הכירו את הישראליות המשתתפות ב-TechCrunch Disrupt

במסגרת אירוע TechCrunch Disrupt המתקיים בימים אלה בסן פרנסיסקו, מתחרות גם שלוש חברות ישראליות על אהדת הקהל והשופטים. בואו להכיר אותן.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

בואו להכיר את שלוש החברות הישראליות שמייצגות אותנו בכבוד בכנס TechCrunch Disrupt, המתקיים בימים אלה בסן פרנסיסקו: SlickLogin, Shine ו-Zula.

תחרות הסטארטאפים הגדולה

בימים אלה מקיים בלוג הטכנולוגיה האמריקני TechCrunch את כנס TechCrunch Disrupt בסן פרנסיסקו. מדובר באחד מכנסי הטכנולוגיה החשובים בעולם הסטארטאפים, המתרחש במספר מקומות שונים בארצות הברית ובעולם. במסגרת הכנס מוזמנים הסטארטאפים להציג את החברה והמוצר שלהם, להכיר סטארטאפים נוספים וכמובן להפגש עם יזמים, אנג’לים ומשקיעים פוטנציאלים – לצד התמודדות על פרסים וצבירת קהל המשתמשים.

המקומות הראשונים עליהם מתמודדים הסטארטאפים עשויים למנף את החשיפה שלהם, להוביל לבסוף למאמצי גיוס וגם לעזור לצבור קהל משתמשים גדול במיוחד, בזכות הסיקור התקשורתי הרחב לו זוכה הכנס. בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית במספר החברות הישראליות המגיעות להציג בכנס, וביניהן ניתן למצוא שמות מוכרים כמו סולוטו, שקטפה את הפרס בתחרות הראשונה שהתקיימה, Do.At ששינתה את שמה ל-Everything.me, חברת BillGuard, שייקר ואחרות.

גם השנה תוכלו למצוא ייצוג ישראלי של שלוש חברות מקומיות הכוללות את SlickLogin, המעוניינת לשנות את חווית ה-Login של המשתמשים, Shine, חברת אבטחה המפתחת טכנולוגיה לחסימת ומניעת התקפות ו-Zula, העומדת מאחורי פיתוח פלטפורמת תקשורת ניידת לצוותים.

slickloginSlickLogin

החברה מנסה לגשר על הפער הקיים בין אבטחת מידע לחווית המשתמש, ועושה את צעדיה הראשונים בשיפור התחום באמצעות הצגת חווית הרשמה, Login, חלקה, מהירה וכמובן מאובטחת. נכון להיום סיסמאות לבדן אינן מספיקות על מנת לשמור על המשתמשים או על המידע שלהם, שכן בדרך כלל אלה בוחרים סיסמאות פשוטות או שאלות זיהוי קבועות שהופכות את תהליך “הפריצה” לפשוט גם עבור משתמשים שאינם מחשיבים את עצמם כהאקרים.

בעיה זו נפוצה גם בקרב חברות וארגונים גדולים, שכתוצאה מכך המידע הרגיש ביותר שלהם הופך לחשוף וזמין עבור כל מי שרק ירצה בכך. המוצר, אותו השיקה החברה בבטא סגורה במסגרת הכנס, מציע פלטפורמה מבוססת ענן המשתמשת בשני גורמי זיהוי, מבלי להכביד על המשתמש עם תהליכים, עמודי נחיתה או פעולות נוספות מלבד הקלדת הסיסמה.

בעוד שזיהוי באמצעות מספר גורמים כבר קיים ונמצא בשימוש בשוק, החברה מסבירה כי ברוב המקרים מדובר על הליך מסורבל הדורש חומרה נוספת, מחיר גבוה מצד אותן חברות וארגונים, תהליך יישום בעייתי וכמובן חווית משתמש בעייתית ולא אידיאלית עבור משתמשי הקצה, עובדי החברה. הפתרון של החברה משתמש במכשירי הסמארטפון של העובדים כאמצעי זיהוי נוסף, כך שהעובדים יכולים לגשת אל המידע שלהם מהמחשב הנייד רק אם מכשיר הסמארטפון נמצא בסביבה.

shineShine

חברת האבטחה, שהשיקה במסגרת הכנס את מוצר האנטיוירוס שלה המיועד למשתמשי אנדרואיד, מציגה הגנה בזמן אמת על כלל המערכות. כלומר, הפלטפורמה המותקנת על מכשיר הסמארטפון או הטאבלט מבצעת ניטור על המערכות של משתמשי הקצה, במטרה לעצור איומים חדשים המתעוררים – בזמן שהאנטיוירוסים האחרים עדיין לא זיהו או אפילו גילו אותם.

המערכת של החברה מסוגלת לנתח כל אירוע המתרחש במכשיר, כך שהמשמעות היא שאינה יכולה לעצור את צעדיה הראשונים של ההתקפה, אך כן מסוגלת לעצור אותה בשלב מוקדם. החברה מציעה גם אפשרות “לרפא” את המכשיר לאחר שההתקפה או האיום זוהו, ובכך למעשה עוזרת למשתמשים לשמור על מכשיריהם והמידע הנמצא בהם. כל זה, אגב, תוך שימוש בפחות מאחוז אחד מה-CPU של המכשיר, כך שאינו פוגע בחווית השימוש או בתפקוד המכשיר.

במסגרת האירוע הבהירה החברה כי היא מעוניינת להגדיר מחדש מהי המשמעות של להיות חברת אנטיוירוס, כך שהמיקוד שלה הוא לא בהגנה על המכשירים, אלא בהגנה על המשתמשים עצמם. המשתמשים יוכלו לנהל את כל המכשירים שלהם ושל בני משפחותיהם מתוך ממשק ניהול אחד, כך שגם במידה ויש נקודה “חלשה” ברשת ממנה ניתן לתקוף, יכולים לזהות ולעצור זאת גם מרחוק.

zulaZula

הרעיון העומד מאחורי המוצר שמפתחת חברת Zula מזכיר מגוון רחב של שירותים הקיימים כיום, המאפשרים לבצע שיחות קול, טקסט או וידאו מבוססי ענן בין מספר רב של משתמשים ללא קשר למדינה, הפלטפורמה או המערכת בה הם משתמשים. אך בניגוד לשירותים הקיימים, כגון סקייפ, Hangouts או אפילו שירות השיחות שמציעה פייסבוק, הפלטפורמה של Zula אינה דורשת פרטי זיהוי כאלה ואחרים מהמשתמשים, שיכולים להתחיל שיחה גם אם המשתמשים האחרים נמצאים על פלטפורמות שונות.

האפליקציה שמציעה החברה מאפשרת למשתמשים להצטרף מיידית לשיחה קיימת, לשוחח על רעיונות, לשתף מידע ואפילו להשתתף בהצבעה ולהוסיף עוד משתתפים באמצעות שיחת ועידה. מדובר על כלי שנועד בעיקר לצוותים לעזור להתנהל עם עובדיהם, גם אם אלה נמצאים בקצה השני של העולם.

כמובן שהחברה מבהירה כי נושא אבטחת המידע משמעותי עבורה, ורק המשתתפים בשיחה יוכלו לצפות באותן הודעות, קבצים ומידע המשותף על ידיהם. החברה מתכננת להשיק אפליקציה סלולרית שתתמוך במערכות ההפעלה הפופולאריות בשוק, כך שלא משנה איזה מכשיר סמארטפון יש לעובדים, – הם יוכלו לקחת חלק פעיל בשיחה, ללא צורך במחשב נייד, וגם אם נמצאים בנסיעה ברכבת.

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: