פרסום ראשון: טסלה חושפת רשמית את המחירים בישראל

החל מ-170 אלף ש”ח: טסלה חושפת את מחירי הדגמים השונים שלה בישראל. החדשות הטובות: המסירה כבר בחודש הבא

אחרי לא מעט דיווחים ושמועות, העלתה הלילה טסלה את אתר המכירות והמידע שלה שמיועד לקהל הישראלי. האתר כולל לראשונה מידע בעברית על הדגמים השונים ואת המחירים של דגמי הבסיס והתוספות השונות האפשריות, ומועד המסירה הוא כבר בחודש הבא.

החל מ-179 אלף ש”ח

הדגם הזול ביותר שטסלה תמכור בישראל יהיה המודל 3 בגרסת הבסיס שלו, שיעלה 169 אלף ש”ח או כ-179 אלף ש”ח כולל מיסים. מדובר במחיר נמוך משמעותית מהמחיר שדווח והוערך עד עתה, שהוערך ב-300 אלף ש”ח לדגם הבסיסי. אמנם מדובר במחיר הגבוה יותר מהמכוניות המשפחתיות הפופולריות ביותר כמו היונדאי איוניק וטויוטה קורולה, שעולות כ-140-150 אלף ש”ח, אולם מדובר כמובן בחווית נהיגה ושימוש אחרת לגמרי.

בין היתר כוללים כל הדגמים הבסיסיים של טסלה מפרט בסטנדרט גבוה ממה שמציעות המכוניות המשפחתיות האחרות. בין היתר תקבלו מושבים מושבים ברמת גימור פרימיום, המושבים הקדמיים מחוממים ומתכווננים עם 12 כיוונים; מערכת אודיו עם 14 רמקולים, סאב-וופר אחד ו-2 מגברים. בנוסף מציעה טסלה הטבה לשנה – קישוריות פרימיום – שכוללת מפות לוויין עם הדמיה של תנועה חיה; הזרמת מוזיקה ומדיה דרך חיבור האינטרנט ברכב; קבלת עדכונים בתדירות גבוהה יותר דרך אינטרנט סלולרי
דפדפן אינטרנט; מנורות ערפל LED. בנוסף, כולל הדגם הבסיסי גם קונסולה מרכזית עם אחסון, 4 יציאות USB, ותחנת עגינה לטעינה אלחוטית לשני סמארטפונים; גג זכוכית כהה עם הגנה מפני קרני UV ואינפרא אדום; מראות צד מתקפלות ומתחממות חשמלית עם עמעום אוטומטי; ופרופילי נהגים מותאמים אישית.

חדשות טובות נוספות הן מועד האספקה המשוער – כבר החודש הבא. דגם הבסיס מציע טווח נסיעה של 448 ק”מ עם מהירות מירבית של 225 קמ”ש והאצה מ-0 ל-100 קמ”ש ב-5.6 שניות. גרסת ה-Long Range של המודל 3, שמציעה טווח נסיעה של 580 ק”מ, מהירות מירבית של 233 קמ”ש והאצה מ-0 ל-100 קמ”ש ב-4.4 שניות תעלה כ-220 אלף ש”ח; ולבסוף, גרסת ה-Performance, שמציעה טווח נסיעה של 567 ק”מ בין טעינות, מהירות מירבית של 261 קמ”ש והאצה מ-0 ל-100 קמ”ש ב-3.3 שניות – תעלה כ-251 אלף ש”ח. כמו כן, שימו לב שהמחיר הוא למכונית הלבנה. צבעים נוספים כמו שחור, כחול או אפור כוללים תוספת שנעה בין 4,000 ש”ח ועד 12,000 ש”ח – תלוי בדגם ובצבע.

כרגיל בטסלה – אפשרויות ההתאמה האישית מגוונות וכוללות למשל גלגלי ספורט, וו גרירה (עד 1,000 ק”ג), שינוי עיצוב הפנים לשחור ולבן ועוד – אפשרויות שכוללות כמובן תוספות שונות למחיר.


כך נראה מרכז השירות והמכירה של טסלה בישראל


יש Autopilot, אבל על נהיגה אוטונומית תצטרכו לשלם

כידוע, טסלה מציעה אפשרויות רבות לשידרוג – שרובן ככולן הן שידרוג ברמת התוכנה.

המכוניות מגיעות כסטנדרט עם Autopilot, סט הפיצ’רים שמאפשר לרכב לנסוע בנתיב הדרך בלי לסטות; וכן האצה ובלימה אוטומטית כאשר רכבים והולכי רגל נכנסים למסלול הנסיעה. עם זאת, אם תרצו ליהנות מיכולות הנהיגה האוטונומית המלאות של טסלה – בהנחה שהיא תקבל אישור של משרד התחבורה – תאלצו להיפרד, לכל הפחות, מ-37,500 ש”ח. בתמורה תיהנו מיכולת נסיעה אוטונומית בכביש מהיר, חניה אוטונומית בניצב ובמקביל ומעבר נתיב אוטומטי בכבישים מהירים. על פי החברה, בקרוב גם יוצעו בישראל יכולות אוטונומיות נוספות כמו זיהוי ותגובה לרמזורים ותמרורים, נסיעה אוטונומית ברחבי העיר ויכולת הזימון – Summon – במסגרתה הרכב שהחניתם בחניון מגיע עד אליכם בנסיעה אוטונומית איטית עד למקום שבו אתם עומדים.

מודל S החדש עם הגה דמוי תא טייס

עוד מציעה טסלה בישראל את דגם היוקרה שלה, מודל S. שמחנו לראות שהדגם החדש שיגיע לישראל הוא זה שנחשף לפני מספר ימים בלבד וכולל כמה שינויים עיצוביים דרמטיים. השינוי הבולט הוא ההגה דמוי מוט טיסה – ואינו כולל את מוטות המגבים והאיתות. במקום זאת, כל המתגים מוטמעים בצורת כפתורים על גבי ההגה עצמו. שינוי נוסף שכולל דגם היוקרה של טסלה הוא שמסך השליטה והמולטימדיה של החברה הוא אופקי וכולל מסך ענק. חוץ מהמסך הזה, כולל מודל S החדש גם מסך עם נתוני נהיגה מאחורי ההגה ומסך מולטימדיה לנוסעים במושב האחורי.

דגם הבסיס של המודל S הוא דגם ה-Long Range הדו-מנועי, שמציע טווח נסיעה דמיוני של 663 ק”מ בין טעינה לטעינה; מהירות מירבית 250 קמ”ש והאצה מ-0 ל-100 קמ”ש ב-3.2 שניות. מחיר הדגם הזה הוא 420 אלף ש”ח כולל מיסים.

דגם ה-Plaid שכולל 3 מנועים ומציע טווח קטן יותר של 628 ק”מ, מציע מהירות מירבית של 322 קמ”ש והאצה מ-0 ל-100 קמ”ש בזמן מטורף של 2.1 שניות. כל הטוב הזה יעלה לכם 644 אלף ש”ח.

דגם ה-+Plaid, דגם הטסלה המהיר ביותר שיוצע בישראל, כולל למעשה את הטוב שב-2 העולמות עם טווח נסיעה של 837 ק”מ בין טעינה לטעינה, מהירות מירבית 322 קמ”ש – ותחזיקו חזק – האצה מ-0 ל-100 קמ”ש בפחות מ-2.1 שניות. דגם ה-+Plaid יעלה לכם כ-739 אלף ש”ח – כולל מיסים – לא כולל תוספות.

ויש גם קרוסאובר

דגם נוסף שצפוי להיות פופולרי – בקרב מי שיוכל לעמוד בעלות כמובן – הוא המודל X, הקרוסאובר של טסלה, שיוצע ב-2 גרסאות: דגם ה-Long Range עם טווח נסיעה של 580 ק”מ, מהירות מירבית 250 קמ”ש והאצה מ-0 ל-100 קמ”ש ב-3.9 שניות. דגם הבסיס יעלה לכם כ-446 אלף ש”ח; ודגם ה-Plaid, תלת המנועי, שמציעה טווח נסיעה מצומצם יותר של 547 ק”מ, אבל מציע מהירות מירבית של 262 קמ”ש והאצה מ-0 ל-100 קמ”ש ב-2.6 שניות בלבד – שיעלה לכם כ-644 אלף ש”ח, עם מיסים וללא תוספות.

כל המידע והפרטים זמינים עכשיו באתר טסלה החדש בעברית.


תודה ל-ATCRM, קורא גיקטיים וחבר בקבוצת גיקטיים דיבורים בטלגרם על הטיפ הראשוני.


על המפה

החברה גם עדכנה את המפה שכוללת את נקודות ההטענה המהירה – Superchargers – ונקודות השירות והמכירה. בין היתר הוסיפה החברה את מרכז המכירות בקניון רמת אביב ואת מרכז השירות בפתח תקווה. אם תזדקקו לתיקוני פחחות וצבע, ניתן לראות שטסלה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת שגריר הישראלית, שתבצע את התיקונים ברשת המוסכים שלה.

עם זאת, אין עדיין שינוי במיקומי ההטענה המהירה של החברה שכרגע מתוכננים לחיפה, תל אביב, באר-שבע ואילת. כזכור, טעינה מהירה בדגם השלישי של ה-Supercharger מאפשרת טעינה של הרכב בפחות מ-10 דקות, זאת לעומת הטענה רגילה ביתית שאורכת מספר שעות.

 

 

 

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים. יש לכם רעיון לכתבה? טיפ סודי? הדלפה? מחכה לכם ב-yaneev@geektime.co.il

הגב

19 תגובות על "פרסום ראשון: טסלה חושפת רשמית את המחירים בישראל"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
השם שלי קצר מידי
Guest
השם שלי קצר מידי

מוזר. איפה מודל Y?
אני מניח שהוא בbackorder כלכך כבד שאין מלאי לישראל.

אדם
Guest

ויש ליסינג?

בצל חשמלי
Guest

תאמת? מפתיע לטובה.
לא ש180 אלף שקל זה זול, אבל זה מחיר די הוגן ביחס למחירי חזירות שאנחנו רגילים…

הבעיה זה נקודות הטעינה.
מי שנתקל כבר יותר שבבניינים מתחילים להתקל במגבלה של נקודות טעינה פרטיות (שמחוברות לתשתית של הבניין – והרי התשתית הזאת לא יכולה לספק נקודות טעינה כאלו לכל דייר…)
ונקודות ציבוריות אין עדיין הרבה.
אבל זה בהחלט צעד בכיוון הנכון!! הלוואי שילך להם טוב כדי שיביאו עוד דגמים ועוד מותגים

מוגי
Guest

עם 180 אלף אני לא חושב שזה ילך טוב, במיוחד לאחר כל הסגרים והמצב הפיננסי אצל האזרחים.

ש.ש.
Guest

התחרפנתם?
תתקנו את הכתבה מיד!
המחיר לא כולל את המיסים!!!

סרגיי
Guest

אחי

MISIM.jpg
אייל
Guest

המס על רכבים בארץ הוא קרוב ל 80 אחוז איך זה שהמס הוא רק 9000 ?

מאור
Guest

מס מופחת לרכב חשמלי

עני מידי בשביל שם
Guest
עני מידי בשביל שם

שיט איזה חמור אני. בדיוק קניתי את הi10 שלי לפני כמה חודשים…. למה לא חיכיתי קצת!!!

Man
Guest

Amazing

איציק
Guest

אני מניח שזה לר כולל עמדת טעינה. מה המשמעות הכספית של עמדת טעינה בבית פרטי ?

ששש
Guest

איך מטעינים אותו בבית? מקבלים עמדת טעינה?

אייל
Guest

יש לו חיבור usb ואתה יכול להטעין אותו גם דרך הטלפון

משתמש אובונטו
Guest

בזמנו כמה חברות רכשו את הפטנטים והIP של בטר פלייס. אפשר להשתמש בעמודי טעינה שלהם + חומרה ותוכנה לניהול הצריכה כדי להקים עמדות ציבוריות בתשלום.

יהושע
Guest

אפשר גם לחבר את האוטו לתפוח אדמה

יוכי
Guest

מס רכישה בישראל הוא 83% ומס יוקרה לרכבים מעל 300 אלף הוא עוד 20%
אז איך המס על מודל 3 כל כך נמוך?
לא הגיוני

משה
Guest

מה האינטרס של טסלה להיכנס לשוק מצומצם כל כך?

יהושע
Guest

זה דווקא שוק טוב -מדינת אי שלא דורשת הרבה עמדות הטענה במקומות נידחים.
בגלל זה הכישלון של שי אגסי ובטר לפייס כל כך עצוב.
גייס ים כסף בשביל להביא לארץ רנו מגאן שאף אחד לא רצה ובעלות אחזקה גבוהה. האגס נפל רחוק מהעץ.

Foo
Guest

יש למישהו רעיון למה המחיר של הרכב יקר יותר ב-60,000 שקל יותר מהמחיר בארה”ב? רק בגלל הובלה?

wpDiscuz

תגיות לכתבה: