רשמית: טסלה בדרך לישראל

הסוף לשמועות: מודעה רשמית של החברה שפורסמה באתר מעידה על כך ש-Tesla, יצרנית המכוניות החשמליות הנחשקות ביותר בעולם, בדרך לישראל

תמונה: טסלה

עכשיו זה רשמי: החברה שנחשבת לגביע הקדוש של הרכבים החשמליים, והצליחה לייצר לא מעט שערוריות והחלטות שנויות במחלוקת במהלך השנים, בדרך לישראל. הפעם לא מדובר בספקולציות, שמועות או הדלפות, אלא במהלך פומבי ראשון שמוכיח שטסלה (Tesla) בדרך לסניף ישראלי ראשון.

בקרוב: העובד הישראלי הראשון של טסלה

באתר הרשמי של טסלה עלתה מודעת דרושים חדשה המחפשת אחר מועמדים לתפקיד Country Manager לישראל. מדובר במשרה מלאה, והמועמד אשר יבחר לתפקיד יצטרך להיות על הקו בין פאלו אלטו לתל אביב, שם החברה צפויה להקים משרדים חדשים. לדברי טסלה, תפקיד המנהל הוא לנהל את כל הפעילות של טסלה בישראל לרבות שירות, מכירות ומשלוחים בתחומי ישראל, ובגיוס של מנהלים נוספים. כך שנראה שזהו ממש לא הגיוס האחרון של טסלה בישראל.

מעכשיו גיקטיים גם בטלגרם מעכשיו גיקטיים גם בטלגרם להצטרפות לערוץ הטלגרם שלנו לחץ כאן

למשרה הנוצצת, טסלה לא דורשת שום תואר יוקרתי, אלא ניסיון בניהול עסקים בשווקים חדשים, קשרים עם בכירים בממשלה, ושלל יכולות צפויות וקלישאתיות כמו ״רעב להצלחה״, ״יצירתיות ויכולת לעבוד בקצב מהיר״. אם אתם מרגישים שיש לכם את זה, טסלה מאפשרת הגשת מועמדויות דרך האתר שלה.

לטסלה יש לא מעט אתגרים בישראל בדרך להשקת שירות מספק: אחד הפיצ׳רים החשובים ביותר עבור בעלי מכוניות טסלה הוא ללא ספק תחנות ה-Super-Charge המאפשרות טעינה מהירה של הרכבים כאשר הם זקוקים לטעינה של סוללות הרכב. טסלה תצטרך לפרוס תחנות טעינה במיקומים חכמים ברחבי ישראל, כאשר כיום לא קיימות אפילו מספיק תחנות בסיסיות לטעינת רכבים חשמליים. ככל הנראה, יהיה הכי מעניין לראות האם טסלה תצליח לשכנע את משרד התחבורה לאפשר הפעלה של היכולות האוטונומיות של הרכבים שלה גם בתחומי ישראל.

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

39 תגובות על "רשמית: טסלה בדרך לישראל"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
ASD
Guest

כי אין כמו לעמוד בפקק ברכב חשמלי סמי אוטונומי. גם יחסוך כסף על דלק וגם לא ידרוש מאמץ לעשות גזברקסגזברקס 70 פעם בדקה.

מישהו
Guest

אתה צוחק אבל אם אתה יכול לקרוא משהו תוך כדי זה רעיון לא רע…

ASD
Guest

לא צחקתי בכלל ¯_(ツ)_/¯

בצל חשמלי
Guest

בגדול לא צריך רכב אוטונומי בשביל זה….
היום גם רכבים עם קרוז קונטרול אדפטיבי עושים את זה.
תשלב את זה עם מנוע חשמלי (ברכבים חשמליים 100% או היברידים) ויש לך 0 פליטת מזהמים ו 0 התעסקות עם גזברקסגזברקס כמו שאתה אומר.

מישהו
Guest

מה נראה לך החשמל נוצר יש מאין? אין דבר כזה 0 פליטת מזהמים. אפשר להרחיק את הפליטה ממרכזי אוכלוסיה ולייצר חשמל באנרגיות מזהמות. גרעין הוא די אופטימלי למעט טיפול בפסולת אם הוא בטוח, ולכן לא תהיה בארץ 0 פליטת מזהמים.

ירון
Guest
אלי
Guest

אנרגיה סולארית מזהמת בתהליך הייצור והתחזוקה.
הפאנלים לא עשויים מאבקת פיות.
האנרגיה הנקייה, הזולה והבטוחה ביותר היא אנרגיה גרעינית.

אלעד
Guest

הטעינה המהירה היא ממש לא הכרח בישראל.
ישראל מדינה קטנה. טעינה רגילה תספיק להגיע לאילת כמעט מכל מקום.
מכיוון שהמתח החשמלי בישראל הוא 220, ומנגנון הטעינה של הטסלה הוא מובנה ברכב (בניגוד לכל רכב חשמלי אחר) אז אפשר לחבר את הטסלה לכל שקע 220v פשוט (אם כי רצוי שיהיה לפחות 30 אמפר, שמספק כ 40 ק”מ טעינה בשעה, וטסלה תומכת בטעינה ביתית של עד 80 אמפר!)

אני לא רואה מישהו שיצטרך את הטעינה המהירה עבור נסיעות יומיות…

גבי
Guest

מדובר במהירות ההטענה לא טווח הנסיעה אז איך זה קשור? למה שתשב שעה בתחנת הטענה כל כמה ימים?

בצל חשמלי
Guest

מהירות הטענה לא קשורה לטווח.
לצורך הדוגמא אפשר להשוות את זה לגודל המיכל דלק ברכב רגיל ומהירות התדלוק ממשאבת הדלק בתחנה לתוך המיכל.

כלומר גודל המיכל דלק שלך מקביל לטווח הנסיעה ברכב חשמלי (מודדים אותו בקילומטרים – בדרך כלל מדובר על כמה מאות קילומטרים פר טעינה)
מהירות ההטענה ברכבים חשמליים מקבילה למהירות התדלוק בתחנת דלק.

היום יש לך בתחנות דלק משאבות שמזרימות את הדלק למיכל של הרכב בתוך 2-3 דקות. דמיין לך שהוא היה ממלא לך את המיכל בטפטוף. היה לוקח לך שעה למלא את המיכל. אותו דבר בחשמלי, אתה רוצה ש”ידחוף” את החשמל כמה שיותר מהר לסוללות.

גבי
Guest

בדיוק. וכמובן שלא מדובר פה על הטענה ביתית, כי לרוב האנשים אין חניה פרטית או בית פרטי לצורך העניין. גם הטענה בעבודה לא תהיה לרוב הנהגים כנראה.
מדובר במקביל לתחנות דלק – וכן, עם רכב רגיל תדלוק לוקח 2 דקות, ורצוי מאוד שעם רכב חשמלי זה יהיה דומה לזה – אחרת נצטרך לתכנן את השבוע סביב ההטענה…

Song
Guest

אני בספק שלאדם שיוכל להרשות לעצמו טסלה אין בית פרטי או לפחות חניה פרטית.
לצערנו עדיין לא הגיע היום שטסלה מייצרת רכבים למה שנקרא “הציבור הרחב”…

מישהו
Guest

אם הם רק ימכרו באותו מחיר שהם מוכרים בחול (בתוספת מס, בסדר) בלי תוספת החזירות המקובלת על היבואנים פה זה יהיה יותר זול מרכבים אחרים

ירון
Guest

אתה אופטימי… חחחח
תוסיף בארץ 100% מס, את עליות המשלוח הטיפול והאגרה
ואת זה שאין מוסכים מורשים עדיין בארץ.. היבואן יעשה פה קופה לא קטנה.. הרכב הזה יעלה סביבות ה 150 אלף אם לא יותר..

DubelBoom
Guest

העניין הוא שאין ייבואן. טסלה לא עובדת עם יבואנים, רק מכירה ישירה.
לא אומר שיהיה זול, אבל זה חותך את האדם באמצע שגוזר קופון כלשהו.

ליאור
Guest

אין מצב.
הדגם הבסיסי עולה 39 וחצי אלף דולר, כלומר 138 אלף ש”ח, תוסף 100% מיסים (מס קניה ומעמ) ואתה כבר ב-280 אלף.
רוב עלות הרכב בארץ היא מיסים, לא רווח של היבואן.

ארצברג
Guest

בדוק שוב כמה מס יש על רכב חשמלי (רמז, יש לך אפס מיותר בחישוב…).

גבי
Guest

זה הולך להשתנות בינואר הקרוב. כנל היברידי.

איתמר
Guest

רק היברידי. חשמלי מלא נשאר (בינתיים) עם אותה הנחת מס שהייתה עד כה.

מישהו
Guest

כי כמעט ואין, ברגע שיהיה יעלו גם את המס על זה

איילון
Guest

על רכב חשמלי המס הוא 10 אחוז בלבד

חד כתער
Guest

מחיר בארץ- 300 אלף
לא כולל מעמ
לא כולל אגרת חשמל לרכב- יגיע במקום הדלק
לא כולל אגרת נסיעה ברכב אוטומט- גם יגיע

וואט
Guest

הזוי זה אומר שיש על הרכב 117% מס

יניב
Guest

מצאתי את הרכב הבא שלי

מישהו
Guest

אתה יכול ללכת כבר עכשיו לרשות המיסים ולשלם 100% מס מערך הרכב .

מורן
Guest

One man one riot

ירון
Guest

אנחנו מתלהבים ממכונית שהמדינה כנראה לא תשתף פעולה עם ההטמעה שלה בארץ. זה יהיה רכב לעשירים בלבד! המדינה שמה רגליים לרכבים החשמליים בארץ אם באמת היה רצון להכניס את מודל המכונית החשמלית בארץ המחירים היו הרבה יותר זולים והמדינה הייתה מורידה את המס על הרכבים החשמליים ומעודדת את הציבור להטמיע עמדות טעינה מהירה במספר מוקדים בארץ אבל בפועל זה לא קורה. משרד התחבורה עסוק בצמצום מספר הנתיבים בכבישים והגדלת הגודש. ולא דברנו בכלל על מצב הנהיגה האוטונומי של המכונית.. האם המשטרה ומשרד התחבורה יאשרו את הנהיגה האוטונומית.. אחרת כל רכב כזה יקבל קנס

סתם
Guest

המחיר יהיה גבוהה בקנייה אבל העליות הכבדות יבאו בטסט והמצאות רישוי אחרות שיוציאו על מנת לפצות על אובדן מיסי הדלק.

עצלן האוטומטי
Guest

אלון תשמור לי 3 רכבים והשלישי בנמל כן …

מישהו
Guest

בהצלחה עם החזירים בממשלה: בקרוב- מס טעינה, מס רכב חשמלי, ומס אנחנו לא רוצים שעצם קיומו של רכב חשמלי יחסוך לך בדלק נכין נטיל עליו מס של 80%.

דורון
Guest

להקים אולמות תצוגה בארץ

בצל חשמלי
Guest

גם אני התלהבתי כשראיתי את הכותרת….
אבל מדובר בסך הכל במודעת דרושים למשרה אחת בארץ.
זה אומר שהם בוחנים כניסה לשוק הישראלי.
נראה לכם באמת שהממשלה תתן להם להכנס לפה?
כניסה של רכבים כאלו לשוק אומרת הפסדי עתק לממשלה.
כבר עכשיו אנחנו רואים הפחתה של הטבות מס לרכבים חשמליים והיברידים…. למה? כי המדינה רוצה לחלוב עוד קצת מהפרה של הנפט.
בכל העולם מבינים כבר שהכיוון של השוק הולך לחשמל ואפילו שמים דד ליין מבחינת איסור מכירת רכבי בנזין (ודיזל) חדשים. אבל אנחנו הכי חכמים!! אנחנו נלמד את כולם שבנזין הכי טוב!!
פשוט חבורה של לא יוצלחים יושבים שם בכנסת…

מישהו
Guest

אל תדאג. יהיה מס של 150% על חשמל לטעינת רכבים

אדם
Guest

זה לא אם, זה מתי, רכבים חשמליים יכנסו וישלטו על השוק, מדינה חכמה שאכפת לה מזיהום אוויר ובריאות תושביה תגרום לזה לקרות מהר יותר אם זה ע”י הורדה במיסים, יצירה של נתיבים רק לחשמלי או איסור כניסה של רכבים מזהמים למרכזי הערים.
השלב הבא הוא רכבים אוטונומים למניעה של תאונות הדרכים ועלויות מטורפות למדינה ולמשלם המיסים. שלא לדבר על הוזלת עלויות השינוע של סחורה.

טסלה הם החלוצים בשני התחומים (גם אם הם לא אילו שהמציעו את הטכנולגיה). הלוואי שאוכל להרשות לעצמי רכב שכזה יום אחד.

בצל חשמלי
Guest

בלי להעליב אבל אתה תמים מידי.
מילת המפתח בתגובה שלך היא “מדינה חכמה” (עם דגש על חכמה).
האינטרס של המדינה בפועל הוא כסף קודם כל. למה? כי יש תקציב בטחון ששואב מלא, יש חרדים וערבים שעולים כסף, ועוד ועוד ועוד.
הכסף שהמדינה מרוויחה מרכבי בנזין (בצורת מיסים, בצורת מכירת רכבים, בצורת דלק) הוא גדול מידי והם לא מוכנים לוותר עליו.
בגלל זה אתה רואה שמורידים את הטבות המס לרכבים האלה (יהפוך אותם ליותר יקרים ופחות כדאיים ללקוח).
כנראה שהרכבים האלה יהפכו למיינסטרים רק אחרי שהמדינה תמציא איזה מס על טעינה חשמלית שיניב לה את אותו כסף כמו שנכנס לה דרך הדלק.

משה
Guest
החברה מציגה מספר דגמים כיום: מודל S – רכב מנהלים גדול, דגם זה הוא היקר ביותר כרגע ומגיע גם בגירסה ש”לוקחת” פרארי. מודל 3 – זהו הרכב ה”בסיסי” (מתחרה ישירות ברכבים כמו Audi או במוו), עלותו ההתחלתית בארה”ב כ-35,000$. במדינות אחרות מוסיפים על זה מיסי ייבוא. מודל X – מין SUV (וואן) עד 7 מושבים בעל דלתות כנפי שחף מיוחדות בעלות חיישנים. מודל Y – זהו דגם מוגבה של מודל 3 ויש הצופים שהוא יהיה הדגם הנמכר ביותר כאשר ייוצר בעוד מספר חודשים. (ראשי תיבות S3XY, לחדי העין..) יש לציין שהחברה מספקת תשתיות מתאימות ולא רק רכבים, כך שעמדת טעינה… Read more »
מישהו
Guest

טסלה לא תטרח להעביר רגולציות כאן את כל ממה שקשור לענף הבניה. הכל פה תואם אירופה והרבה יותר יקר וממוסה. זה לא שווה להם. רכב זה משהו אחר

המעופף במים
Guest

אני לא יודע מאיפה המחירים האלה? חבר שלי קנה לו ולאשתו כל אחד כ 100000$ וזה היה לפני שנה או יותר

optimistic
Guest

מאמין שיבואני הרכב, שמרוויחים היום סכומי עתק ונמצאים חזק מאוד בלובי הכנסת, יעשו כל בשיכולתם למנוע מזה לקראת ע”י בירוקרטיה שנציגיהם בכנסת יחקקו.
כולי תקווה שבממשלה הבאה מישהו יתעורר ויבין את המוניטין שהוא יכול להשיג ע”י קידום אנרגיה ירוקה (ומיסוי שונה) קרו ערך כחלון שבנה קריירה מקרדיט כשזה.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: