בכירי טכניקולור בביקור בישראל, בוחנים חברות להשקעה

חברת המולטימדיה הצרפתית טכניקולור שלחה מספר בכירים לישראל, במטרה לחפש אחר השקעה בחברות סטארטאפ ישראליות העוסקות בתחום המדיה והבידור.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

נציגים מטעם חברת המולטימדיה הצרפתית טכניקולור (Technicolor SA) הגיעו השבוע לביקור בישראל, כאשר החברה מעוניינת לבצע השקעה בחברות ישראליות ואף בוחנת רכישת חברות המתאימות לפורטפוליו שלה.

מעשירה את התעשייה

במסגרת המשלחת שהגיעה השבוע לישראל, ניתן למצוא את מנכ”ל החברה הצרפתית, פרדריק רוז (Frederic Rose) לצד בכירים נוספים מטעם החברה. במסגרת הביקור מתכננים הנציגים להפגש עם חברות סטארטאפ העוסקות בתחום המדיה, וידאו ובידור, הרלוונטים לתחומים בהם עוסקת החברה הצרפתית.

המטרה של החברה בביקור הנוכחי היא לבחון השקעות פוטנציאליות בתעשיית המולטימדיה הישראלית, לצד בחינת השקעות אסטרטגיות נוספות. ככל הנראה, החברה מעוניינת להשקיע בחברות המסוגלות לתרום לחברה, לשירותיה ולפתרונותיה בתחומי המדיה, המכשירים המחוברים והטכנולוגיה שפיתחה.

בנוסף לסטארטאפים, מתכננת החברה להפגש גם עם מספר קרנות הון סיכון, המדען הראשי, אבי חסון וכמובן עם נשיא המדינה, שמעון פרס. על פי הדיווחים האחרונים, לצד הרצון של החברה להשקיע בחברות הישראליות השותפות לחזונה, היא בוחנת את האפשרות להקים מרכז פיתוח של החברה גם בישראל.

גילי עובדיה, הנספח המסחרי של משרד הכלכלה בחוף המערבי, שלמעשה הוביל וארגן את הביקור הנוכחי, ציין כי “זוהי הזדמנות יוצאת דופן עבור חברת ענק שעד היום לא הייתה לה כל נוכחות בארץ, הרואה בישראל אחד משני מוקדי החדשנות המובילים בעולם. הרצון הבולט של טכניקולור לעשות עסקים בישראל בא לידי ביטוי באמצעות החלטת המנכ”ל רוז, כי צמרת החברה תתלווה אליו לביקור. החברה בוחנת השקעה בחממה של המדען הראשי, ממשקים טכנולוגים עם רקע אקדמי וטכנולוגיות בשלות יותר של חברות סטארטאפ”.

לי אבירם שושני, מנהלת ענף הניו מדיה במכון הייצוא העומדת גם היא מאחורי הביקור הנוכחי ותיאום הפגישות עם חברות הסטארטאפ הישראליות, מוסיפה כי “ביקור טכניקולור משקף את המוניטין שצבר ההיי טק הישראלי בעולם בכלל וטכנולוגיות הניו מדיה הישראליות בפרט מבחינת יזמות וחדשנות טכנולוגית. ביקור זה הוא דוגמא אחת מיני רבות לפעילות השוטפת שיוזם מכון היצוא לקידום חשיפה והנגשת תעשיית המדיה הדיגיטלית בפני חברות בין לאומיות.”

נכון להיום לטכניקולור 8 מרכזים ברחבי העולם, הממוקמים בלוס אנג’לס, לונדון, מונטריאול, טורונטו, פריז, בנגלור, ניו יורק ו-וונקובר. מטרתו של רוז היא למצב את החברה למובילה בכל הנוגע לפיתוח פתרונות בתחום הבידור הביתי, החל מפיתוח אמצעים טכנולוגיים לחיבור ושליטה מרחוק בכל מוצרי החשמל בבית, דרך טלוויזיות חכמות ומרכזי מולטימדיה ביתיים וכלה בטכנולוגיות תמונה ווידאו מתקדמות לשיפור חוויות הצפייה ואיכות התמונה.

החברה מעסיקה למעלה מ-14 אלף עובדים בכלל סניפיה, והיא נחשבת לאחת מהחברות המובילות בשוק המדיה והבידור, כאשר שווי השוק שלה עומד על 2.4 מיליארד דולרים. בנוסף, לפי הערכותיה של החברה, כ-80 אחוזים ממוצרי האלקטרוניקה הביתיים משלבים פטנטים מבית טכניקולור.

במידה ואתם עומדים מאחורי סטארטאפ שאתם מאמינים כי רלוונטי לחברה הצרפתית, תוכלו להפגש עם בכירי החברה שהגיעו לארץ במסגרת Meetup שיתקיים מחר (ב’), בשעה 18:30 במרכז הפיתוח של מיקרוסופט בהרצליה.

וידאו: Technicolor MANIFESTO

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

1 תגובה על "בכירי טכניקולור בביקור בישראל, בוחנים חברות להשקעה"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Gilboa Arik
Guest

Brainster

wpDiscuz

תגיות לכתבה: