שיימינג מועיל וחשיפה נכונה לשמש: 5 קמפיינים מבריקים שעלו לאחרונה

איך גורמים לאנשים בחוף הים להעדיף דווקא את הצל ואיך משתמשים בשיימינג כדי לחנך אזרחים לא להשליך פסולת לרחוב? 5 קמפיינים מבריקים שעלו לאחרונה ברחבי העולם

hong kong

1. פרינט נע

במטרה לקדם את הטנדר Colorado החדש, נקטה שברולט בטקטיקה יצירתית ויוצאת דופן, שאפשרה לה להגיע לקהל היעד הספציפי, לו מיועד הרכב – היא קדמה את סרטוני הווידאו שצולמו עבור הקמפיין דרך מודעות פרינט במגזיני רכב שידועים בחשיבה החדשנית שלהם. מודעות אלה הוכנסו ל-10,000 עותקים ונשלחו למנויים מטורגטים בהתאם לפרופיל של הרוכש הפוטנציאלי של הדגם. כיצד הם עשו זאת? התשובות בסרטון.

2. קירות פעילים

אם בחידושים בפרינט עסקינן, קמפיין שלטי חוצות מבית מותג משקאות האנרגיה, Powerade הפך מדיום מסורתי וסטטי למדי לכלי אינטרקטיבי שהצליח להפעיל אנשים פיזית ברחובות ברלין.

3. עצלנים וגאים בזה

מותג הפיג’מות וההלבשה התחתונה של הקמעונאית האמריקנית, K-Mart נכנס לזירה תחרותית לא פשוטה, ומשיק צמיד חכם, שייתן מענה לדרישה הגוברת מצד בטטות כורסא לטכנולוגיה לבישה משלהם. הצמיד ששמו Joe Boxer Inactivity Tracker מתחבר למכשיר החכם של המשתמש, מעודד ותומך בהם בעצלנותם. המשתמשים יוכלו להגיע לרמות עצלנות שונות, כגון Cryogenic או Couch Commander ואף ישלחו להם הודעות תמיכה כדוגמת “Congratulations, you’ve reached a new low!”.

הצמיד כמובן אינו מוצר אמיתי שאמור לעודד הימנעות מפעילות גופנית, אך הוא בהחלט מהווה קמפיין קרייטיבי יוצא דופן בחוש ההומור שלו. הצמיד יחולק למס’ מצומצם של ברי מזל שירכשו את מוצרי המותג או ישתמשו בהאשטאג הייעודי של הקמפיין. המהלך מלווה בפרסומת באורך שעה (!) שמתעדת גברים בפיג’מה יושבים על הכורסאות שלהם ללא ניע בעוד הקריין מסביר לצופים את המתרחש על המסך, בדיוק כמו ספורט אמיתי.

4. חומת הגנה

Peruvian League Against Cancer מצאה דרך מקורית למנוע מרוחצים בחוף הים להיחשף לשמש לזמן ממושך מדי. לשם כך הוצבו על החוף קוביות כחולות ענקיות, שסיפקו חיבור לרשת WIFI לשוהים בצלן. כיצד עשו זאת? באמצעות אנטנה שנעה עם תנועת השמש ואפשרה קליטת WIFI בצד הקובייה בלבד, כך שהמשתמשים נדרשו לנוע עם הצל כדי להישאר מחוברים.

המערכת אפשרה חיבור של 250 איש בו זמנית, שמיד עם חיבורם לרשת קיבלו נתונים אודות סרטן העור וכיצד להתגונן מפניו. במשך הזמן מתוכננת היוזמה להתפשט לערי חוף נוספות ברחבי העולם.

5. שיימינג מלוכלך

הונג קונג מתמודדת עם מכה קשה של לכלוך בשטחים הציבוריים. מהלך חדש יצא ביוזמה שמטרתה לגרום לציבור להפסיק ללכלך את הרחובות באמצעות הפיכת המלכלכים לפני הקמפיין.

דגימות DNA שנאספו מהלכלוך ברחוב שמשו מקור להרכבת קלסתרונים של הגורמים המלכלכים, שבהמשך עיטרו שלטי חוצות שנתלו ברחבי העיר במטרה לעשות שיימינג פומבי ולא מחמיא לפושעים הסביבתיים.

הכתבה בחסות מקאן דיגיטל

מקאן דיגיטל משרד הפרסום הדיגיטלי הגדול בישראל. מקאן דיגיטל מהווה one stop shop ומתן מענה של פתרון דיגיטלי 360. המשרד כולל אנשי קריאייטיב יצירתיים ומופרעים, גיקים טכנולוגיים ואנשי תוכן דיגיטלי מובילים. כולם עובדים בסינרגיה מלאה עם McCann Universal Digital, חברת המדיה המובילה בארץ,
ועם השלוחה הדיגיטלית שלנו במצפה רמון, Mccann Valley שמספקת שירותי סושיאל וקידום במנועי חיפוש ורשתות חברתיות.

תמר דן, מקאן תל אביב

אנליסטית במחלקת מחקר אסטרטגי במשרד הפרסום מקאן תל-אביב

הגב

1 תגובה על "שיימינג מועיל וחשיפה נכונה לשמש: 5 קמפיינים מבריקים שעלו לאחרונה"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Lior Ferdman
Guest

אחלה סקירה -תודה

wpDiscuz

תגיות לכתבה: