבי טסלה צפוי להיות גבוה במיוחד. זאת לעומת מדינות רבות ברחבי העולם בהן ניתנות הטבות מס מפליגות שאמורות לשכנע משתמשים לאמץ את הטכנולוגיות היחסית חדשניות.

על פי הדיווח, מכוניות ראשונות של טסלה כבר הגיעו לארץ לבדיקות תקינה, אך טרם קיבלו את אישור משרד התחבורה לעלייה לכביש. טסלה תהיה יצרנית הרכב הראשונה שמשווקת את מכוניותיה בישראל בעצמה, ולא דרך יבואן ישראלי. עם זאת היא פנתה לכמה גורמים קיימים בענף לבדיקת שיתופי פעולה בתחומים כמו ביצוע טרייד אין.

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

23 תגובות על "דיווח: טסלה תשיק פעילות בישראל כבר בחודש הבא"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אחד שיודע
Guest

טסלה יכלה להוביל לשינוי במדינת ישראל, ממש חבל שהם יהיו חייבים לתת תג מחיר של יותר מ300 אלף שקל בזמן שאותה המכונית עולה במדינות אחרות חצי

Asaf
Guest

כל המטרה ברכבים חדשים היא המס

DMA
Guest

תכננו שתעלה 200 אלף, אך בעקבות עדכון המס של האוצר היא כנראה תעלה 260 אלף.

באמת חבל שהמדינה שלנו פועלת נגד הכנסת הרכבים החשמליים לארץ.
מצד שני, אפשר להבין את האוצר שלא מצליח להבין מאיפה להביא הכנסות שיעלמו מהמיסים על הדלק (ההכנסות השנתיות כרגע הן סביב ה40 מליארד מהרכבים ודלק)

בצל כחול
Guest

ממש אי אפשר להבין.
יש הרבההההההה מקומות שאפשר לקצץ בהם כדי להביא כסף.
נתחיל מ120 פרזיטים שמקבלים הון תועפות על כלום.

רועי
Guest

אוקי, קיצצת 0.0002% מהתקציב, מה עכשיו?

תכלס
Guest

בוא נתחיל משם קודם ואז נמשיך הלאה..

ASD
Guest

תעבוד כל כך קשה בשביל על עך מעט רק כדי להרגיש צודק?

רוצה באמת לשנות? תתחיל בתקציב הביטחון.

tomer
Guest

מצבת פקידי הסרק , זוטרים עד בכירים , במגזר הציבורי יכולה וחייבת להיות מקוצצת לכדי עשירית

אליהו
Guest

בצל כחול,רק אל תגיד שאתה מתכוון לחרדים, דתיים,דתיים לאומיים….

מישהו
Guest

לא, לא, לא. ממש אי אפשר להבין את האוצר. באוצר לא יושבים אנשים שסיימו גן חובה אתמול. צריך ראייה לטווח הרחוק – לא סחיטת כספים מכל מקום הבא ליד.
המחיר שהציבור משלם עקב הזיהום המטורף שיוצרים הרכבים שנוסעים על דלק, והתוצר אותו מפסידה המדינה בגלל העמידה ההולכת וגדלה בפקקים הזויים עקב מחסור בתחבורה ציבורית טובה, הוא עשרות רבות של מיליארדים בשנה. הרבה יותר מההכנסות ממיסים על רכב ועל דלק.

בצל כחול
Guest

פשוט מרתיח!!
במקום לעודד קדמה טכנולוגית, אנחנו מפרנסים פרזיטים שלא מעניין אותם שום דבר, העיקר שהתחת שלהם יהיה בכנסת הבאה ויקבלו 45 אלף שקל בחודש.

ASD
Guest

וטסלה על חשבון הברון בפעם הבאה שיחליפו להם (שוב) רכב

Efi Shemesh
Guest

סוף סוף. רק שלא יעשו לטסלה בעיות שהמדינה תשקיע הגיע הזמן………..

101
Guest

עדכון מס האחרון נועד להרוג את שוק החשמליות וההיברידיות לפני שיתפתח, אין מס בלו על חשמל והמדינה מפסידה מיליארדים מהכנסות המיסים על הדלק. יש למדינה תמריץ של עשרות מיליארדי שקלים נטו שתמשיכו לשרוף דלק ולזהם והיא לא הולכת לוותר על זה בקלות.

nope
Guest

אין בלו על חשמל? חכה :)

אליהו
Guest

101,המדינה יכולה להכנס לשוק האנרגיה.ומשם לייצר הכנסות.אהח היא דאגה להפריט כל דבר רווחי.בגלל זה היא לא מוכנה ….צריך להקים “מפלגת ירוק” לא בסגנון הקודם.אלה הכוונה לאנרגיה ירוקה.

שחור זה הלבן החדש
Guest
שחור זה הלבן החדש
לא הכל שושנים 1. לפזר בעיר עמדות הטענה זה דרך חתחתים במיוחד בקשר של השגת אישורים 2. לא בטוח שחברת החשמל תוכל לעמוד בביקושים 3. המשק צריך את הכסף של המיסים 4. בטריות מתלקחות במיוחד בזמן טעינה ואם הם ישרפו בניין מי בדיוק ישלם את זה? 5. התשתיות בארץ לא כאלו מתוחזקות וכבר ראו שאפשר לבלבל טסלה עם סימונים מטעים על הכביש 6. כל עוד שאר הנהגים יהיו על מכוניות טיפשות טסלה לא תעזור הרבה 7. עם כמות הרכבים שיהיו על הכבישים בעתיד הדבר היחיד שטסלה תעשה זה לעמוד איתך בפקקים 8. סבלנות זה בריא, אני בטוח שתוך 50 שנה… Read more »
השם שלי קצר מידי
Guest
השם שלי קצר מידי

1. כבר יש עמדות
2. זה הדרגתי, לא כולם יקנו באותו יום והרוב מטעינים בלילה
3. ההכנסות ממס על רכב ודלק הן זניחות יחסית
4. ביטוח כמו כל התלקחות חשמלית. טסלה מעולם לא עלתה באש ספונטנית
5. זה נכון לגבי הרבה מקומות. במרכז דווקא המצב לא רע בכלל
6. חוץ משקט בנסיעה. חלקות בנהיגה וחווית נהיגה נעימה שלא לומר ללא דלק.
7. בלי להרעיש ובלי לבזבז דלק בפקק שזוחל לאיטו. בפקקים המצב האוטומטי הוא מעולה…
8. כולן לא רלוונטיות. תסבול אוטו רגיל בנתיים.

כך נראה לכתוב השם שלי זה דן
Guest
כך נראה לכתוב השם שלי זה דן
1. איך יש עמדות ואין טסלה ועדיין בכלל לא קבעו תקינה להטענה שלו, בכל מקרה אני לא ראיתי, למיטב הבנתי המדינה רוצה שקעים יעודיים ולא שקע ביתי. 2. בזה אתה כנראה צודק 3. ההכנסות הן 10 אחוז מתקציב המדינה (50 מיליארד מתוך 520) 4. טסלה עלתה גם עלתה שיטוט קצר בגוגל יראה את זה, ועל מי בדיוק הביטוח ? לא יודע אם ביטוח רכב מכסה שריפה כתוצאה מתקלה בטעינה. 5. תאמת לא רלוונטי בנתיים אסור בארץ נהיגה אוטונמית. ומה עוד שהחוק עדיין לא מוכן לזה. 6. הדלק כשלעצמו לא יקר זה המס שדופק אותך ואותו מס יהיה גם יהיה על… Read more »
בעד רכבים חשמליים!
Guest
בעד רכבים חשמליים!
קודם כל אכן לא הכול שושנים, אבל חלק מהטענות לא מדויקות: 1. אין צורך לפזר בתוך העיר המון תחנות הטענה כמו תחנות דלק. אפשר לבנות מעט תחנות לאורך כבישים מהירים, ועוד מעט בריכוזי אוכלוסיה גדולים. השאר יכולים להטעין בבית (אולי צריך גם מתאם מיוחד), מכיוון שטווח הנסיעה שכל הטענה מאפשרת הוא די גבוה. 2. זו אמנם תוספת לביקוש, אבל לא תוספת משמעותית כל כך. בייחוד בגלל שלא יהיו הרבה מאוד רכבי טסלה חדשים בעקבות המחיר הגבוה. 3.נכון. 4. אפשר ללמוד מהניסיון של טסלה במדינות אחרות – התלקחות של הבטריה לא נפוצה בכלל. 5, 6. נכון שטסלה מאפשרת נהיגה חצי אוטונומית,… Read more »
בצל כחול
Guest

הסעיפים שלך מלמדים כמה אתה מסתכל קצר. בדיוק כמו המדינה.
סוללות מתלקחות באופן ספונטני?? חחחח מאיפה הבאת את זה? כאילו מיכל דלק זה שיא הבטיחות…
הקמת עמדות טעינה? נכון. אנחנו במצב שאין הרבה עמדות טעינה (אם בכלל) וצריך להגיע למצב שיש עמדות טעינה…. נראה לי שהצעד הנכון פה הוא להקים עמדות טעינה (סמוך עלי אני מהנדס).
ברגע שיהיו מספיק רכבים אוטונומים על הכביש, הפקקים ירדו משמעותית. ברגע שהרכבים ידברו בינם לבין עצמם ולנהג האנושי לא תהיה נגיעה בכלום, אז לא צריך לשמור מרחק, לא צריך רמזורים….
אבל הכי קל להסתכל על הבעיות וישר לשלול.

מוטי
Guest

ההכנסות ממיסים על הדלק זה בין הדברים הבודדים שנעשה בשכל בממשלתינו.
המס נגבה באופן שיוויוני מכל המגזרים לרבות החרדים והערבים. אם זה לא היה הנטל של 40 מיליארד היה נופל על החילוניים

מישהו
Guest

זה לא מדויק כי המגזרים העניים יותר נוסעים בתחבורה ציבורית יותר מאשר העשירים. זה דווקא הגיוני מאוד בעיני שהחילונים עם המכוניות היקרות והמזהמות יממנו את התחבורה הציבורית לשאר. רק נותר להשלים את נתיבי התחבורה הציבורית בכל הארץ כדי שלא תתקעו אותנו בפקקים, החרדים והערבים משתמשי האוטובוסים

wpDiscuz

תגיות לכתבה: