טסלה מציעה: מינוי לנהיגה אוטונומית בתשלום חודשי
במקום לרכוש מראש חבילה יקרה, המשתמשים של Tesla יוכלו לרכוש מינוי חודשי ולהתנסות בפיצ'רים האוטונומיים של החברה – ללא התחייבות
אחרי המינוי שלכם לספוטיפיי, נטפליקס וגיבוי בענן, עכשיו תוכלו לרכוש מינוי גם מטסלה. אחרי שנים של הבטחות ודחיות, טסלה סופסוף השיקה את פיצ'רי הנהיגה האוטונומיים שלה בפורמט של מינוי חודשי. המחירים לא זולים כמו אלו המינויים האחרים שיש לכם בחיים, אבל זו אלטרנטיבה הרבה יותר טובה ממה שטסלה הציעה עד כה.
מה חדש, מה היה עד עכשיו ולמה זה כל כך משמעותי למשתמשים?
המינוי החודשי החדש שהגיע בשקט בעדכון למשתמשי טסלה מאפשר להם להשתמש בכל היכולות האוטונומיות במחיר של 199 דולר בחודש. המינוי החדש יתמוך בפיצ'רים כמו ניווט באמצעות אוטופיילוט, שינוי נתיב אוטומטי, חנייה אוטונומית, עצירה ברמזורים ובשלטי עצור, ובפיצ'ר ה-Summon שמאפשר לכם לקרוא לרכב מהחניה, כדי שהוא יגיע ישירות אליכם. משתמשים שרכשו את חבילת ה-Enhanced Autopilot בעבר יוכלו לרכוש את המינוי במחיר זול יותר של 99 דולר לחודש.
משתמשי טסלה מקבלים מספר פיצ'רים אוטונומיים שאפויים לכל רכב, כמו מערכת אוטופיילוט ומניעת תאונות, אך זוהי מערכת יחסית מוגבלת שבעיקר שומרת על נתיב הנסיעה, מהירות הנסיעה ומרחק מרכבים. טסלה הציעה עד כה (ועדיין מציעה) למשתמשים לשדרג את הרכב שלהם עם חבילת "יכולת נהיגה עצמית מלאה" (או "Full Self-Driving Capability" בניכר).
טסלה שיחררה גירסה חדשה לנהיגה האוטונומית שלה. מאסק לנהגים: ”בבקשה, תהיו פרנואידים”
החבילה הזאת בעצם מציעה את אותם הפיצ'רים של המינוי החדש, אבל היא מוצעת במחיר די משמעותי: 37,500 שקלים בישראל, או 10,000 דולר בארצות הברית. משתמשי טסלה שרכשו את חבילת השדרוג ליכולות האוטונומיות, בעצם רכשו אותו לרכב עצמו, ולא למשתמש שלהם בטסלה, כך שאם הם רוכשים רכב חדש, הם תיאורטית היו צריכים לרכוש לו חבילת נהיגה אוטונומית חדשה ולשלם שוב סכום כסף נכבד. לא ברור בשלב הזה האם המינוי החדש ינדוד בין רכבים של אותו משתמש, אבל גם במקרה שלא, ניתן פשוט לבטל אותו ולרכוש מינוי חדש לרכב אחר.
חישוב מהיר יראה לכם שגם במקרה הזה, המינוי החודשי לא ישתלם בהכרח למי שמתכנן להשתמש בפונקציות הללו לאורך זמן. אם מינוי עולה כ-200 דולר לחודש, יספיקו לכם 50 חודשים כדי להגיע למחיר החבילה המלאה, בהנחה שטסלה לא תעלה את מחירי המינוי במהלך השנים (מה שהיא כמובן יכולה לעשות מתי שהיא רק חושקת בכך). עם זאת, שיטת מינוי מאפשר למשתמשים לרכוש את פונקציות הנהיגה האוטונומית למשל לפני טיול ארוך, או פשוט לנסות את הפונקציות בבעצמם לפני שהם מתחייבים לשלם עליהן מחיר מלא, בטח כאשר חלקן עדיין נמצאות בבטא מתקדמות.
פנינו לטסלה כדי להבין האם המינוי החדש יושק גם בישראל, באילו מחירים ואילו פיצ'רים יהיו זמינים. נעדכן את הכתבה לכשתתקבל תשובתה.
הגב
6 תגובות על "טסלה מציעה: מינוי לנהיגה אוטונומית בתשלום חודשי"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
חיים בסרט שהם יגיבו לכם… טסלה לא יוצרת קשר עם התקשורת
אני אשאר עם האוטו הידני. זה בסדר.. אולי הדלק יקר אבל האוטו נוסע בלי חשבון חודשי של 200 דולר. הדלק עולד 300 שקל אבל נוסע כמעט 800 ק"מ למיכל.
שיהיה בהצלחה עם התביעות הייצוגיות ולקוחות נוטשים..
כתבו כאן משהו מאוד מעניין , אם אני משלם בתהליך הרכישה על השירות ובעצם רוכש אותו רכב שלי אז אני משלם מיסים כמו שמשלמים על רכב על החלק היחסי .
אם זה שירות האם המיסוי הוא אותו הדבר ? או פשוט מע"מ כמו כל שירות אחר
מע"מ – כמו כל שירות אחר.
כמו שתקנה שירות רחיצה או גרירה לרכב.
המחוקק הישראלי לא עד כדי כך מתקדם…
זה הרבה יותר משתלם אם אתה מתכונן להחליף בחדש אחרי שנה שנתיים. לא תקבל 37K יותר כי לרכב יש FSD