רגע לפני הכריסמס הקמפיינים הפרסומים בעולם עולים מדרגה

מתי לאחרונה יצא לכם לשחק על מסך ענק בגודל 192 מטרים רבועים הפרוסים על מבנה בלב העיר? זהו רק רעיון אחד לקמפיינים יצירתיים במיוחד שראו אור לאחרונה

nyc

חלון למאה ה-21

תקופת החגים בניכר היא תקופת השיא של המותגים בעולם המערבי. מותגים מהגדולים ועד לקטנים ביותר יוצאים בקמפיינים גרנדיוזיים במטרה לזכות בלבבות הצרכנים, שנמצאים בקדחת הקניות השנתית. זו התקופה בה המפרסמים מוציאים את התותחים הגדולים: ילדים קטנים וחמודים, חיות מתוקות, משפחות מאושרות ומה לא והכל כדי להעביר את הצופה חוויה מלאה בחושים וברגשות ולשכנע אותו כי המותג שלהם הוא שמייצג את רוח החג באופן האולטימטיבי.

מותג האופנה היוקרתי Burberry לקח את קמפיין החג המסורתי צעד אחד קדימה ושילב בו את חלונות הראווה של חנויותיו באופן שהפך אותם לרלוונטיים למאה ה-21. השנה סיפר הקמפיין את סיפור המסע של ילד קטן והדובי שלו, מחנות הדגל של Burberry בלונדון ועד לכולבו הפריזאי המפורסם Printemps. במטרה להחיות את הקמפיין, שהובל ע”י סרטון פרסומת מרגש, קושטו חלונות הראווה של הרשת בלונדון וכן חלון הראווה של Printemps בתפאורה שמאחדת את הישן עם החדש – צעצועי עץ מגולפים באופן מסורתי, המשולבים בחוויה אינטראקטיבית שמחברת את הצרכנים עם הסיפור ומאפשרת להם לחוות אותו באופן מלא יותר באמצעות הסמארטפון, שמאפשר להם לשלוט בסיפור, לצפות בו מזוויות מגוונות, לשנות את מזג האוויר ולשתף אותו עם משפחה וחברים.

מציאות כפולה

סף הגירוי שלנו עולה וכך גם הצורך של המותגים להמציא את הגלגל מחדש שוב ושוב במטרה לתפוס את תשומת ליבנו.
הפעם זה מותג הקונדומים דורקס שמשיק קמפיין Dual Screen ראשון מסוגו בעולם. מה זה אומר בדיוק? הקמפיין מיועד לצפייה בשני מסכים במקביל – המסך הראשי, המחשב או ה-TV והמסך המשני, שהוא הטלפון החכם עליו מותקנת אפליקציית Durex Explore. לשם מה כל הבלגן אתם שואלים? כדי לחשוף את הרובד הסמוי בפרסומת הרשמית.

וזה עובד כך: במהלך הצפייה בפרסומת על המסך הראשי יש לכוון את הסמארטפון (כשהאפליקציה פועלת) לכיוונו. אלה יסתנכרנו אוטומטית ויפעילו את הסרטון האלטרנטיבי בסמארטפון, על שלל הפתעותיו.

להציל את Gotham

לכבוד השקתה בארגנטינה של סדרת הטלוויזיה המדוברת Gotham, שעוסקת בהתרחשויות בעיירה לפני הופעתו של בטמן, הושק קמפיין אינטראקטיבי שהלהיב את צעירי המדינה. לטובת הקמפיין נבנה מסך ענק בן 192 מטרים רבועים באחד ממרכזי הקניות המפורסמים בבואנוס איירס, עליו הוקרן משחק מחשב בו המשתתפים מדמים בלשים שמטרתם להציל את העיר מהפושעים המסוכנים ששורצים בו.

דור האינסטוש

חברת האופטיקה והצילום Nikon השיקה קמפיין חדש שפונה לדור האינטרנט ובייחוד למשתמשי האינסטגרם, שמבטאים עצמם דרך כלים ויזואליים. המהלך, ששמו “I AM Generation Image”, שם למטרה לאפשר לחובבי צילום ליצור תמונות שמבטאות את אופיים ותשוקותיהם.

הקונספט נולד מתוך רצון להבין טוב יותר את מערכת היחסים של האנשים עם תמונותיהם ולעודד אותם להביע עצמם באמצעות הצילום. לשם כך גויסו שבעה צלמים חובבים, שמספרים את סיפורם דרך תמונות בהן ניתן לחזות באתר הקמפיין. הקמפיין מעודד צלמים חובבים לבטא עצמם באמצעות תמונות ולשתפן באינסטגרם תחת ההאשטג #IAMGeneratoinimage.

מקדימים תרופה למכה

למרות המאמצים הבינלאומיים להילחם בסחר בנשים, התופעה ממשיכה לשגשג. הרשויות בינתיים עומדות חסרות אונים מול רשתות הפשע המאורגן, שממשיכות לגרוף הון תועפות מסבלן של מיליוני קורבנות ברחבי העולם.

במטרה להעלות מודעות לתופעה עגומה זו, עשתה מועצת ההגירה של אירלנד שימוש יוצא דופן באפליקציית Tinder, פלטפורמת ההיכרויות, שבין השימושים הפופולאריים בה היא מציאת פרטנרים למפגשים מיניים חד-פעמיים. לשם כך, פתחה המועצה מספר רב של פרופילים דמיוניים של נשים, שמספרות את סיפורן של קורבנות הסחר באמצעות תמונות, שמדמות את חייהן וחוויותיהן הקשות. הקמפיין זכה להד חיובי מצד משתמשי האפליקציה, שלא תמיד היו מודעים לפשע המזעזע המתרחש ממש מתחת לאפם במדינתם המתורבתת.

הכתבה בחסות מקאן דיגיטל

מקאן דיגיטל משרד הפרסום הדיגיטלי הגדול בישראל.
מובילים כבר 5 שנים בקריאייטיב בארץ ובין עשרת משרדי הפרסום הקריאייטיבים באירופה.
מקאן דיגיטל מהווה one stop shop ומתן מענה של פתרון דיגיטלי 360. המשרד כולל אנשי קריאייטיב יצירתיים ומופרעים, גיקים טכנולוגיים ואנשי תוכן דיגיטלי מובילים.
כולם עובדים בסינרגיה מלאה עם McCann Universal Digital, חברת המדיה המובילה בארץ,Performance McCann Universal, חברת הפרפורמנס המובילה בישראל, ו- McCann Universal Search, חברת שיווק במנועי חיפוש ואנליטיקס הגדולה והמובילה בישראל.
לאחרונה, הרחבנו את השלוחות הדיגיטליות שלנו למצפה רמון וכנרת Mccann Valley במטרה להעניק שירותי פרסום דיגיטליים ללקוחות בינוניים וקטנים בכל רחבי הארץ.

תמר דן, מקאן תל אביב

אנליסטית במחלקת מחקר אסטרטגי במשרד הפרסום מקאן תל-אביב

הגב

1 תגובה על "רגע לפני הכריסמס הקמפיינים הפרסומים בעולם עולים מדרגה"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
א.וייקן
Guest

כתיבה מעולה!! נהנתי לקרוא את הטור שלך! מחכה בקוצר רוח לטורים הבאים!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: