טסלה השיקה חנות פופאפ ראשונה בישראל, אז קפצנו לראות

יצרנית הרכב החשמלי Tesla ממשיכה להרחיב את האחיזה שלה בשוק המקומי עם עמדת פופאפ זמנית בקניון רמת אביב, מה מחכה לכם שם?

עמדת הפופאפ החדשה של טסלה בקניון רמת אביב. צילום: גיקטיים

אחרי שהשיקה בפתח תקווה את מרכז השירות והמכירה שלה, את מטען ה-SuperCharger הראשון בקניון עזריאלי ואף סיפקה ליותר מ-200 מהרוכשים הראשונים את הרכבים שלהם – טסלה הודיעה היום (ה’) על פתיחת חנות פופאפ ראשונה בישראל.

פתוחה לשלושה חודשים

בטסלה בחרו בקניון רמת אביב לחנות הפופאפ הראשונה, הכוללת גם תצוגה של המודל 3 ואנשי מכירות של החברה, שיסבירו על הרכב, הטעינה וההתנהלות ויענו על השאלות שלכם. חנות הפופאפ החדשה של טסלה תהיה פתוחה למשך שלושה חודשים.

קפצנו להתרשם מהעמדה והיא כוללת כרגע מודל 3 אדומה בגרסת ה-Long Range – שתעלה לכם כ-245 אלף ש”ח – בניגוד למודל הבסיסי בצבע לבן שיעלה לכם כ-185 אלף ש”ח. נציגי טסלה אדיבים ושמחים לענות לשאלות, והזמנות של רכב תוכלו לעשות לבד בעמדת המק שליד, למרות שתכלס, אתם יכולים גם לעשות את זה מהטלפון.

ולשאלה הכי ישראלית… כן, בדקנו, ולא, הם לא יעשו לכם קווץ’ במחיר. תשכחו מכל תרגילי המכירה, השוק והמקח והממכר שהיו מוכרים לנו עד עכשיו מאולמות המכירה ומגרשי הרכב. המחיר רשום באתר וזה סופי, גם אם אתם עמיתי חבר, מכירים מישהו בחברת חשמל , ראיתם מעבר לכביש מישהו שמוכר טסלה במחיר נמוך יותר או אתם מצליחים לבטא את השם של הילדה של אילון מאסק.

הנציגים של טסלה הבטיחו לי שתוך חודש תוכלו להזמין בעמדה גם נסיעת מבחן ולהסתובב ברחובות רמת אביב עם אחד הרכבים המדוברים של השנה.

כ-300 טסלות כבר על הכביש

בטסלה כבר הספיקו למכור מאות רכבים בישראל, ו-300 מהם כבר עלו הכביש במשלוח הראשון כשמאות נוספות עושות את דרכן לישראל. החברה נכנסה לשוק הישראלי עם מחירים לא רעים – שנחשפו לראשונה בגיקטיים – כשחודש לאחר מהן כבר העלתה החברה את מחירי הדגמים בכמה אלפי שקלים – עדכון שעושה החברה מדי פעם.

אם אתם סקרנים לדעת איך זה להעביר יום שלם עם המודל 3 של טסלה, בשבוע שעבר העלינו סקירה מלאה של יום כזה – כולל חוויית הנסיעה, כל הפיצ’רים הקיימים כיום וחוויית הטעינה רגע לפני שהופעל הסופרצ’ארג’ר הראשון של החברה בישראל.

פנקו את הטלגרם שלכם עם ערוץ הטכנולוגיה הגדול בארץ פנקו את הטלגרם שלכם עם ערוץ הטכנולוגיה הגדול בארץ הצטרפו לערוץ גיקטיים בטלגרם

לייב מקניון רמת אביב

 

 

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

11 תגובות על "טסלה השיקה חנות פופאפ ראשונה בישראל, אז קפצנו לראות"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
משה
Guest

צריך להודות ביושר, רכב זבלה לעניים. הטסלה לא דומה בכלל לרכבי היוקרה החשמליים שעולים אמנם פי 3 אבל מביאים איתם איכות בלתי מתפשרץ. טסלה זה חשמלית לעניים. ועדיין זה טוב יותר מסתם רכבי בנזין מזהמים.

עמיחי
Guest

אתה מבין משהו בכלל?

תומר
Guest

הא?
על איזה רכבים אתה מדבר בדיוק? על הפורשה טייקאן שעולה פי 3 מינימום ופי 6 בשביל גרסה שהיא אשכרה טובה?
אין לך כמעט כאלה שמתחרים עם טסלה. לא הכל זה האיכות, יש לך גם עניין של טכנולוגיות שאין לך ברכבים של אף אחד אחר.
ויפה שאתה בעצם משווה בין רכב 40,000 דולר לרכב מעל ל100,000 דולר, הגיוני.
אותו הטיעון פה זה להגיד שאנדרואיד זה חרא כי הA52 לא משתווה לאייפון 12 פרו

רוברט
Guest

הפורשה טייקן 4S ה״בסיסית״ פצצה של מכונית. אי אפשר להגיד שצריך להוציא פי 6 מהטסלה כדי לקנות טייקן ש״היא אשכרה טובה״.

צלף במיל
Guest

תגובה ממומנת על ידי חברות רכבי הבנזין הכושלות שלא פיתחו שום דבר חכם עמיד ויעיל במשך 70 השנים האחרונות?!

איפה אתה חיי בנאדם, אין טיפולים לטסלה, סוללה שמחזיק בין 500 למליון קילומטר.
מהירות האצה מינימלית של 5.3 למאה וזה ברכב הכי פח.
נהיגה אוטונומית שלכל חברה אחרת יקח עוד עשור לפתח.

ושלא נדבר על איכות החומרים, התוכנה, והמחיר.
שיורד כל שנה, שיורד בכל דגם, והתמורה האין סופית.

רקאומר
Guest

להחליף בטרייה של טסלה עולה 16 אלף דולר (כולל עבודה)

משה
Guest

עד שתגיע למעמד זה, סביר ש:
• מחיר הסוללה של טסלה ירד.
• יהיו אלטרנטיבות שהן לא טסלה.
• תמכור את הרכב למִשהו אחר שהוא יתמודד עם סוגייה • או זו שאחריה (•).

אדם פשוט
Guest

חוץ מזה שלא מחליפים את כל הסוללות אלא רק את התא הפגום מתוך כלל התאים… אף פעם לא תזדקק להחליף בפעם אחת את כל תאי הסוללה ברכב.

משה
Guest

יהיו שיגידו שאייפון זה לא הטלפון הכי טוב.
אני אישית לא יודע למדוד את זה וגם יכול להיות שזה נכון
אבל
מה שמר ס. ג׳וֹבס עשה:
הוא חיבר את הקווים. הוא הצליח לקחת את הבלאגן שהיה, הוסיף כמה דברים משלו ויצא לדרך עם קונספציה.
יוצא מזה שהיום – כל טלפון, הוא סוג של אייפון, גם אם אין עליו תפוח.
מר א. מאסק והצוות שלו עושים (בערך) את אותו הדבר לרכבים.
טסלה – גם אם יש בה צורך בשיפורים ותוספות, הם יוצרים משהוא חדש ובסופו של דבר, הרכבים כולם יהיו טסלה גם אם הלוגו עליהם יהיה VW או FIAT…..

גובי
Guest

מה מה? אחי אתה הוגה והוזה במקביל

אני
Guest

זה אמנם 40000 שקל הבדל, אבל בהתחשב בירידת הערך הנמוכה מאוד, אתה לא תפסי׳ הרבה יותר…

wpDiscuz

תגיות לכתבה: