סטארטאפ ישראלי שרוצה להחליף מעצבי לוגואים באלגוריתם גייס 15.5 מיליון דולר

הסטארטאפ Tailor Brands פיתח מערכת ממוחשבת לעיצוב ולמיתוג, שמאפשרת למשתמשים לקבל לוגו במחיר עשרות דולרים במקום מאות ואלפים קודם

צילום מסך

חברת הסטארטאפ Tailor Brands (טיילור בראנדס) הודיעה היום (ג’) על השלמת סבב גיוס בגובה 15.5 מיליון דולר. סך הגיוסים של החברה הישראלית, שפיתחה מערכת ממוחשבת לעיצוב לוגואים, עומד על 20.6 מיליון דולר.

המערכת שתחליף את המעצב

הפלטפורמה של החברה מאפשרת לבעלי חברות ועסקים קטנים לקבל לוגו מעוצב, כרטיסי ביקור, עיצוב עמודי פייסבוק ועוד – תמורת עשרות בודדות של דולרים. על פי החברה, המערכת שלה עושה שימוש ב-AI כדי לעצב את הלוגו, לבנות קמפיינים פרסומיים ברשתות החברתיות ולזהות טרנדים חדשים בתחום המיתוג. מדובר במשימות שנתפסות לרוב כתולדה של היצירתיות האנושית ולכן גם היו שמורות לבני אדם עד כה. מהחברה נמסר כי עד עתה עשו שימוש במערכת שלה יותר מ-5 מיליון משתמשים שהפיקו איתה יותר מ-100 מיליון פריטי תוכן מעוצב שונים.

Tailor Brands הוקמה ב-2014 על ידי היזמים יהלי סער, שמכהן כמנכ”ל החברה, תום להט, המעצב הראשי ונדב שץ, ה-CTO. סבב הגיוס הנוכחי (B) בגובה 15.5 מיליון דולר הובל על ידי קרן הצמיחה של Pitango וקרן Armat הבריטית. הגיוס מביא את סך כל ההשקעות בחברה עד היום ל-20.6 מיליון דולר, כולל הגיוס האחרון לפני כשנה וחצי. כיום עובדים במשרדי החברה בתל אביב 37 עובדים.

בשיחה עם גיקטיים אומר יהלי סער שבניגוד למרקטפלייסים הקיימים בתחום (דוגמת פייבר, י.א.) Tailor Brands מפיקה את התוצרים באופן אוטמטי, על המקום בזמן אמת, ובצורה מותאמת ללקוח. “במרקטפלייס בסוף יש משוואה של כסף מול איכות. ככל שתשלם יותר ככה תקבל תוצאה יותר טובה. ולצערנו המעצבים הטובים לא באמת נמצאים שם” אומר סער. “אנחנו מחסלים את המשוואה הזו. הכל נעשה על המקום, ולפני התשלום מזמין השירות יכול לצפות בתוצר הסופי עוד לפני שהוא משלם. אתה רואה מה אתה מקבל אין הפתעות”. לדברי סער, גם סוכנויות פרסום גדולות וגם מוכרים במרקטפלייסים כבר עושים שימוש בעצמם במערכת שלה.

השירות שפיתחה החברה הישראלית פועל בתחום מבוקש למדי, כשבין המתחרות ניתן למנות את Logopony, Logomaster.ai ואת Logojoy.

יהלי סער, שותף-מייסד ומנכ״ל החברה, אמר: “המון עסקים קטנים ברחבי העולם צריכים שירותי עיצוב איכותיים ואינם יכולים להרשות לעצמם לממן משרד פרסום. אנו הופכים את העיצוב לבר השגה מבחינת מהירות ייצור התוכן תוך דקות ובעלות שמתחילה בדולרים בודדים”.

״עסקים קטנים הם מנוע צמיחה חשוב בכלכלה העולמית״, הוסיף אהרון מנקובסקי, שותף מנהל בקרן פיטנגו. ״בעידן הדיגיטלי מיתוג של עסקים הוא קריטי, בפרט של עסקים קטנים ובינוניים. אנו שמחים מאוד לשתף פעולה עם טיילור ברנדס שמובילה היום את השוק בתחום של שירותי מיתוג אוטומטיים.״

מייסדי טיילור ברנדס: מימין לשמאל נדב שץ, יהלי סער, תום להט

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים, ובזמנו החופשי גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

3 תגובות על "סטארטאפ ישראלי שרוצה להחליף מעצבי לוגואים באלגוריתם גייס 15.5 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
שורשי
Guest

ברמה אוטומטית .. כמו בגוגל תמונות .. לא מחליף יצירתיות מקורית אורגינלית !

דדי
Guest

נו באמת..
נראה כמו הסקרים באתר של מאקו. מה האישיות שלך אומרת על הצבע שבחרת…

RUBI
Guest

יש קרבה לעפרה שטראוס. גיוס חברים

wpDiscuz

תגיות לכתבה: