טסלה מחפשת נהגים ברחבי העולם לבדוק את היכולות האוטונומיות שלה

טסלה ממשיכה להרחיב את העבודות על פיצ’ר הנהיגה האוטונומית שלה, ומחפשת עובדים ברחבי העולם שיבדקו אותו בצורה מקצועית

צילום: גיקטיים

האתר Electrek, שעקב אחרי דפי המשרות השונים של טסלה, גילה שהחברה מחפשת נהגי מבחן למערכת ה-FSD (קיצור של Full Self-Driving) במדינות רבות בארצות הברית כמו ניו יורק, שיקגו, וושינגטון, אוסטין ועוד. אבל עכשיו מתברר ששהחברה מחפשת עובדים חדשים גם למשרה זהה בטורונטו, פריז, מילאנו וברצלונה, מה שמעיד על כך שהיא רוצה להשיק את הפיצ’ר שלה בשווקים נוספים, ולא רק בשוק האמריקאי המתבקש. לפחות בשלב הראשון, לא מצאנו משרות פתוחות בישראל.

באופן מפתיע למדי, דף המשרה מעיד על כך שמדובר במשרה מלאה: “אנחנו מחפשים אינדיבידואלים בעלי מוטיבציה גבוהה שיאיצו את הבדיקות לפיצ’רים הקיימים של מנגנון ה-Autopilot, וכמו כן לפיצ’רים העתידיים שלו בדרך לנהיגה אוטונומית”. בין היתר, מי שיתקבל לתפקיד ממש לא יסתפק בנהיגה ברחובות העיר שלו, אלא ישלח ליעדים בין לאומיים בהתאם לצורך כדי לבחון את מנגנון האוטופיילוט והנהיגה האוטונומית המלאה במסלולי ניסוי וגם בכבישים ציבוריים.

העובדים במשרה החדשה יתבקשו לחפש מסלולים עם תרחישים מעניינים עבור האוטופיילוט, להוציא לפועל בדיקות בעולם האמיתי, לספק תמיכה לתרחישים ספציפיים, לנתח מידע והתנהגויות לא שגרתיות של הרכבים באמצעות הכלים של טסלה וגם להיות בקשר רציף מול המפתחים והבוחנים האחרים של טסלה.


איך זה לנהוג על טסלה בישראל? הנה כל מה שחשבנו


נזכיר כי המערכות של טסלה עומדות בפני שינוי משמעותי למדי, כאשר החברה נוטשת את השימוש בחיישן רדאר במכוניות הקיימות ומתחילה לשלוח לשוק מכוניות שמגיעות ללא החיישן הותיק, אלא מסתמכת אך ורק על מצלמות הרכב תחת השם “Pure Vision”. לטענת אילון מאסק, מייסד ומנכ”ל טסלה, מערכת ה-Pure Vision מובילה לשיפורים ניכרים בביצועים של הרכב במצב אוטונומי. במקביל, נודע כי החברה החלה לשתף פעולה עם יצרנית ה-LiDAR האמריקאית Luminar ובקליפורניה נצפו מכוניות טסלה עם מערכות LiDAR בפעולה. כזכור, בעבר, תקף מאסק את הטכנולוגיה ואת יצרניות הרכב שמסתמכות עליה במכוניות שלהן.

הרעיון של גיוס נהגים של טסלה לתפקיד עובדי חברה הוא די מתבקש. בדומה לגאדג’טים אחרים, גם טסלה הצליח לייצר במהלך השנים קהילת מעריצים אדוקה שבודקת כל פיצ’ר חדש, מדווחת על כל באג קטן וכמובן מתלוננת על כל שינוי או חוסר דיוק ברכבים. רק לפני חודשים אחדים דיווחנו על כך שטסלה הרחיבה את תוכנית הבטא של פיצ’ר הנהיגה האוטונומית שלה, וכמה וכמה בעלי רכבים של טסלה שהשתתפו בניסוי העלו סרטונים מלחיצים ביותר.

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

3 תגובות על "טסלה מחפשת נהגים ברחבי העולם לבדוק את היכולות האוטונומיות שלה"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
...
Guest

בישראל יש כלכך הרבה כבישים שמעניין אם נהג האוטומטי יצליח לנהוג כמו שצריך. וגם להיכנס לכפרים מעניין אם טסלה תצליח עם נהגי הכפר.

אם יהיה בישראל אני די בטוח שאמצא כשל בנהג האוטומטי, יש לי ים מקומות בעייתים לנהג רגיל או אוטומטי

עתידן
Guest

הכשל נמצא בנהג הישראלי הממוצע, שחושב שהוא היחיד שיודע לנהוג.

משה
Guest

אני לא ליכודניק, אבל הכבישים כאן עדיפים ע״פ אלו באיטליה.
עשיתי שם הרבה מאוד ק״מ. מדובר בחוויה מאוד מפוקפקת שמן הסתם אני עתיד לבדוק אותה שוב ממש בקרוב (ועם הרבה יותר ק״מ).
עשיתי בדיקה דומה בגרמניה. אלו היו 8 חודשים משמימים. הכבישים שם בסדר גמור והאוייב האמיתי שם זה השיעמום.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: