ותודה לקורונה: סטארטאפ התמיכה מרחוק TechSee גייס 30 מיליון דולר

במקום ביקור של טכנאי: הטכנולוגיה של TechSee מאפשרת לחברות להעניק ללקוחותיהן תמיכה טכנית ויזואלית באמצעות הסמארטפון. מאז הקמתה גייסה החברה 54 מיליון דולר

מקור: TechSee

בזכות החיסכון בזמן, משאבים, כח אדם ודלק, תמיכה מרחוק היתה מאז ומתמיד השאיפה של חברות שמספקות שירותים שונים לצרכנים. בשנה האחרונה קיבל התחום דחיפה גם ממשבר הקורונה והסגרים והריחוק החברתי בעקבותיו. עתה מודיע סטארטאפ התמיכה מרחוק הישראלי TechSee כי השלים סבב גיוס שלישי בגובה 30 מיליון דולר. את הסבב הובילו במשותף OurCrowd‏, Salesforce Ventures ו-TELUS Ventures, והשתתפו בו גם המשקיעים הקיימים Scale Venture Partners ו-Planven Entrepreneur Ventures.

פתרון פשוט אך חכם מאוד

TechSee (טקסי) מאפשרת לצוותי תמיכה ושירות לקוחות להעניק תמיכה מרחוק ללקוחות באופן ויזואלי באמצעות הסמארטפון שלהם. הפלטפורמה רלוונטית לטיפול בתקלות, אבל לא רק; תמיכה שכזו רלוונטית גם למכירות מוצרים חדשים, או הדרכה והתקנה של אלו. על מנת להתחיל בליווי על הלקוח להיכנס ללינק ספציפי דרך הדפדפן בסמארטפון שמאפשר לנציג השירות לאבחן במדויק את התקלה או הצורך. לאחר מכן, נעשה שימוש בטכנולוגית AR על מנת להנחות את הלקוח בדיוק כיצד עליו לפעול על מנת לטפל בתקלה.

TechSee הוקמה ב-2015 על ידי איתן כהן, שמשמש מנכ”ל החברה; אמיר יופה, ה-COO; ופרופסור גבי סרוסי, המדען הראשי של החברה. היא פועלת ממשרדיה בתל אביב, ניו יורק ובמדריד, וסך הגיוסים שלה, מאז הקמתה, עומד על 54 מיליון דולר. בין הלקוחות של החברה ניתן למנות את Vodafone‏, Orange‏, Liberty Global‏, Accenture‏, Hitachi ו-Lavazza, ולאחרונה, הודיעה החברה על הסכם עם חברת Verizon במטרה ליישם פתרונות תמיכה חזותית ללקוחותיה.

בתגובה לגיוס מסר איתן כהן, מנכ”ל TechSee: “הדרישה לריחוק חברתי בעקבות מגיפת הקורונה, והגידול במספר העסקים העוברים לתחום הדיגיטלי, הביאו לעלייה משמעותית בביקוש לטכנולוגיות שירות לקוחות ללא מגע”. כהן הוסיף: “טכנולוגיית האוטומציה הויזואלית שלנו נמצאת בלב ההתרחשות, וכעת אנו עדים לעליה אקספוננציאלית במומנטום, שכן עסקים רבים מבקשים להקטין את העלויות שלהם ולשכלל את חוויית הלקוח נוכח המציאות המורכבת. החזון שלנו הוא להיפטר מהמדריך למשתמש ולהחליף אותו בתמיכה דינמית מבוססת מציאות רבודה”.

רוצים לראות איפה החברים שלכם עובדים? רוצים לראות איפה החברים שלכם עובדים? ללוח מיתוג המעסיק גיקטיים אינסיידר לחצו כאן >

 

 

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים. יש לכם רעיון לכתבה? טיפ סודי? הדלפה? מחכה לכם ב-yaneev@geektime.co.il

הגב

2 תגובות על "ותודה לקורונה: סטארטאפ התמיכה מרחוק TechSee גייס 30 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
יוסי
Guest

יש משהו בסגנון הזה ב Connectwise control
(לשעבר screenconnect). באמת פרקטי ומשמש כעיניים של הטכנאי.

בולי
Guest

לא יכול להחליף אינסטלטורים.
א. לא ניתן לעקוץ.
ב. לא הצליחו לממש את החריץ.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: