בדקנו תמי 4 שמגיע עם AI כדי לענות על השאלה: למה זה טוב?

קשה להגיד שברי מים השתנו בשנים האחרונות, אבל תמי 4 Edge+ מציע לצד מסך צבעוני גם אפליקציה ואפילו יכולות ML בסיסיות. מגניב או מיותר? בדקנו

צילום: גיקטיים

בעשור האחרון למדנו להתלהב מכל מכשיר שהפך לחכם. אני זוכר את ההתלהבות של לשלוט בדוד החשמלי מהטלפון, לתזמן את המזגן לפי זמני השהות בבית או להוריד ולהרים את התריסים עם אפליקציה. אבל אז, אז גם נתקלנו בכל מיני מכשירים שקיבלו יכולות WiFi, בלוטות’, אפליקציה נוצצת וכל שעבר לנו בראש זה “למה לעזאזל?!”.

לכן, כששמענו שתמי 4, בר מים שנמצא בלא מעט בתים בישראל, זכה לדור חדש עם יכולות חכמות, היינו סקפטיים. מי צריך בר מים עם אפליקציה? עם אפשרויות למידה חכמה? אז אחרי התנסות עם תמי 4 Edge+, אנחנו חושבים שיש לנו תשובה.

הדגם המתקדם והיקר ביותר

קודם כל קצת סדר בדגמים. תמי 4 Edge+ הוא הדגם החדש ביותר והיקר ביותר ששטראוס-מים (היצרנית שמחזיקה במותג תמי-4) מציעה כעת. הוא יעלה לכם כ-4,900 ש”ח בפריסה ל-4 שנים, זאת לעומת 4,500 ש”ח לדגם ה-Primo הנפוץ וכ-4,000 ש”ח לדגם Family הותיק. לצד דגם ה-Edge+ השיקה החברה גם את דגם ה-Edge הרגיל שלא כולל מסך, לחצן מזיגה לילדים או חיישן תאורה, ויעלה לכם כ-4,300 ש”ח.

צילום: עדו לביא

עכשיו, לפני שאנחנו מגיעים ליכולות החכמות בואו נדבר קצת על מה שחדש בבר מבחינת עיצוב ופונקציונליות.

דגם ה-Edge+ זכה לעיצוב מעודכן שממשיך את הקו המעוגל של בר הפרימו הותיק מ-2010. עם זאת, המכשיר החדש פחות שמנמן ויותר “טיפתי” בעיצוב שלו, מה שאומר שהוא תופס פחות מקום על השיש, ולפחות אצלי מדובר בשטח נדל”ן יקר. בעוד שהגובה של הבר החדש עומד על 36 ס”מ ודומה לדגמי הפרימו והפמילי המיושן (מ-2004) שגובהם הוא 37 ס”מ ו-35 ס”מ בהתאמה, והעומק זהה (36 ס”מ) הרי שהרוחב הרשמי שלו הוא 27 ס”מ. אני כותב “רשמי” כי שכשמדדתי אותו בפועל, הרוחב עמד על 25 ס”מ בלבד. לשם השוואה, הרוחב של הברים הישנים עומד על 31 ס”מ, מה שאומר שאתם חוסכים בפועל כ-20 אחוז. למרות זאת, ולמרות שהוא יותר נמוך מהפרימו למשל, הפיה שלו באותו גובה של 27 ס”מ, מה שאפשר לי למלא כמעט כל בקבוק שרציתי.

עם זאת, התשלום מגיע בדמות מיכל איחסון קטן יותר למים קרים – 1.1 ליטר לעומת 1.6 ליטר ומיכל המים החמים – 0.9 ליטר לעומת 1.4 ליטר. ספיקת המים, כלומר קצב הזרימה, היא איפשהו באמצע בין דגם הפמילי לדגם הפרימו. בזכות תא המים החמים הקטן יותר, גם מושג זמן חימום קצר יותר.

כמה קצר? בבדיקה שלי הצלחתי להגיע למים חמים לקפה ב-2 דקות ו-11 שניות – זאת לעומת כ-3 דקות וחצי בפרימו למשל. הכוונה לחימום מלא – כלומר אחרי לילה, שבו המים לא חוממו כלל. מאוחר יותר ביום, בדקתי את החימום לאחר כשעתיים ללא שימוש, וזמן ההכנה של המים החמים עמד על כ-80 שניות. בשימוש שוטף רגיל במהלך היום, כשעוד אנשים משתמשים בבר, הזמן הממוצע נע סביב ה-30 שניות. אנחנו עוד נחזור לנושא – בחלק שמתייחס ליכולות החכמות של הבר.

כמו ששמתם לב, כתבתי מים חמים ולא רותחים, מכיוון שהטמפרטורה לא מגיעה ל-100 מעלות. בשטראוס מים, היצרנית שעומדת מאחורי המותג תמי-4, טוענים שהמים מגיעים עד 99 מעלות, אולם בכל הבדיקות שלי הטמפרטורה נעה בין 85 ל-90 מעלות. לי זה לא היה קריטי. לא לקפה או לסיר פסטה, אולם אם אתם הורים שרוצים להשתמש במים רתוחים לצורך הכנת תמ”ל, כדי שתדעו זאת. אלא אם זה כמובן הילד השני או השלישי שלכם, ואז גם 90 מעלות – זה מספיק קרוב.

הסירים והבקבוקים אהבו

מה, לא?

העיצוב הטקי והטיפתי מאפיין כמעט כל אלמנט בבר. דיברנו על הבר עצמו – שלפחות בשילוב של הלבן ושחור הזכיר לי סטורם טרופר – אבל גם המגש העליון וגם חלקו העליון של הבר שומר על הקו העיצובי.

עוד חידוש פונקציונלי הוא לחצן המזיגה. מדובר במעין משטח גומי קשיח, שברגע שתצמידו את הכוס או הבקבוק, יזרמו מים מהפיה – כמו ברזי מזיגה במקררים עם קיוסק מים למשל. אני העדפתי את הלחיצה על הכפתורים, אבל מתברר שדווקא לילדים לחצן המזיגה הזה היה יותר אינטואיטיבי ואטרקטיבי, ולא פעם הם העדיפו אותו. הלחצן אגב יפעל גם כשמגש הניקוז העליון מקופל וגם כשהוא פתוח.

מזיגה בעזרת הלחצן-פדל. פשוט הצמידו את הכוס למשטח השחור הזה והמים יזרמו. צילום: גיקטיים

פלוס נוסף בעיצוב החדש, הוא שבזכות עיצוב מגרעתי-קעור, תוכלו ממש להצמיד אליו סירים ויימנע מכם העונג המפוקפק של להחזיק את הסיר בידיים או לסדר אותו בקונסטרוקציות שונות, כדי שזרם המים ימלא אותו ולא ידלוף החוצה. מניסיון עם ברים קודמים, נדרשתי לא פעם להיות יצירתי עם יצירות הנדסיות שמחזיקות את הקנקן או הסיר בזווית מסויימת… לפחות מהניסיון שלי, הצלחתי למלא את כל הסירים והקנקנים שבדקתי מבלי להיות לידם. לחיצה אחת ובלי קומבינציות כפתורים.

הבקבוק הגבוה של סודה-סטרים. צילום: גיקטיים

בחלקו העליון של הבר נמצא – לראשונה בברים של תמי4 – מסך צבעוני. המסך, בגודל 2.5 אינץ’, אינו מסך מגע לצערי, והשליטה נעשית בעזרת 6 כפתורי טאץ’ שמקיפים אותו, ומשמשים לניווט ולבחירה. אני יכול רק לשער שהבחירה ללכת על הכפתורים הנפרדים נועדה להקל על שליטה וביטול של פעולות מזיגה.

צילום: גיקטיים

מתחת לפנל העליון של הבר נמצאים נורת ה-UV והפילטר, שכולל עכשיו מנוף שמאפשר תפיסה בשתי אצבעות והחלפה קלה יותר שלו.

חידוש נוסף שמביא איתו הבר הוא תאורת לד. חוץ מתאורת לילה, שתעזור לכם בהתמצאות כשאתם מתגנבים לשתות בלילה (בשטראוס טוענים שחלק נכבד מהמשתמשים נוהגים לשתות בלילה) – התאורה משתנה על פי המזיגה. אתם מוזגים מים קרים – התאורה תהיה כחולה, ואם מזגתם מים חמים – התאורה תתחלף לאדומה. קצת ילדותי, אבל אנחנו ילדים בנפש ולכן אהבנו. בנוסף, כולל הבר חיישן קרבה שמאיר את התצוגה כשאתם מתקרבים לבר, וזה עובד טוב.

בר מים חכם?!

טוב טוב, משכנו אתכם מספיק. אתם הרי פה בשביל לדעת מה איך בר מים יכול להיות חכם. ובכן, היכולות “החכמות” של תמי4 Edge+ נחלקות ל-2: אלו שמגיעות באפליקציה ואלו שמגיעות בדמות יכולות למידת מכונה (ML) בסיסיות של הבר עצמו.

נתחיל באפליקציה (שזמינה ל-iOS ואנדרואיד). אחרי רישום קצר שכולל צימוד לבר עם סריקת קוד QR יופיע המסך המרכזי שכולל מספר אפשרויות. ראשית, תוכלו לראות את מצב המסנן (מדובר באותו מסנן MAZE מוכר) ונורת ה-UV שמשמשת לחיטוי – ומתי עליכם להחליפם. במקרה של בעיה או פגם כלשהו באחד מהשניים, תראו כאן חיווי. עם זאת, לפחות כרגע לא ניתן בלחיצה להזמין החלפה שלהם באפליקציה וחבל.

זהירות, מים חמים. צילום: גיקטיים

האפשרות השנייה באפליקציה נקראית My Water Consumption (“צריכת המים שלי”) והיא מאפשרת לכם לעקוב אחרי צריכת המים שלכם ושל המשפחה. חוץ ממעקב אחרי כמה ליטרים גמעתם במהלך היום או השבוע, תוכלו גם להציב מטרות ולראות אם עמדתם בהן. בגדול, זה פיצ’ר מיותר. ביותר קטן – פיצ’ר ממש מיותר. הבעיה העיקרית איתו היא שבר מים הוא מוצר שנמצא בשימוש לרוב של יותר מבן אדם אחד. כלומר זוג או משפחה עם ילדים, וקשה עד בלתי אפשרי לשייך כל כוס או לגימה לכל אחד מבני הבית השונים. ומה אם מישהו ממלא מים לפסטה? או כד מים לאורחים? מיותר.

החלק השלישי באפליקציה הוא שירות ותמיכה, ותוכלו בין היתר לראות מתי אתם צריכים להזמין פילטר חדש או מנורת UV, להזמין דרכו טכנאי, לראות חשבוניות או ליצור קשר עם נציגי שירות. לשמחתי גיליתי בבדיקה שעשיתי, שגם בשבע בערב, אחרי שהשירות הטלפוני כבר לא זמין, ענתה לי מייד בצ’ט נציגת שירות אדיבה, שאחראית על תמיכה בבעיות במכשיר וסוגיות שירות שונות. כאמור, האפשרות הזו חשובה ונוחה – אבל לצערי כל החלק של השירות נבנה כמעטפת של אפליקציית ווב. כתוצאה מכך הטעינה של הדפים השונים כמו חשבונית או חלונית הצ’ט – איטית להחריד. בנוסף, התצוגה לא ממש רספונסיבית, והמקלדת שנפתחה לצורך הצ’ט הסתירה את תיבת הטקסט, כך שלא ניתן לראות מה אתם מקלידים.

בנוסף, התאכזבתי לגלות הודעת שגיאה סתומה שמפנה לשירות לקוחות. כבר השקעתם ופיתחתם אפליקציה, אז מדוע שלא יהיה פתרון זריז או הסבר מהו קוד השגיאה – במקום להפנות סתם לשירות לקוחות?

בכל מקרה, הפיצ’רים האלו לבדם לא באמת מצדיקים אפליקציה או יכולות חכמות. אבל ישנם עוד כמה רכיבים קצת יותר מועילים.

מתוך האפליקציה. צילום מסך: גיקטיים

חימום מים מרחוק – במקום להגיע לבר, ללחוץ על כפתור חימום המים ולהמתין בסבלנות עד שהמים יגיעו לטמפרטורה המתאימה, תוכלו לעשות זאת מרחוק. כך שיכולתי בזמן שאני מתארגן בבוקר, להפעיל את חימום המים מרחוק, וכשהגעתי לבר, המים כבר חיכו לי בטמפרטורה הרצויה – רק למזוג. לא משהו שלא תוכלו לחיות בלעדיו, אבל בהחלט נחמד.

תוכניות מוכנות מראש – אולי הפיצ’ר הכי חשוב של הבר החדש הוא התוכניות המוכנות מראש. אחרי הכל, מה כבר אפשר לחדש בבר מים. וכאן, שוב, במחלקת ה”תוכלו-לחיות-בלעדי-זה-אבל-ברגע-שיש-את-זה-החיים-קצת-יותר-קלים” מאפשר לכם הבר החדש לתכנת לכם 8 תוכניות (פריסטים) מוכנים מראש. ההגדרה נעשית באפליקציה, אולם מרגע שתקבעו את התוכניות האלו, הן יופיע מייד על גבי הבר ותוכלו להגיע אליהן פשוט על ידי לחיצה על כפתור בבר. כל תוכנית כזו כוללת למעשה 2 פרמטרים: כמות מים שתימזג ברגע שתלחצו על הכפתור בבר והטמפרטורה שלהם.

מרגע שתגדירו את התוכניות השונות תוכלו פשוט ללחוץ על הכפתור ולא לדאוג שהמים יגלשו מעבר לכוס, בקבוק או כד ולא תצטרכו לעמוד ולהחזיק את הכפתור עד למילוי של סיר מים לבישול למשל. תוכלו להגדיר קנקנים בנפחים שונים, כוסות, ספלים וכמובן סירים בגדלים שונים.

אני לדוגמה יצרתי לעצמי תוכניות כמו “קפה” שכוללת 180 מ”ל מים בטמפרטורה הכי גבוהה; תוכנית “סיר פסטה” שכוללת 1.5 ליטר מים בטמפרטורה הכי גבוהה; מים פושרים לבצק; תוכנית למילוי מדויק של בקבוק מים צוננים להגזה במכשיר סודה (לקוראינו שעברו את ה-30); תוכנית לכוסות בנפחים שונים וכו.

אגב, לי הספיקו 8 תוכניות, אבל אם תצטרכו יותר, תוכלו לפתוח באפליקציה עד 5 פרופילים שכל אחד מהם כולל 8 תוכניות. לפי דעתי זה קצת מסרבל הכל בעוד לחיצות, אבל אם אתם ממש צריכים – האופציה הזו קיימת. כאמור, תהליך קביעת המשקאות עובד היטב, אבל הערת UX – מאוד מעצבן שבמקום לאפשר למשתמשים לקבוע ערך מספרי מדוייק (אני יודע שאני רוצה 180 מ”ל בבקבוק למשל) האפליקציה מגיעה עם סליידר – ללא ערך מספרי – אז אתם צריכים לנחש בערך איפה זה יוצא 180 מ”ל, מה שיוצר משחקי ניסוי-וטעייה מיותרים.

שימוש נוסף באפליקציה שחוסך לכם זמן והתעסקות ליד הבר הוא ההגדרות. עכשיו זה לא משהו שעושים על בסיס יומי, אבל מדי פעם צריך לעשות את זה, ואז זה נחמד לעשות את זה במסך גדול וממשק גרפי ולא התעסקויות עם לחיצות ארוכות ושילובי כפתורים. כך למשל תוכלו לבחור האם אתם רוצים תאורה, האם אתם רוצים שלחיצה על כפתורים תהיה מלווה בסאונד והאם אתם רוצים להפעיל מצב לילה (עמעום של האורות בשעות החשוכות). עוד תוכלו להגדיר הפעלה של מצב חיסכון באנרגיה והפעלה וביטול נעילת ילדים למזיגה של מים חמים ושל פדל השתייה שהזכרנו מקודם.

אחד הדברים שציפיתי למצוא ולא מצאתי באפליקציה הוא אינטגרציה עם עוזרות קוליות. בייחוד לקהל ששטראוס-מים פונה אליו, היה נחמד שנוכל פשוט לבקש מהאסיסטנט, אלכסה או סירי לחמם את המים, לבדוק מתי צריך להחליף פילטר וכו.

ולבסוף כמה מילים על האפליקציה ואבטחה. לכאורה, זה רק בר מים ומה כבר יקרה? “מקסימום ידעו כמה כוסות מים שתית”. אבל בתור קהל טכנולוגי אתם בוודאי יודעים שברגע שמכשיר – כל מכשיר – מחובר לרשת הוא יכול במקרה הפחות-גרוע לשמש כעוד מכשיר בבוט-נט למתקפות DDoS למשל, או במקרה היותר גרוע לשמש כדלת פתוחה אל הרשת הביתית שלכם ומשם למכשירים אחרים שמחוברים לרשת. לכן ביקשתי מאסף יהודה ועודד ואנונו, 2 חוקרי אבטחה מצ’ק פוינט, שירחרחו קצת וינסו לגלות סימנים מחשידים. לשמחתי, אחרי בדיקה שנערכה לקוד של האפליקציה והתקשורת ממנה למכשיר ולענן, הם חזרו אלי עם מסקנות וסיפרו כי לא גילו פרצות כלשהן או קוד שנכתב ברישול ועלול לשמש לתקיפה. זה נכון שזה לא מבטיח דבר, בטח לא בעתיד, אבל עדיין, טוב לדעת שחברה ישראלית מוציאה מכשיר ולא מחפפת באבטחה. זה הזמן להגיד שאני מקווה שתמי 4 גם תספק עדכוני תוכנה ואבטחה לאדג’ החדש, ולא תשאיר אותו למחלקת המחקר ופיתוח העתידית של קבוצת האקרים.

הגיע הזמן לקפה של 15:00

צילום: גיקטיים

אחד החידושים שיותר סיקרנו אותי בתמי 4 Edge+ הוא מה שהחברה מכנה “הרתחה חכמה”. בפועל מדובר על אלגוריתם ML, שלומד את הרגלי השימוש שלכם ולומד מתי אתם זקוקים למים חמים, ודואג לחמם אותם מראש. תהליך הלימוד אורך כשבועיים ובמהלכו האלגוריתם של הבר, כמו מודלי ML רבים עובר “למידת חיזוק”. במילים אחרות הוא לומד יום אחד את דפוס החימום שלכם, ולמחרת מציע דפוס דומה. במידה ולא בוצעו חימומים או מזיגות, המערכת תסיר את הדפוסים הלא רצויים. המערכת חיממה את המים ואכן מזגתם באותו יום? המודל “קיבל חיזוק” וימשיך להציע לכם את זה למחרת. על פי שטראוס, לאחר שבעה ימים יש דפוס התנהגות מדוייק למדי, שאותו היא תשכפל בשבוע העוקב. אחרי השבוע השני, מאמינים בחברה כבר יהיה להם דפוס מייצג שייושם בבר.

בבדיקה שאני ערכתי לאורך זמן, התרשמתי לטובה מהפעילות של הפיצ’ר. אמנם לקח לו זמן, ונרשמו כמה פספוסים בעיקר בימים הראשונים, והבר גם התקשה לחזות בהתחלה את ההבדלים בין דפוסי השימוש שלי והמשפחה באמצע שבוע לעומת סופשבוע, אבל מקץ שבועיים, אני יכול להגיד שהוא אכן חזה במדוייק את זמני הקפה שלי ומתי אני רוצה לחמם מים בכמות גדולה לקנקן חליטת צמחים למשל. זה הגיע למצב אבסורדי שבו שמתי לב שהגיע הזמן לקפה של אחר הצהריים – בזכות קולות חימום המים של הבר.

אגב, אם תצאו לחופשה, ולא תפעילו פעולת המזיגה במשך יומיים, המערכת תבין זאת לבד, ותפסיק את פעולת החימום, כדי לחסוך בחשמל ואנרגיה. חכם.

אבל בסופו של דבר חייבת להישאל השאלה – האם אני באמת צריך בר שחוזה מראש את צריכת המים החמים שלי ומחמם אותם? לדעתי לפחות – לא. כלומר שלא תבינו לא נכון. בתור חובב טכנולוגיה וגאדג’טים זה כן מגניב אותי ברמת הפיתוח (ומקריפ את שאר בני הבית) שהמכונה חוזה אותנו מראש… אבל פרקטית? תנו לי להרתיח מרחוק עם האפליקציה ותוסיפו לי את האפשרות לתזמונים – ואני לא אצטרך שהוא ילמד אותי.

בהקשר הזה אני חושב שניתן להשוות אותו לדוד המים החכם שלי. האם אני צריך שהוא יחזה מתי אנחנו מתקלחים? לא. פשוט תנו לי לתכנת אותו מראש באילו ימים ושעות אני רוצה מים חמים וזהו. אבל משום מה דווקא האפשרות הבסיסית הזו, שקיימת אפילו בבר פרימו קונקט הקיים – נעלמה והיא לא זמינה כעת באפליקציה. אני מקווה שבעזרת עדכון תוכנה עתידי היא תשוב. אגב, בשטראוס-מים אמרו לי שיהיו עדכוני תוכנה בעתיד שיוסיפו אפשרויות חדשות, אבל בין הבטחות לעדכונים לבין קיום ההבטחות האלה יש מרחק של ספק שכדאי להטיל.

למי שצמא לחידושים או סערה בכוס מים? תלוי בכם

תמי 4 Edge+ אינו מהפכה. הוא שדרוג מתבקש עיצובית ופונקציונלית, ונראה שבשטראוס עשו V על הרבה מאוד דרישות של הצרכנים בברים הותיקים שלהם – החל מהאפשרות למלא סירים ובקבוקים בצורה נוחה, דרך העיצוב הצנום יותר שתופס פחות מקום על השיש ועד אפשרויות הגדרת ובחירת המשקאות המצוינת. גם תוספת ה-WiFi לא משנה סדרי חיים כמו למשל ההפיכה של המזגנים והדודים החשמליים לחכמים. עם זאת, ואתם לגמרי יכולים לקרוא לזה צרות עולם ראשון, פיצ’רים כמו הפעלת חימום מים מרחוק, קביעה נוחה של הגדרות ותוכניות מזיגה, וכן, גם החימום “החכם” הם שדרוגים שחובבי גאדג’טים יעריכו. האם זה שווה את השידרוג או תוספת התשלום? זה כבר תלוי בכם.

פנקו את הטלגרם שלכם עם ערוץ הטכנולוגיה הגדול בארץ פנקו את הטלגרם שלכם עם ערוץ הטכנולוגיה הגדול בארץ הצטרפו לערוץ גיקטיים בטלגרם

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים. יש לכם רעיון לכתבה? טיפ סודי? הדלפה? מחכה לכם ב-yaneev@geektime.co.il

הגב

17 תגובות על "בדקנו תמי 4 שמגיע עם AI כדי לענות על השאלה: למה זה טוב?"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
דרור
Guest

כתבה מושקעת. נראה לי שאני הולך לקנות אבל לא ברור למה אי אפשר לתכנת מראש זמנים של הרתחה וגם לא כתוב על אפשרות טרייד אין או שידרוג מקווה שתמי4 יציעו את זה

גלגללג
Guest

רמת אבטחה נמוכה. פרצתי למערכת תוך זמן מועט

אלקין
Guest

תפנה לשר המים

עוד מישהו
Guest

מגניב, תשחרר את ה-POC אם אתה לא סתם משקר.

פיטר פן
Guest

לגבי ההערה על הסליידר בUX. הבעיה היא שבר המים לא מודד את נפח המים שהוא מוזג, אלא את הזמן שהברז פתוח. בהנחה ולחץ המים קבוע בבית, לפי זמן המזיגה נקבעת כמות המים. אז נפח מזיגה לא, אבל אולי זמן מזיגה כן?

טל
Guest

זה נכון לגבי הברים הישנים
כאן הוא מודד זרימה

שירנה
Guest

פתח ברז שתה מים בחינם טריים וזהו ! כל השאר שיווק גרוש
מה זה החרטא הזו לאן השיעמום מוביל את האנשים בארץ ?
מוכרים קרח לאסקימוסים ויש קונים ?
AI לכוס מים ??? די כבר לא יכוול לשמוע את הקשקושים האלו
לכל מילה מוסיפים AI וואו ממש נרגש

דוכיפת
Guest

זה כמו שהייתה תקופה שהתחילו עם תמונה ב- HD ואז התחילו להוסיף HD לכל דבר..
לרמקלים, לטלפונים, אפילו נתקלתי במקרר שהיה לו HD ואפילו המוכר לא ידע לומר לי מה משמעות ה HD במקרר..

איציק
Guest

שטראוס השקיעו במתכנתים בשביל מקרר מים, שילמו משכורות עתק בחברה שהיא תעשייתית ולא הייטקית, מחיר של 100 שח לחודש 97 לשם דיוק, זה המון המון כסף בשביל כוס מים.

ינקול
Guest

מוצר אשר מיום השקתו כל שהוא עושה זה לחמם ולקרר את המים. רמת הפילטר רחוקה מאוד מלהיות מספקת. שיווק בלבד, מיותר ויקר!

nope
Guest

כולה מימייה אלקטרונית, מה צריך ML?

מהש
Guest

מכשיר גרוע !! החליפו לי כבר פעמיים= המכשיר נתקע על הודעת שגיאה- רק הוצאת התקע מאפסת – כל חצי שעה הודעה- זוועה לא לקנות !!!!

יהונתן
Guest

זה אני, או שהעולם השתגע?

אהרון
Guest

הטעם של המים שווה את כל זה?

מישהו
Guest

מרוויחים כסף על חרטות, הדבר הבא למכור אוויר

אאע
Guest

בפרק הבא: הבינה המלאכותית של תמי4 נגד מקום ראשון בשחמט.
למה לעזאזל AI בתמי4? *Facepalm*

מישהו
Guest

תכלס מישהו הצליח להשיג ssh? בשביל מכשיר ב 5000 שח אני מצפה שיוכל להיות גם home server

wpDiscuz

תגיות לכתבה: