לראשונה: טסלה מאפשרת נהיגת מבחן בישראל
מעכשיו תוכלו לקחת טסלה לסיבוב ואז להחליט האם לרכוש. מקסימום, ייצא סלפי מגניב
מאז שהחלה את פעילותה בישראל בתחילת השנה, נהנתה טסלה ממכירות וביקושים מפתיעים, כשאלפי ישראלים כבר התחדשו במכונית החשמלית ואלפים אחרים מחכים למשלוחים שיגיעו בחודשים הקרובים. מה שבעיקר מפתיע הוא שרבות מהרכישות הללו נעשו מבלי שהרוכשים נהגו ברכב ולו שנייה אחת. אבל לא עוד: מעכשיו מאפשרת טסלה לכל אחד להתנסות בנהיגת מבחן בכבישי ישראל ואז לקבל את ההחלטה על הרכישה.
30 דקות על טסלה מודל 3
על פי האתר של טסלה ישראל, נסיעת המבחן תיעשה ב-Model 3 – אם כי החברה לא מפרטת באיזו גרסה מדובר (גרסת ה-SR, LR או Performance). נסיעת המבחן תיארך כ-30 דקות והיא מוגבלת לנהגים בגיל 24 ומעלה.
בחברה מסבירים שלמרות שאפשרי לבצע נסיעת מבחן ללא תיאום מראש – פשוט על ידי הגעה פיזית לחנות הפופ-אפ בקניון רמת אביב – מומלץ לקבוע מראש בטופס באתר. לא ברור האם נסיעות מבחן יבוצעו גם ממרכז השירות של החברה בפתח תקווה.
כרגע, החברה לא מתחייבת על לוח זמנים, ולצערנו לא ניתן לקבוע מועד ושעה ביומן מקוון. במקום זאת, אתם צריכים להשאיר פרטים ולהמתין ל-Tesla Advisor, נציג השירות והמכירה של החברה, שייצור איתכם קשר ויתאם את הנסיעה.
צפו: בדקנו איך זה לנהוג עם טסלה בישראל
מאז ההשקה הרכה בישראל, זכתה החברה לביקוש חסר תקדים בעולם הרכב – בוודאי ליצרנית רכב חדשה בארץ, בקטגוריה חדשה לגמרי, שלא השקיעה שקל בשיווק. בחודש יוני האחרון נמסרו כ-1,900 רכבי טסלה בישראל, מה שהוביל את Model 3 למקום השני ברשימת עשרת דגמי הרכב הפופולריים ביותר (חשמלי ובנזין), כשלפניו בהפרש לא גדול במיוחד נמצא רק טויוטה קורולה.
הגב
14 תגובות על "לראשונה: טסלה מאפשרת נהיגת מבחן בישראל"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
רכב חדשני אבל זבלה… עם המון תאונות ומחשב רכב חכם מדי. רכב מסוכן. טסלה הלכו צעד אחד קדימה מדי. המחיר סביר יחסית אבל הסיכון עצום. עדיף לא להפעיל את המערכות החכמות של הרכב.
אין לו ״המון תאונות״. הטייס האוטומטי רחוק משלמות אבל זו אופציה שאתה לא חייב לרכוש ולהפעיל.
לרכב יש דירוג גבוה במבחני ריסוק אז הוא ממש לא מסוכן. אתה מבלבל בין הבעיות במערכת חכמה אחת ובין הרכב עצמו. שים לב שאין מערכת כזו ברכבים אחרים היום אז לא לרכוש את זה זו בהחלט אופציה סבירה.
"רכב חדשני אבל זבלה"- מה עם איזה גילוי נאות?
מי שמתנסח בסלנג של שנות ה80 יכול להיות שעדיין מעדיף את שנות ה80 עם החיפושית הניצחית שעדיין דוהרת על הכבישים, ועוד כהנה וכהנה, ככה זה לפקוח עיניים ולהמשיך קדימה וגם אין עדיין נתונים להשוואה, ואם יש לך כאלה נשמח שתחלוק עם הכותב של הכתבה ושנוכל גם אנחנו להנות ולהגיע לתובנות
יש לך נתונים להשוואת כמות תאונות של טסלה לעומת רכבים אחרים שנשלטים ע"י אדם בלבד ללא "מערכות חכמות"?
פשוט קישקוש. נהגי טסלה שמפעילים FSD מעורבים בעשירית התאונות לקמ ואלו שמפעילים אוטופיילוט הסיכוילעבור תאונה הוא שליש לקמ נסיעה. 4 הדגמים של טסלה הם גם 4 הדגמים שקיבלו את ציוני הבטיחות הטובים בעולם! טסלה פוגעת ומשבשת את תעשיית הרכב ולכן מופצים נגדה המון ידיעות כזב
מצחיק לראות את העליהום… מישהו בסך הכל כתב את האמת: מדובר ברכב זבל עם המון תקלות מחשב ואיכות הרכבה גרועה. בנוסף הרכב סובל מפגמים מהותיים כמו חום שנכנס לרכב מהגג השקוף שאין לו כיסוי, פתיחת חלונות ודלתות מתוך המחשב – מסורבל בטירוף.
ok boomer
מיקי ! אתה ממש לא יודע, לעניין "הזבל", זו דעתך, סקרים בארה"ב חושבים אחרת, גם בעניין אמינות,פתיחת חלונות ודלתות, זה לא מהמחשב זה כמו ברכבים אחרים, לא מסורבל, היה חכם יותר מצדיך גם לבצע סיבוב על טסלה לפני שתשמיץ לחינם, מצד שני כמות הרכישות מעידה על טסלה יותר ממך…..
אני אמכור את נשמתי לשטן להפרד מהמוסכים . תעשו הרבה יותר עמדות הטענה בקניונים ובגרנדים עם הזמנה מראש .
א' יש כבר כמה וכמה עמדות הטענה, ואם היית טורח להסתכל 5 שניות באתר שלהם היית רואה שבחודשים הקרובים הכמות תשולש (ואני ראיתי עמדות שבבנייה והן בכלל לא מסומנות ככאלה שייפתחו בקרוב, למשל בעפולה ולא כתוב שיהיה שם בכלל).
ב' אתה בכלל אמור לרוב להטעין בבית שלך, וכשתצטרך להטעין בחוץ בשביל נסיעות ארוכות – יש מספיק עמדות הטענה מהירה.
ג' מה אכפת לך "ליהפרד" ממוסכים בדיוק? אם היית טיפה בודק על הרכב, היית מגלה שכמעט אף פעם לא צריך בכלל ללכת למוסך, וחצי מהעבודות שצריך אפשר להזמין עד לבית. טענה מטופשת לחלוטין שמצביע על בורות וחוסר ידע, כמו חצי מהאנשים בטוקבקים פה.
אם היו קוראים לרכב טויוטה מישהו בכלל היה קונה רכב כזה ב 200 אלף שקל. הכל פלצנות. תקנו את הסמל ב 200 שקל ותדביקו בחזית הרכב שלכם. עוד מעט יהיו בכל התחנות עמדות טעינה בעשר דקות. אבל לא הייתי ממליץ זה רכב עם קרינה וסכנת התלקחות כמו כל החשמליות. סכנת אובדן שליטה ותאונות. הסוללה עולה מאה אלף שקל ומחזיקה שמונה שנים.מזהמת כי צריכה תחנות כח מזהמות והסוללות נטמנות באדמה. חכו למימן הדלק הכי נקי.
כמה קשקוש בתגובה אחת. כמה השמצות ה ישמור. סתם לזרוק מילים בלי להבין דבר.או כי אתה חושב. לך תלמד קודם. בדקת כמה רכבי בנזין מתלקחים? אז אגיד לך שיותר מרכב חשמלי. יש בדיקות ריסוק היום. מקדימה ואחורה. רוכבי בנזין יש סיכוי גדול יותר מחשמלי. בנוגע לקרינה זה גם קשקוש ללא הוכחות.
סוללה לא מחזיקה 8 שנים. אלא האחריות ל8 שנים. יש רכבים עם מעל 500 אלף ק"מ ושהסוללה איבדה 5-10% מיכולת הטעינה שלה.
מימן זה ממש לא הפתרון. תקרא קצת ותבין.
אז תפסיק עם ההשמצות סתם בלי לדעת. ממש מעצבן.
למה אנשים כמוך לא עוצרים לשאול את עצמם למה נהייה לטסלה שם מלכתחילה? מה זה נראה לך, ספינר? תרד לקרקע המציאות, תתחיל לבדוק במקום לנחש או לקרוא דעות של אחרים.
בחייך זומזום טסלה, תעשו גם אחת נוחה למגורים כה לא נצטרך לרכוש או לשכור דירה מסריחה עם גו'קים ב-5000 שקל במדינה המחורבנת הזאת.