Taykey הישראלית מגייסת 6 מיליון דולרים [גיוס]

חברת הסטארטאפ הישראלית טייקי (Taykey), שפיתחה טכנולוגיה לזיהוי טרנדים באינטרנט המשפרים את ביצועי הפרסום, הודיעה על השלמת סבב גיוס בסך 6 מיליון דולרים.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

חברת הסטארטאפ הישראלית טייקי (Taykey), הודיעה היום (ד’) על השלמת סבב גיוס שלישי בסך 6 מיליון דולרים. את סבב הגיוס הנוכחי הובילה Tenaya Capital ביחד עם המשקיעים הנוכחיים בחברה, Sequoia Capital, Softbank Capital ו-Marker.

פרסום מכוון בזמן אמת

טייקי נוסדה ב-2009 על ידי עמית אבנר, איתי בירנבוים ועומר דרור במטרה לנסות ולחדור לשוק פתרונות לאופטימיזציה של פרסום באינטרנט. הטכנולוגיה של החברה מסוגלת לבצע התאמה בין פרסום לטרנדים ונושאי שיחה חמים ברשת, באמצעות אלגוריתמים מיוחדים ומנוע הסורק למעלה מ-150 מקורות מידע ורשתות חברתיות דוגמת פייסבוק, טוויטר, יוטיוב ועוד. באמצעות מקורות המידע הללו מסוגלת החברה לאתר את נושאי השיחה החמים ברשת ולרכוש עבור המפרסמים את מילות החיפוש הרלוונטיות במנועי החיפוש וברשתות הפרסום השונות, באופן דינאמי.

עמית, המכהן כמנכ”ל החברה מסביר כי כיום רוב החברות המתחרות בתחום מציעות התאמה דמוגרפית מבוססת פילוחים ונתונים המתקבלים מאתר היעד, ולא מהסביבה הפעילה והחברתית. כתוצאה מכך, עולם הפרסום באינטרנט כפי שהוא עובד היום לא מספק ערך אמיתי למפרסמים – מגיוון שהפילוח והרלוונטיות של הפרסום לקהל היעד אינה גבוהה מספיק.

הפתרון אותו מציעה טייקי משתלם למפרסמים, והחברה הריצה למעלה מ-100 קמפיינים ב-2013 בלבד. עמית מוסיף כי לאור העובדה שהחברה מתקרבת לרווחיות, החליטה כי זהו הזמן הנכון לגייס השקעה קטנה שתאפשר להרחיב את כוח האדם ואת הצמיחה של החברה.

בראיון לגיקטיים הוסיף עמית כי נכון להיום מאוד קשה לגייס כסף לתחום ה-Ad-Tech. קיימות כ-400 חברות בתחום, כאשר רק כ-30 מהן בעלות רווחים משמעותיים והשאר במצב קשה, לאור העובדה שהטכנולוגיה אינה טובה, גיוסי הכסף מתבססים על הבטחות שלא ניתן לקיים (טכנולוגית) ובשורה התחתונה הלקוחות אינם חוזרים. העובדה שהחברה הצליחה לגייס סכום כסף משמעותי ממשקיעים מהשורה הראשונה רק עוזרת להוכיח את היתרון שיש לחברה בשוק, כיצד היא שונה משאר החברות ולמה מדובר בהימור טוב עבורם.

עמית מוסיף כי החזון של טייקי הוא לבנות חברה של מיליארד דולרים. הם רוצים להוות פלטפורמה המציעה את כל הכלים למפרסמים, על מנת שיוכלו לפרסם על פי מה שקורה עכשיו – מדיה, תוכן, קריאטיב וכמובן Insights על מה קורה לקהל היעד ברגע זה. בזכות הפלטפורמה הקיימת, מאמין עמית כי לטייקי יש הזדמנות לבנות חברת ענק.

עוד נקודה אליה התייחס עמית, היא לעובדה שקיימת תפיסה לא מדוייקת לגבי פעולותיה של טייקי. הוא מבהיר כי לא מדובר על חברה של פרסום במדיה חברתית, אלא חברה המתמחה בפרסום בזמן אמת, כאשר מדיה חברתית הוא חלק ממה שהחברה עושה. החברה עוסקת גם בפרסום באנרים, וידאו וכדומה, כאשר המדיה החברתית מהווה פחות מ-50 אחוזים מפעולותיה ברשת.

במהלך החודשים האחרונים החברה פתחה משרדי בסן פרנסיסקו, שיקגו ולונדון לצד המשרדים הקיימים בניו יורק והרצליה, ואת סכום הגיוס הנוכחי מתכננת להשקיע בגידול המוצר והחברה, המונה כיום כ-50 עובדים. מטרתה הנוכחית של החברה היא להכפיל את מצבת כוח האדם במהלך החודשים הקרובים במגוון המחלקות השונות, כגון מכירות, פיתוח, מוצר וכדומה – ונמצאת בעיצומו של תהליך גיוס.

וידאו: Taykey

חן אידן

אוהבת גאדג’טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: