השקעה ראשונה ל-GoDaddy בישראל: מובילה סבב של 50 מיליון דולר ב-Tailor Brands

הסטארטאפ הישראלי שרוצה לבנות לעסקים קטנים את המיתוג והאתר שלהם מגייס מאחת השחקניות הגדולות בעולם האינטרנט

תמונה: Tailor Brands

הסטארטאפ הישראלי Tailor Brands מודיע היום (ה’) על השלמת סבב גיוס C בהיקף של 50 מיליון דולר. מי שהובילה את הסיבוב היא שחקנית חדשה בתחום ההשקעות בסטארטאפים ישראלים: GoDaddy – מי שמוכרת לכם כענקית רישום ואיחסון אתרי האינטרנט. זוהי לא רק ההשקעה הראשונה של גודדי בישראל, אלא גם ההשקעה הגדולה ביותר שלה בחברה פרטית אי פעם.

עוד השתתפו בסבב גיוס OurCrowd, והמשקיעות הקיימות בחברה: Pitango Growth, Disruptive, Armat, Mangrove וריצ’רד רוזנבלט שעמד בעבר בראש MySpace ו-Demand Media. בצירוף הגיוס הנוכחי, גייסה טיילור ברנדס כ-70 מיליון דולר.

מ-0 לעסק דיגיטלי בכמה דקות

להקים עסק קטן זה לא עניין פשוט, בטח לא בימינו כשמיתוג לפעמים משחק תפקיד חשוב באותה מידה כמו טיב המוצר או השירות שאתם נותנים. אז ל-Tailor Brands יש מערכת מבוססת AI אשר מסייעת לעסקים קטנים ליצור לוגו, לבנות אתר, לרכוש דומיין (מתחילים להבין איפה GoDaddy יכולה להכנס לתמונה?), ליצור תוכן לרשתות חברתיות ואפילו לייצר עיצובים למוצרים ממותגים.

תמונה: Tailor Brands

“כל לקוח שמגיע לטיילור ברנדס מתחיל את המסע שלו בכך שהוא עונה על מספר שאלות בנוגע לעסק אותו הוא מתכוון להקים. המערכת משתמשת בטכנולוגיה של למידת מכונה שפיתחנו בחברה כדי לקחת את התשובות של הלקוח ולייצר מהם את הלוגו לחברה העתידית”, כך מסביר יהלי סער, מייסד שותף ומנכ”ל Tailor Brands. לאחר שהלקוח בחר את הלוגו שלו, המערכת שואלת אותו עוד מספר שאלות, וממשיכה לבנות את המיתוג והנכסים הדיגיטליים שלו. “כל התהליך הזה נעשה בדקות בודדות ולמעשה מעביר את הלקוח את כל המסע שהוא צריך בשביל להשיק את הרעיון שהוא עובד עליו לאוויר צעד אחרי צעד”, מוסיף סער.

ואיך נוצר הקשר עם GoDaddy?

סער: “בשנתיים האחרונות טיילור הפכה להיות שחקן מרכזי בשוק העסקים הקטנים. למעלה מ-700,000 עסקים חדשים בכל חודש בוחרים לבנות את העסק שלהם עם טיילור. כיום יותר עסקים מתחילים איתנו מאשר עם הרבה מהחברות הציבוריות המספקות שירותים נקודתיים לבעלי עסקים קטנים… כתוצאה מכך הרבה מאוד מהחברות הגדולות במשק פונות אלינו בבקשה לשיתופי פעולה. Godaddy היא אחת מהחברות האלו”.

כשאני שואל את סער האם השאיפה של החברה להימכר, להמשיך להיות פרטית ולצמוח או לצאת להנפקה בבורסה, הוא מתחמק באלגנטיות ומשיב שהחברה “ממוצבת היום בצורה מיטבית כדי לההפך להיות השחקן הגדול הבא בשוק הזה. אנחנו כבר היום מכניסים מאות אלפי עסקים חדשים לפלטפורמה בכל חודש וכתוצאה מכך צומחים בקצב תלת ספרתי ובונים את העתיד הזה באופן אקטיבי”

Tailor Brands הוקמה ב-2014 על ידי היזמים יהלי סער, שמכהן כמנכ”ל החברה, תום להט, המעצב הראשי ונדב שץ, ה-CTO. החברה מעסיקה כ-86 עובדים ועובדות במשרדיה אשר בתל אביב, כשעל פי החברה, היא מעסיקה מספר שווה של נשים וגברים – לא מחזה נפוץ בחברות טכנולוגיה. על פי החברה, מדי חודש מצטרפים אליה יותר מ-700 אלף משתמשים חדשים.

העבודה הבאה שלכם מחכה לכם בגיקטיים אינסיידר העבודה הבאה שלכם מחכה לכם בגיקטיים אינסיידר כנסו לראות את כל המשרות השוות בהייטק

 

 

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

1 תגובה על "השקעה ראשונה ל-GoDaddy בישראל: מובילה סבב של 50 מיליון דולר ב-Tailor Brands"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
פרנקו צ\'רנכובסקי
Guest
פרנקו צ\'רנכובסקי

אחלה של דבר

wpDiscuz

תגיות לכתבה: