Takoomi מתאימה למשתמשי המובייל את הפרסומות הרלוונטיות עבורם [סטארטאפ]

חברת הסטארטאפ הישראלית תהפוך את הפרסום במובייל לממוקד יותר, נכון יותר ובכך, רווחי הרבה יותר למותגים ולמפרסמים

מקור: Shutterstock

מקור: Shutterstock

במקביל לעלייה של השימוש בטלפונים ניידים, עלתה גם פלטפורמת הפרסום במובייל והפכה לאחד מהמקורות העיקריים והמבטיחים ביותר עבור מותגים רבים. אך למרות העלייה במספר המכשירים בשוק והרצון העז של החברות להחשף, לרוב הן אינן מצליחות להגיע אל קהל היעד האידיאלי עבורן, כך שמוציאות יותר מידי כספים על פרסום שמגיע אל ״העיניים הלא נכונות״.

חברת הסטארטאפ הישראלית Takoomi מעוניינת להפוך את עולם הפרסום לאפקטיבי יותר, באמצעות חיזוי התנהגות המשתמשים. כיצד האפליקציה הבאה שתפתחו במכשיר הסלולרי שלכם תשפיע על המודעה שתוצג לכם בתחתיתה?

לומדים את המשתמש, מתאימים את הפרסומת

אלא אם כן אתם Power Users שיודעים כיצד לשנות ולהגדיר אלמנטים שונים במכשירים הסלולריים שלכם, סביר להניח שאינכם יכולים לברוח מעשרות, מאות ואלפי הפרסומות המוצגות לכם מידי יום. לעיתים מדובר בבאנרים המופיעים באתרי האינטרנט אליהם אתם גולשים, לעיתים הפרסומות מופיעות בתחתית אפליקציות שהורדתם בחינם ובחלק מהמקרים הפרסומות משתלטות על המסך הסלולרי כולו למספר שניות, במהלכן אין לכם לאן לברוח מהתוכן המוצג.

לצד הסלידה העזה שיש לכם כבר עכשיו מפרסומות, ברוב המקרים אתם נוטים להתעלם מהן מהסיבה הפשוטה שאינן רלוונטיות לתחומי העניין השונים שלכם. במידה ואתם מחפשים תושבת חדשה לרכב והפרסומת שתוצג לכם תהיה רלוונטית, ייתכן שתבחרו להקליק עליה רק כדי לראות האם המבצע אכן משתלם, או לא.

על מנת לוודא שהמידע שמוצג לכם אכן רלוונטי עבורכם, בתקווה שיעודד אתכם להקליק על הפרסומת, מגיעה חברת Takoomi. החברה עוסקת בפיתוח טכנולוגיות Business Intelligence לניתוח קמפיינים, על מנת להעצים את האפקטיביות שלהם בתהליך רכישת הלקוחות עבור אפליקציות שונות ומוצרים במובייל.

בשפה מעט יותר פשוטה, הטכנולוגיה של החברה מאפשרת לשפר את התהליך והעלויות של רכישת לקוחות, באמצעות העמקת יכולות הכימות של ערך המשתמשים (User Value), בעת תכנון והרצת קמפיינים. כלומר, החברה בונה את פרופיל המשתמש כך שמסוגלת לחזות את ההתנהגות שלו, בהתבסס על מספר פרמטרים הכוללים את סוג המכשיר, היקף השימוש, שעות הפעילות ואפילו רשת האינטרנט, לצד סממנים נוספים.

החברה עובדת בצורה ישירה עם המפרסמים עצמם, ומאפשרת להם לפנות למשתמשים שהסבירות שיתעניינו במודעה, ילחצו עליה ואף יבצעו רכישה היא גבוהה – במטרה להציע את הערך הגבוה ביותר לסכום אותו משקיעים.

מקור: צילום מסך

מקור: צילום מסך

מתאימים את הטכנולוגיה לביקוש הגובר

Takoomi נוסדה ב-2012 על ידי רוני לב, המשמש כיום כמנכ״ל החברה, ביחד עם יותם בנעטיה, סמנכ”ל טכנולוגיות ועובדת במימון עצמי של מייסדיה. לדברי החברה, במהלך השנים האחרונות קצב הגידול בתקציבי הפרסום במובייל נסק משמעותית, לאור המעבר של המשתמשים מעולם ה-PC אל עולם זה. החברה מסבירה כי הנתונים העדכניים מציגים גידול של 105 אחוזים בין שנת 2012 ל-2013, כשהתחזית היא שבמהלך שנת 2014 הקצב יגדל בעוד 75 אחוזים.

המשמעות של כל המספרים הללו היא שהוצאות הפרסום עתידות לגדול גם הן, לסכום של כ-31.5 מיליארד דולרים בשנת 2014. הצפי הוא שבשנת 2018 יגדלו היקפי הפרסום במובייל ויגיעו לסך של 95 מיליארד דולרים. לאור כך, המפרסמים ומפתחי האפליקציות מבינים את החשיבות של פרסום ממוקד ויעיל, כשהערך הכלכלי של משתמשים איכותיים הופך למדד משמעותי.

בין המוצרים שמציעה Takoomi ללקוחותיה, גם אופטימיזציה מדוייקת על ידי זיהוי ואפיון קהל היעד בצורה מקיפה, על מנת לאפשר למפרסמים לנהל באופן עצמאי את פעילות הפרסום במובייל ואת הפצת האפליקציות שלהם, בצורה הטובה ביותר.

לשם כך, מציעה החברה מספר מוצרים, הכוללים מנוע מוניטיזציה אוטומטי לקמפיינים, לצד מערכת BI למעקב וניתוח קמפיינים במובייל, המסוגלת להתאים את עצמה אישית לכל מפרסם ולהציג ניתוחים ותובנות על קמפיינים החל משלב הצגת המודעה, התקנת האפליקציה ועד שלב הרכישה של המוצרים. המוצר השלישי של החברה, מערכת הגנה מפני Ad Intelligence, מונעים ממתחרים לבדוק ולהבין את אופן ניהול הקמפיינים והופעתם במרחב הפרסומי.

המודל העסקי של החברה מבוסס על תשלום חודשי עבור שירותיה, קבלת אחוזים מעלויות הפרסום, הצעת פיצ׳רים ייחודיים למשתמשי פרימיום ותשלום על שירות תמיכה טכנית ומקצועית בעת ניתוח וניהול הקמפיינים. לדברי החברה, עקרונות המוצר שלה כוללים העברת ניהול הקמפיינים ורכש המדיה לידי לקוחותיהם, לצד הגדלת אפקטיביות קמפיינים, באמצעות העמקת יכולת הערכת ה-User Value. בין לקוחותיה ניתן למצוא מפתחי אפליקציות, אתרי E-Commerce, מפרסמים במובייל ועוד, כשנכון להיום יש לה כ-100 שיתופי פעולה עם ספקי מדיה ומפרסמים.

וידאו: Takoomi at DMXECO 2013

מקור תמונה ראשית: Shutterstock / Man using mobile smart phone outdoor

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

8 תגובות על "Takoomi מתאימה למשתמשי המובייל את הפרסומות הרלוונטיות עבורם [סטארטאפ]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
נתנאל ג'יבלי
Guest

משחקים במוח של האנשים כדי להגדיל מכירות…..
שטיפות מוח זה דבר מסוכן ורע השתמש בזה גם היטלר על חייליו וצבאו אז היזהרו מהפרסומות…!!!????…..

עודד
Guest

אוסף של מילים שמתארות טכנולוגיה ישנה ולא חדשנית. מאחל להם בהצלחה.

ארז
Guest

ממש קישקוש יש מיליון חברות שעושות את זה וזה מרגיש כמו כתבה מ2010

חחח
Guest

כתבת קידום תוכן…
ממש בזבוז זמן…
ראיתי את אותו דבר ב דאו אפפ כבר כמעט לפני שנתיים…
והמערכת של מניעת הנראות של הקמפיין אויש באמת זה מסקינג בשקל וחצי שכל מתכנת בכיר יפצח.

מביך ברמות
Guest

בושה וחרפה שאתר תוכן מוציא סקירות ממומנות מסוג זה.
מעבר לכך שהסקירה נוטפת חוסר הבנה בסיסי בשוק, לחברה המדוברת אין שום ערך טכנולוגי ובעיקר מתעסקת בהפצת Mobile Content שגוזל כסף ממשתמשים בעורמה.

Geektime, תתביישו.

גילי
Guest

הם ישראלים???
שמעתי עליהם לא מעט בשנה האחרונה !

בהצלחה

נעה
Guest

מכירה אותם אישית.
חבר’ה מוכשרים בטירוף! הצד הטוב בעולם הסטארט-אפ של טכנולוגיות פרסום.

תמשיכו לייצג בכבוד!

אהבתי
Guest

נשמח לנסות!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: