אחרי 15 שנה של בוטסטראפ: SysAid מגייסת 30 מיליון דולר

קרן IGP של חיים שני ומשה ליכטמן משקיעה בסבב הגיוס הראשון של SysAid, שמשרתת יותר מ-10,000 לקוחות

מקור: SysAid

SysAid הותיקה, שפועלת ב-15 השנים האחרונות במתכונת Bootstrap (מימון עצמי), הינה ספקית גלובלית לתוכנה לניהול שירותי IT, מה שנקרא ITSM. התוכנה שפיתחה מסייעת לחברות להגביר את היעילות הארגונית במגוון מחלקות – החל ממחלקות ה-IT והתפעול, דרך הכספים ומשאבי האנוש וכלה בשיווק. על מנת להמשיך ולפתח את המוצר ולהתרחב בשווקים נוספים, מודיעה כעת החברה על סגירת סבב גיוס ראשון בהיקף של 30 מיליון דולר מקרן IGP.

ארגז כלים לניהול מחלקת IT ותמיכה

פתרון ה-ITSM של SysAid מיועד לניהול Help Desk, תפעול מרכזי תמיכה וניהול מלאי בארגונים בסדר גודל בינוני. התוכנה מסייעת לשפר ולקצר את זמני השירות, לאסוף מידע על המשתמשים והציוד, לרכז את כל הבקשותת, הדוחות, ההיסטוריה, ומלאי החומרה והתוכנה בחברה. כמו כן, באמצעותה חברות יכולות לתעדף ולארגן את קריאות השירות, לוודא שאף אחת לא תיפול בין הכיסאות, ולהפעיל אוטומציה של תהליכים כדי לזרז את זמן הטיפול בפניות.  כיום התוכנה מותקנת בלמעלה מלמעלה מ-10,000 לקוחות ומשרתת כ-9 מיליון משתמשי קצה ברחבי העולם.

שרית להב, מנכ”ל SysAid התייחסה לגיוס ואמרה: “מיום היווסדנו אנו מחויבים לפשט ולייעל את השגרה המורכבת של אנשי ה-IT. במהלך שני עשורים של שיתוף פעולה עמוק עם לקוחותינו פיתחנו הבנה מעמיקה של הצרכים שלהם ושל האתגרים הניצבים בפניהם. בהתאם, הכלים שאנו מפתחים נועדו כולם למטרה אחת ויחידה: לספק ללקוחותינו תוכנה יחידה והוליסטית המאפשרת להם לספק שירות ארגוני ברמה הגבוהה ביותר. אנו שמחים על ההזדמנות לצרף את חיים שני ואורי ארדה מ-IGP לדירקטוריון ומצפים להפיק תועלת מהניסיון הרב שלהם בהצמחת חברות תוכנה גלובליות”.

מערך הפתרונות של SysAid ב-2 דקות

Avatar

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

1 תגובה על "אחרי 15 שנה של בוטסטראפ: SysAid מגייסת 30 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
שניר
Guest

Great ITIL service desk tool

wpDiscuz

תגיות לכתבה: